Ja, dit dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinAls ze het niet wil maar het niet goed durft te zeggen zal ze alleen maar in blijven gaan op zulke smsjes en kom je nog nergens.
Als er ze erop ingaat is dat toch goed? Kan je eindelijk eens normaal gesprek hebben ipv psychologisch doordachte smsjesquote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OnzinAls ze het niet wil maar het niet goed durft te zeggen zal ze alleen maar in blijven gaan op zulke smsjes en kom je nog nergens.
*zucht*quote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als er ze erop ingaat is dat toch goed? Kan je eindelijk eens normaal gesprek hebben ipv psychologisch doordachte smsjes
Niet als ze erop ingaat om mij niet te kwetsen en dat indirect dus alleen maar erger doet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als er ze erop ingaat is dat toch goed? Kan je eindelijk eens normaal gesprek hebben ipv psychologisch doordachte smsjes
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is het dus goed als ik ondertussen ook genoeg iniatief toon en mijn mannetje sta. Denk ik..
Maar oké mooi, dan is dat sms'je dus goed
Ja, maar alles kan in een bierglas. want bierquote:Op maandag 5 juli 2010 21:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb eens melk gedronken uit een bierglas omdat alle andere glazen gebruikt waren.
...quote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet als ze erop ingaat om mij niet te kwetsen en dat indirect dus alleen maar erger doet.
Koffie moet iets boven 80 graden zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 21:05 schreef Hyman het volgende:
En ik heb de melk niet laten koken, dus is mn koffie lauw
Jawel, ik zie haar al vaak genoeg in real lifequote:Op maandag 5 juli 2010 21:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
...
Vertel me even wat je nou precies wilt, want volgens mij wil je haar niet in real life ontmoeten of wel
Ze wil dus afspreken? Dus ze zit alleen te wachten op een wanneer? Prik een dag en activiteit en ga wat doen manquote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, ik zie haar al vaak genoeg in real life
Ik heb gewoon gevraagd of ze wat wil afspreken en toen zei ze ja maar die sms'jes zijn nogal afstandelijk. Nu wil ik best nog met haar afspreken maar wel als zij ook echt wil, anders heb ik ook zoiets van dikke neus laat maar zitten.
Dus geef je haar de vrijheid om nee te zeggen. Als ze moeite heeft om nee te zeggen dan ontneem je haar die moeite toch? Dan weet je meteen of ze het wil of niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, ik zie haar al vaak genoeg in real life
Ik heb gewoon gevraagd of ze wat wil afspreken en toen zei ze ja maar die sms'jes zijn nogal afstandelijk. Nu wil ik best nog met haar afspreken maar wel als zij ook echt wil, anders heb ik ook zoiets van dikke neus laat maar zitten.
Nee, ze zei dat ze wilde afspreken. Betekend niet dat ze het per se wil.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze wil dus afspreken? Dus ze zit alleen te wachten op een wanneer? Prik een dag en activiteit en ga wat doen man
Als het niet echt wil kom je er dan pas achter, niet via afstandelijk smsjes. Sommige types zijn gewoon slecht in communiceren via tekst![]()
Je hoeft alleen te zeggen wanneer, enjoy je date
Ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dus geef je haar de vrijheid om nee te zeggen. Als ze moeite heeft om nee te zeggen dan ontneem je haar die moeite toch? Dan weet je meteen of ze het wil of niet.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat ze wilde afspreken. Betekend niet dat ze het per se wil.
Probleem is dat onze real life communicatie de afgelopen paar dagen nou ook niet bijster geweldig was dus dan krijg ik al gauw een gevoel van ze wil het niet.. Oftewel, gewoon dit ene sms'je en dan zien we wel.
Beter vraag je haar wat jullie deze week gaan doenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:16 schreef Japsnars het volgende:
Whoop, naar de kroeg en zij komt hoogstwaarschijnlijk ook
Hehe.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beter vraag je haar wat jullie deze week gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |