Je liegt..quote:Op maandag 5 juli 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb altijd IcCkb3Nli3f als wachtwoord, niemand die dat raad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Oh wacht, goed kunnen uitspreken, dat maakt het wat lastig.
Ik moet geen bal in mijn bekquote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog knap lastig met zo'n bal in je bek
haha gelukkigquote:Op maandag 5 juli 2010 15:33 schreef stbabylon het volgende:
Neem een kleur: geel of rood bijvoorbeeld.
En ja, het valt wel op dat dit over BDSM gaat
Nee want het moet juist een andere zin zijn. Waarbij je echt afleid dat iets te ver gaat. Niet dit, dat is soms zelfs leuker om het door te laten gaan voor beide.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:34 schreef timmmmm het volgende:
Wat dacht je van een codezin? "Nee, niet zo hard" of "O, god, het stopt niet met bloeden"
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
haha gelukkig
[..]
Nee want het moet juist een andere zin zijn. Waarbij je echt afleid dat iets te ver gaat. Niet dit, dat is soms zelfs leuker om het door te laten gaan voor beide.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
haha gelukkig
[..]
Nee want het moet juist een andere zin zijn. Waarbij je echt afleid dat iets te ver gaat. Niet dit, dat is soms zelfs leuker om het door te laten gaan voor beide.
Van die grappige codewoorden lijkt me echt moeilijk op zon momentquote:
ik begrijp er niets vanquote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
"Denk aan je oma, denk aan je oma!"
Of hij verschrompelt, of je weet zeker dat hij ziek in zijn hoofd is.
Vind ik ook, maar yvonne reageerde nooit op mijn mailtjesquote:Op maandag 5 juli 2010 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Maar, als je dit soort dingen echt leuk vindt, kun je ook toegang aanvragen tot KEL. Daar krijg je 98% serieuze antwoorden
nee dat dan niet, maar vind t ok wel leuk als het een beetje pijn doetquote:Op maandag 5 juli 2010 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En jij vindt "O god, het stopt niet met bloeden" een teken door te gaan?
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Van die grappige codewoorden lijkt me echt moeilijk op zon momentmaar is wel het enige wat een beetje logisch is dan
[..]
ik begrijp er niets van
Ja ik heb het nu al 3 keer gevraagd en het heeft gewoon geen nutquote:Op maandag 5 juli 2010 15:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vraag inderdaad maar KELtoegang. In ONZ heb je niets te zoeken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Maar, als je dit soort dingen echt leuk vindt, kun je ook toegang aanvragen tot KEL. Daar krijg je 98% serieuze antwoorden
Wel toch?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef Myraela het volgende:
Oh, je bent wel 18. Net. Wat zie je er onschuldig en lief uit.
Bij Esmerallda17.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:44 schreef crazy987 het volgende:
waar kan je toegang tot KEL aanvragen btw ?
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:44 schreef crazy987 het volgende:
waar kan je toegang tot KEL aanvragen btw ?
die heb ik alquote:Op maandag 5 juli 2010 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij eerst toegang tot KPD aanvragen. Dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |