Je vergeet: Mag ik dat nog 1 keer zien?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wilfred: "René, wat is jou opgevallen in de politiek vandaag?"
René: "Wilfred, ik heb zitten kijken hè, maar die Richard de Mos van de PVV, die kan er he-le-maal niks van. Hier kijk dit nou. *fragment* Dan denk ik: waar heb die man het over? Waar sláát dit op? Wat een onzin, schei toch uit man."
Dan onderschat jij Derksen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach kom, het zal enorm geforceerd en niet spontaan zijn.
mee eens ...quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef Veerboot het volgende:
Als ik hun was zou ik voorzichtig beginnen. Gewoon VI op maandag en vrijdag blijven doen en dan eens testen met op iedere woensdag een algemene uitzending. Als het werkt kunnen ze het later uitbreiden en als het niet werkt kunnen ze zonder problemen weer terug naar 2x per week VI.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
René: "Wilfred, ik heb zitten kijken hè, maar die Richard de Mos van de PVV, die kan er he-le-maal niks van. Hier kijk dit nou. *fragment* Dan denk ik: waar heb die man het over? Waar sláát dit op? Wat een onzin, schei toch uit man."
Wat een fenomenale postquote:Op maandag 5 juli 2010 16:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Godverdomme, Wilfred!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:35 schreef DeTolk het volgende:
Derksen in de rol van Jan Mulder dan?
Genee is wel jurist, misschien kan hij ook meepraten over strafzaken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef groenen het volgende:
Alleen Derksen kan dit aan, die andere 2 hebben daarvoor te weinig algemene kennis.
Dan gaat het over voetbal ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef DrDentz het volgende:
Mwah. Bij VI schuiven ook regelmatig Wouter Bos, Emile Roemer, Mark Rutte aan.
Genee is presentator en moet dan vooral de aanjager zijn, zoals hij nu is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Genee is wel jurist, misschien kan hij ook meepraten over strafzaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |