Niet helemaal recht.quote:
Je had je kans moeten grijpen. Face to face is zoveel duidelijker dan smsen/bellen/msnen/mailen.quote:
Ze heeft na lange tijd wel gereageerd (zondagmiddag).quote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je had je kans moeten grijpen. Face to face is zoveel duidelijker dan smsen/bellen/msnen/mailen.
Je kan toch wel een praatje maken en vragen of ze een keer wat leuks wil doen of gewoon vragen waarom ze niet op je sms heeft gereageerd?
Dat betekend dat je het zo interpreteert. Zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld van atheďstisch zich aansluiten bij een christelijke gemeenschap op latere leeftijd.quote:
Wat stuurde ze terug?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze heeft na lange tijd wel gereageerd (zondagmiddag).
En zij was in gesprek met die vriendin en dan ga ik haar niet weer onderbreken, zij mag ook weleens wat iniatief tonen
Dat verschilt ook maar net per familie. En dat heb je ook in de christelijke gemeenschap.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat iemand die uit een Islamitische familie komt gewoon compleet afgestoten wordt als hij/zij geen moslim meer wil zijn.![]()
Leuk.
Iets met vraag en aanbod van bepaald onderwijs.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef Desunoto het volgende:
Maar even serieus, er is geen enkele reden om religieuze scholen te laten voortbestaan.
Als iemand gelovig wil zijn dan maakt diegene maar tijd buiten school om de Koran of de Bijbel te lezen. Dat hoeft niet op school.
Scholen zijn er om FEITEN te presenteren. Godsdienst en zo mag ook best gegeven worden omdat daar niets opgedrongen wordt als feiten. Er wordt gepresenteert als "en de joden geloven dat..." en dat is goed want dan kan het kind er zelf uit opmaken of hij dat logisch vindt of niet.
Je moet onbewezen teksten niet als feiten presenteren. Zo simpel is het.
Ja maar dat doe ik steedsquote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat stuurde ze terug?
Had je wel moeten doen, beetje ballen tonen. De aanhouder wint blabla.
Mark is trots op jequote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zonder herkansingen en met een gemiddelde van een 7,5.
Dat heeft er niet mee te maken.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iets met vraag en aanbod van bepaald onderwijs.
Er is een goede reden om religieuze scholen te laten bestaan, omdat er in Nederland vrijheid van godsdienst is en dit dus ook op scholen geuit mag worden. Verder zijn ouders vrij hun kinderen te sturen naar de school die zij willen en als zij hun kinderen naar een religieuze school willen sturen, dan mag dat.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef Desunoto het volgende:
Maar even serieus, er is geen enkele reden om religieuze scholen te laten voortbestaan.
Als iemand gelovig wil zijn dan maakt diegene maar tijd buiten school om de Koran of de Bijbel te lezen. Dat hoeft niet op school.
Scholen zijn er om FEITEN te presenteren. Godsdienst en zo mag ook best gegeven worden omdat daar niets opgedrongen wordt als feiten. Er wordt gepresenteert als "en de joden geloven dat..." en dat is goed want dan kan het kind er zelf uit opmaken of hij dat logisch vindt of niet.
Je moet onbewezen teksten niet als feiten presenteren. Zo simpel is het.
En dat mag niet omdat?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat heeft er niet mee te maken.
De kinderen van christelijke, joodse of islamitische ouders, maakt niet uit, worden naar die school gestuurd. Ze kunnen op die leeftijd geen eigen beslissingen maken. En als er dan aan jou vertelt wordt, wat thuis ongetwijfeld ook gebeurt, maar OOK nog eens op school, dat bepaalde dingen in een heilig boek gewoon "zo zijn" omdat "het zo is", dan geloof je dat dan wel.
Hmm gelezen..wel n btje afstandelijk? Als ik jou was zou ik er voor de laatste keer duidelijk om vragen. Zegt ze nee of draait ze er omheen dan is t voorgoed over. Je moet ook een beetje zelfrespect hebben dude..quote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik steedsNaja, misschien wel stom dat ik niks zei ja.
Ik moest dezelfde kant opfietsen en fietste de tiefus langzaam maar zij bleef nog jaren met iemand staan praten dus dat schoot ook niet op
En ze stuurde niets bijzonders, ik pm het wel.
En zelfs hier valt het met het middelbare christelijke onderwijs wel mee. Alhoewel er wel een paar sterk religieuzen zitten. Maakt de discussies met godsdienst en biologie alleen maar mooierquote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Er blijft vrijheid van godsdienst in dit land en ook de vrijheid om te kiezen je kind naar een openbare school of niet te sturen. Verder zijn de meeste religieuze scholen niet meer zo heel streng, alleen op de biblebelt.
Ja, voornamelijk de protestante en orthodoxe scholen zijn streng enzo.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En zelfs hier valt het met het middelbare christelijke onderwijs wel mee. Alhoewel er wel een paar sterk religieuzen zitten. Maakt de discussies met godsdienst en biologie alleen maar mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |