Ja duim maar voor heel het volkquote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zal duimen voor jegaat helemaal goedkomen!
Nu komt het helemaal goedquote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
Ik duim ook. Ik stuur wat van mijn geluk naar jou
dit is niet elke maand he, althans normaal niet!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weer erna als ik het goed heb.
Dit weekend is niks dus kunnen we zo weer eens wat doen
ELIAAAAAAquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu komt het helemaal goedElia maakt de winnende
Oke dan moet ik dat even onderzoeken ! goed dat je het zegt !quote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dit is niet elke maand he, althans normaal niet!
mail anders even naar de mondial
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind het Limburg topic trouwens wel een beetje op GTST oid beginnen te lijken.
Ja dat doe ik ook wel,maar voor jou duim ik iets extra omdat je nerveus bentquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja duim maar voor heel het volkWe moeten gewoon wereld kampioen worden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel,maar voor jou duim ik iets extra omdat je nerveus bent
Ja man ik heb de laatste 10 minuten in de kamer gestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vriend van me bleef maar bier tanken en na de wedstrijd was hij knock-out
![]()
Wat zeggen jullie ervan? Iets voor in de OP?quote:Fokkers in deze reeks:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het een leuk ideequote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie ervan? Iets voor in de OP?
(Moeten natuurlijk nog een heleboel bij, maar even om het idee te krijgen.)
Oh shi-
Daar gaat al iets fout.
Wel leuk, al wil ik nog een nieuwe uiquote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie ervan? Iets voor in de OP?
(Moeten natuurlijk nog een heleboel bij, maar even om het idee te krijgen.)
Oh shi-
Daar gaat al iets fout.
Zie foboquote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb speciaal dat plaatje gezocht want ik vind die tatoo's mooi
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
daarom komen jullie ook zoveel lurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |