Hoe kom je er zo snel achter wat allemaal geleaked worden? Misschien PM ofzo? Ben daar wel benieuwd naar.quote:
http://board.rapbasement.com/quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe kom je er zo snel achter wat allemaal geleaked worden?
Dankuquote:
Eminemquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef GGMM het volgende:
Eminem - 2.0 Boys ft. Slaughterhouse & Yelawolf
http://www.2dopeboyz.com/(...)ghterhouse-yelawolf/
Ik weet niet of je op de hoogte bent over het feit dat hij onlangs het album Recovery heeft gemaakt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:17 schreef Boomlaars het volgende:
Ongelooflijk slecht nummer. Gaat niks worden dit project. Laat Eminem eerst solo maar eens fatsoenlijke muziek maken.
Thnx. Nice.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:30 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
The Apple
Ballin' Uncontrollably
Difficult (Dudey) (ft. Obie Trice)
Fly Away (ft. Just Blaze)
G.O.A.T.
Things Get Worse (ft. B.o.B)
Going Crazy (ft. D12)
Hello Good Morning (Remix) (ft. Diddy & Dirty Money)
Wee Wee
Echo (ft. Royce Da 5'9")
2.0 Boys (ft. Slaughterhouse & Yelawolf)
Give Me The Ball
Emulate (ft. Obie Trice)
Syllables (ft. Dr. Dre, Jay-Z, 50 Cent, Stat Quo & Ca$his)
Oh No
Topless (ft. Nas & Slim Tha Mobster)
Hit Me With Your Best Shot (ft. D12)
Living Proof (ft. Royce Da 5'9")
Cocaine (ft. Jazmine Sullivan)
Celebrity (Remix) (ft. Lloyd Banks & Akon)
Get Money
It's Been Real (Outro)
download
haha die heb je van slim-shady.nl of niet?quote:Houniet
ik ruik vet lekker
The Apple
Ballin' Uncontrollably
Difficult (Dudey) (ft. Obie Trice)
Fly Away (ft. Just Blaze)
G.O.A.T.
Things Get Worse (ft. B.o.B)
Going Crazy (ft. D12)
Hello Good Morning (Remix) (ft. Diddy & Dirty Money)
Wee Wee
Echo (ft. Royce Da 5'9")
2.0 Boys (ft. Slaughterhouse & Yelawolf)
Give Me The Ball
Emulate (ft. Obie Trice)
Syllables (ft. Dr. Dre, Jay-Z, 50 Cent, Stat Quo & Ca$his)
Oh No
Topless (ft. Nas & Slim Tha Mobster)
Hit Me With Your Best Shot (ft. D12)
Living Proof (ft. Royce Da 5'9")
Cocaine (ft. Jazmine Sullivan)
Celebrity (Remix) (ft. Lloyd Banks & Akon)
Get Money
It's Been Real (Outro)
download
Recovery is, buiten een twee- of drietal nummers (Cold Wind Blows, Going Through Changes, Almost Famous), om te huilen zo slecht. Heb het al eerder gepost maar hier nog een korte uiteenzetting waarom;quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:22 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op de hoogte bent over het feit dat hij onlangs het album Recovery heeft gemaakt?
De enige noemenswaardige albums zijn inderdaad the Slim Shady LP, Marshall Mathers LP en Devil's Night. Ik vond het al minder worden met The Eminem Show, maar dat was nog redelijk vergeleken met de troep van de afgelopen 8 jaar (hoewel de 8 Mile Soundtrack niet onaardig was).quote:Het constante gezeik en gejank van je is behoorlijk sneu, je loopt alleen maar te janken dat de The Slim Shady LP, The Marshall Mathers LP en The Eminem show de enige noemenswaardige albums zijn van Eminem.
Ik zal het suggestieve eerste deel van je opmerking laten voor wat het is. Eminem brengt al 8 jaar rommel uit, het is overduidelijk dat zijn beste dagen ver achter hem liggen. Encore was beneden alle peil, idem voor Relapse en Recovery ditto.quote:Als je een beetje goed naar muziek zou luisteren (niet alleen Eminem) dan had je door dat elke muzikant door bepaalde fases gaat, je kan niet verwachten van Eminem dat hij jaar op jaar hetzelfde album kan uitbrengen zonder er z'n gevoel in kwijt te raken.
Ongetwijfeld. Maar als het slechts therapeutisch is voor hem (zoals jij suggereert) moet hij het niet uitbrengen. Zeker wanneer er een tussenpoos is geweest van 5 jaar (Encore - Relapse) schept dit bepaalde verwachtingen. Als je die niet waar kunt maken moet je het materiaal lekker voor jezelf bewaren, en niet het uitbrengen en dan vervolgens 6 maanden later roepen 'fuck my last CD that shit's in my trash'.quote:Een muzikant is ook een mens, mensen hebben gevoelens en daarvan maakt hij z'n muziek. Het is een sterk product als je dat kan waarderen. Maar constant janken dat de meest recente producten van Eminem tegenvallen is een beetje onnodig.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Recovery is, buiten een twee- of drietal nummers (Cold Wind Blows, Going Through Changes, Almost Famous), om te huilen zo slecht. Heb het al eerder gepost maar hier nog een korte uiteenzetting waarom;
1) Tenenkrommende 'punchlines' a la:
"cut playing with the scissors and shit and cut the crap"
"you dont get another chance life is no nintendo game"
"brain did rims yeah stupid wheels"
"like a fuck you for christmas, his gift is a curse"
"they'll never catch up (ketchup) to all this energy that I've mustered (musterd)"
"fuck the world, feed it beans, its gassed up if it thinks its stopping me"
"Im standing on my monopoly board that means Im on top of my game"
etc etc etc
dit zet zich ook in zijn recente features voort, met als voorlopig 'hoogtepunt' "why do I hear the sounds of toilets flushing, some shit is going down"
2) Eminem moet ophouden met zingen. Hij kan het niet en het klinkt voor geen meter. Op Recovery heeft hij zich meer op de bridges gefocussed (Going Through Changes, Not Afraid, Space Bound) en ze zijn stuk voor stuk om te huilen. Op SSLP & MMLP pretendeerde hij niet te kunnen zingen, probeerde hij geen belachelijk hoge noten te halen en klonken de refreinen des te beter. Bijzonder negatieve trend welke is ingezet ten tijde van the Eminem Show.
3) De productie was dramatisch. "Boy 1-day"? "Just Blaze"? De beats klinken rommelig en amateuristisch. Dr. Dre's beats zijn voorspelbaar maar zijn in elk geval prettig om te horen. Dit was vooral troep (Cinderella Man, Not Afraid, Won't Back Down etc etc) wat totaal niet bij zijn stem past. Imo zou hij of zelf moeten produceren (in de stijl van het meesterlijke Devil's Night, niet zoals TES), of weer terug moeten naar The Bass Brothers (SSLP) / Mel Man (MMLP).
4) Clichematige, voorspelbare inhoud. Liefdesnummers als Space Bound / Love The Way You Lie welke voor 16 jarige meisjes gemaakt lijken te zijn, en slecht uitgevoerde metaforische nummers als '25 to Life' horen niet op een Eminem album thuis.
5) Geforceerde, schreeuwende, irritante flow.
[..]
De enige noemenswaardige albums zijn inderdaad the Slim Shady LP, Marshall Mathers LP en Devil's Night. Ik vond het al minder worden met The Eminem Show, maar dat was nog redelijk vergeleken met de troep van de afgelopen 8 jaar (hoewel de 8 Mile Soundtrack niet onaardig was).
[..]
Ik zal het suggestieve eerste deel van je opmerking laten voor wat het is. Eminem brengt al 8 jaar rommel uit, het is overduidelijk dat zijn beste dagen ver achter hem liggen. Encore was beneden alle peil, idem voor Relapse en Recovery ditto.
[..]
Ongetwijfeld. Maar als het slechts therapeutisch is voor hem (zoals jij suggereert) moet hij het niet uitbrengen. Zeker wanneer er een tussenpoos is geweest van 5 jaar (Encore - Relapse) schept dit bepaalde verwachtingen. Als je die niet waar kunt maken moet je het materiaal lekker voor jezelf bewaren, en niet het uitbrengen en dan vervolgens 6 maanden later roepen 'fuck my last CD that shit's in my trash'.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Boomlaars het volgende:
Conclusion: Recovery blew me, and my expectations, away. Great production (its so refreshing to hear Eminem on non-repetitive Dr. Dre beats), great content with a few disappointing tracks. The creative, introspective and reflective tracks were the absolute shiners. Overall score: 8/10
kan me nog herinneren dat je 25 to life een 10 gaf, net zoals space bound.quote:Boomlaars
4) Clichematige, voorspelbare inhoud. Liefdesnummers als Space Bound / Love The Way You Lie welke voor 16 jarige meisjes gemaakt lijken te zijn, en slecht uitgevoerde metaforische nummers als '25 to Life' horen niet op een Eminem album thuis
Ben het roerend met je eens, eminem is 3x niks meer. Ik kan goede rap/hip hop zeer waarderen zoals hij vroeger met Dre maakte maar tegenwoordig lijkt het gewoon puur voor de radio/commercie gemaakt te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Recovery is, buiten een twee- of drietal nummers (Cold Wind Blows, Going Through Changes, Almost Famous), om te huilen zo slecht. Heb het al eerder gepost maar hier nog een korte uiteenzetting waarom;
1) Tenenkrommende 'punchlines' a la:
"cut playing with the scissors and shit and cut the crap"
"you dont get another chance life is no nintendo game"
"brain did rims yeah stupid wheels"
"like a fuck you for christmas, his gift is a curse"
"they'll never catch up (ketchup) to all this energy that I've mustered (musterd)"
"fuck the world, feed it beans, its gassed up if it thinks its stopping me"
"Im standing on my monopoly board that means Im on top of my game"
etc etc etc
dit zet zich ook in zijn recente features voort, met als voorlopig 'hoogtepunt' "why do I hear the sounds of toilets flushing, some shit is going down"
2) Eminem moet ophouden met zingen. Hij kan het niet en het klinkt voor geen meter. Op Recovery heeft hij zich meer op de bridges gefocussed (Going Through Changes, Not Afraid, Space Bound) en ze zijn stuk voor stuk om te huilen. Op SSLP & MMLP pretendeerde hij niet te kunnen zingen, probeerde hij geen belachelijk hoge noten te halen en klonken de refreinen des te beter. Bijzonder negatieve trend welke is ingezet ten tijde van the Eminem Show.
3) De productie was dramatisch. "Boy 1-day"? "Just Blaze"? De beats klinken rommelig en amateuristisch. Dr. Dre's beats zijn voorspelbaar maar zijn in elk geval prettig om te horen. Dit was vooral troep (Cinderella Man, Not Afraid, Won't Back Down etc etc) wat totaal niet bij zijn stem past. Imo zou hij of zelf moeten produceren (in de stijl van het meesterlijke Devil's Night, niet zoals TES), of weer terug moeten naar The Bass Brothers (SSLP) / Mel Man (MMLP).
4) Clichematige, voorspelbare inhoud. Liefdesnummers als Space Bound / Love The Way You Lie welke voor 16 jarige meisjes gemaakt lijken te zijn, en slecht uitgevoerde metaforische nummers als '25 to Life' horen niet op een Eminem album thuis.
5) Geforceerde, schreeuwende, irritante flow.
[..]
De enige noemenswaardige albums zijn inderdaad the Slim Shady LP, Marshall Mathers LP en Devil's Night. Ik vond het al minder worden met The Eminem Show, maar dat was nog redelijk vergeleken met de troep van de afgelopen 8 jaar (hoewel de 8 Mile Soundtrack niet onaardig was).
[..]
Ik zal het suggestieve eerste deel van je opmerking laten voor wat het is. Eminem brengt al 8 jaar rommel uit, het is overduidelijk dat zijn beste dagen ver achter hem liggen. Encore was beneden alle peil, idem voor Relapse en Recovery ditto.
[..]
Ongetwijfeld. Maar als het slechts therapeutisch is voor hem (zoals jij suggereert) moet hij het niet uitbrengen. Zeker wanneer er een tussenpoos is geweest van 5 jaar (Encore - Relapse) schept dit bepaalde verwachtingen. Als je die niet waar kunt maken moet je het materiaal lekker voor jezelf bewaren, en niet het uitbrengen en dan vervolgens 6 maanden later roepen 'fuck my last CD that shit's in my trash'.
