Eindelijk een dag dat ik er dan ook van kan genietenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
het wordt donderdag weer 30 graden!
ook al spreken ze de taal, dan nog valt het vaak tegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd zo opvallend aan mensen die emigreren (in die rtl programma's) soms spreken ze niet eens de taal en goh het valt dan toch vaak tegen
Maar jij woont net vlak bij de grens. Als je naar Spanje verkast lijkt me het toch een ander verhaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef z80 het volgende:
[..]
ook al spreken ze de taal, dan nog valt het vaak tegen.
het blijkt dat binnen 5 jaar een groot deel weer terg naar NL verhuist omdat het toch tegen valt.
woon zelf vanaf januari 2005 in Duitsland.
maar tot nu toe nog geen spijt gehad van de keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zelfs als je de taal wel spreekt, is het niet alles, buitenlandquote:Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar jij woont net vlak bij de grens. Als je naar Spanje verkast lijkt me het toch een ander verhaal.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAA in de postcodeloterij gewonnen.WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeli! Ga je niet helemaal uit je dakkie nu?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zie Piquote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
WOWgefeli! Ga je niet helemaal uit je dakkie nu?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
Zie Pi.
Ik heb geen idee wat die prijs inhoud. Paar maanden geleden won een andere postcode de Fietsprijs. Kortom in IJmuiden zie je overal postcodeloterij fietsen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn dat 'herkenbare' fietsen met reclame voor de postcodeloterij of zo?
Isa, hoeveel tabletten sanalgin mag ik ongeveer nemen (die niet de verpakkingsnorm.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn dat 'herkenbare' fietsen met reclame voor de postcodeloterij of zo?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, hoeveel tabletten sanalgin mag ik ongeveer nemen (die niet de verpakkingsnorm.
Per tablet:
250mg paracetamol
250mg propyfenazon
46mg coffeine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
het zal in belgie wel gebruikelijk zijn toch? ik zou niet bij mn achternaam genoemd willen worden. dan voelt het alsof ik net betrapt benquote:Op maandag 5 juli 2010 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, FFT, dat van de achternaam van mijn man is wel iets minder naar dan het klinkt, hoor
Wat isa zegt :quote:Op maandag 5 juli 2010 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, hoeveel tabletten sanalgin mag ik ongeveer nemen (die niet de verpakkingsnorm.
Per tablet:
250mg paracetamol
250mg propyfenazon
46mg coffeine
Alsof het die meteropnemer opvalt dat je het hele huis hebt gedaan omdat hij kwamquote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb honger dus ik heb besloten dat de meter-opnemer lekker pech heeft als-ie om 7 uur aanbelt. Dan is het huis nog niet gezogen en opgeruimd
het is hoge rugpijnquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
0
Is niet zo'n geweldige combinatie, paracetamol alleen is een stuk beter.
3 maal daags 2x500 mgparacetamol werkt voor geen meter. vannacht niet kunnen slapen door de pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |