Over een paar weken wil ik op mijn balkon een kattennet gaan monteren. Ik heb sinds vrijdag 2 kittens

, en die mogen wat mij betreft over een paar weken het balkon op, zodat ze lekker buiten kunnen zitten. Maar om er voor te zorgen dat ze niet bij de buurman beneden in de tuin springen, wil ik dus zo'n net monteren.
Schroefjes, plugjes e.d. zit er allemaal bij, ik zit alleen met 1 klein dingetje. Om het net aan de onderkant van het balkon te bevestigen, willen we daar een hardhouten latje tegen het beton aan lijmen. Het is ontzettend dik beton, en om er nou met een betonboor gaten in te gaan boren vind ik iets te veel werk voor zo'n net, dus vandaar deze oplossing. Dan kunnen we het net met de schroefjes vast maken in het latje.
Aangezien mijn kennis van het klussen nihil is, weet ik dus niet precies wat voor lijm ik moet gebruiken. Het latje moet in ieder geval stevig tegen het beton aan komen te zitten, moet dus niet makkelijk loskomen. De lijm moet dus geschikt zijn voor zowel hout als beton. Verder is het zo dat het aan de buitenkant van het balkon komt te zitten, dus zal het ook nat worden van de regen, plus dat als de zon schijnt deze er vol op staat (balkon op het zuiden), dus het kan ook warm worden (en koud als het 's winters vriest).
Kan ik voor deze klus gewoon bij de bouwmarkt een van de vele soorten Bison lijm kopen, of een ander goed merk natuurlijk, of vraagt dit om een speciale lijm? Het liefst koop ik natuurlijk een klein potje of tube lijm, want veel vaker zal ik het niet nodig hebben. Maar het moet wel goed vast komen te zitten, dus ik zou graag wat advies willen hebben.