Ik schreef mijn de review waar je aan refereert een paar dagen na de release, te vroeg dus. Toen was ik erg enthousiast (met name omdat het welbekende accent ontbrak), maar na een aantal weken realiseerde ik me dat het verre van goed is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef ebutyouyou het volgende:
[..]
kan me nog herinneren dat je 25 to life een 10 gaf, net zoals space bound.
en love the way you lie kreeg een 9.5 van je in je mooie review..
en nu zijn dat opeens slecht uitgevoerde nummers?? je gaat weer te ver man echt
tuurlijk sommige beats waren gwoon zwaar verkkd en cinderella men gewoon triest enz. maar nu draai je beetje door ofzo
Difficult; Was niet voor release bestemd en misschien juist daarom erg goed. Oprecht en een tribute track zoals hij hoort te zijn. Dit nummer slaagt wat dat betreft waar You're Never Over faalt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:05 schreef ebutyouyou het volgende:
@boomlaars,,
trouwens ik denk dat ik t wel kan raden maar wat vind je van zn nieuwe leaks?
difficult enz.? en eigenlijk van die hele 'the leaked mixtape' ?
behalve van die paar trieste nummertjes a la relapse style?
en wat vind je van I need a doctor?
Dat zou echt hels zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:34 schreef AgeEll het volgende:
Ik begin het album steeds meer te waarderen, vooral om dat het lekkere kale tracks zijn, niet zo goed als slim shady lp, maar wel voldoende ruimte voor Em zijn teksten. Tevens lekker dat ie veel alleen doet, alleen komt dat niet altijd het reffrein ten goedde.
Maar ik blijf genieten van lyrics, vooral qua stijl en hoe hij rijmt.
roddel is nu dat ie naar pukkelpop komt, als dat zo is ben ik er zeker bij.
quote:
Ik was erg enthousiast de eerste dagen na de release door eerdergenoemde redenen (al kun je, als je tussen de regels doorleest, al zien waar ik mijn bedenkingen had). Niet verstandig om op zo'n moment een review the schrijven. Mijn uiteenzetting een paar posts terug geeft aan hoe ik er sinds ongeveer een maand na de release over denk. Ongeloofwaardig? Dat zij dan maar zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:00 schreef Micson het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met alle respect Boomlaars, maar hier lul je je niet meer uit.Als je langer naar nummers luistert kan je perspectief inderdaad nog wel veranderen, door dingen die je later pas opvallen, dubbele bodems, kleine irritaties etc. Maar naar mijn mening zijn dit nuances, en je komt nogal ongeloofwaardig over als je nu gaat afkraken wat je eerder helemaal ophemelde.
Ikzelf vind Recovery een erg tof album, hoewel ik ook de minpunten ervan in kan zien. Persoonlijk vind ik de geforceerde emotie in de nummers af en toe irritant, en dat alles misschien een beetje overgeproduceerd is, duidelijk op de mainstream gericht.
25 to Life is mijn favoriet, over die uitgelekte nummers zal ik mij de komende dagen eens gaan buigen.
"goed"? Onderstaande is goed, LTWYL is commerciele troep. Het feit alleen al dat er een vervolg op is gemaakt is alleszeggend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:38 schreef kalinhos het volgende:
Ik vraag me eerder af of mensen LTWYL slecht vinden ómdat het uitgebracht is, of omdat ze het ook echt slecht vinden. Afgezien van het refrein, Em's verses zijn gewoon goed.
Dank. Kim staat hier nu weer keihard aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:20 schreef Boomlaars het volgende:
Onzin. Relapse was doelbewust controversieel zijn. Kim is ook niets geforceerds aan. Een van zijn beste nummers ooit, artistiek gezien.
MMLP en SSLP zijn zijn enige 2 klassiekers.
Volstrekt oneens. Voor mij zijn SSLP en MMLP beiden even goed op verschillende niveaus (je kunt zo ook niet direct vergelijken). SSLP blinkt uit in haar visuele, cartoonachtige verhaalvertellende (ofwel de typische 'slim shady' stijl welke wanhopig werd gezocht op Relapse); met nummers als My Fault, As The World Turns en Brain Damage, afgewisseld met serieuzere nummers welke symbool staan voor zijn worsteling naar erkenning en de bijbehorende frustraties (Rock Bottom, If I Had). De beats zijn erg basic en laten veel ruimte voor het (imo belangrijkste) verbale gedeelte. Jammer genoeg is dit principe vanaf The Eminem Show omgedraaid.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:42 schreef GGMM het volgende:
De SSLP is zijn enige klassieker, m.u.v. 'My name is'.
MMLP was een herhaling van hetzelfde trucje, alleen volledig over the top. Niet dat het slecht is, maar het is wel degelijk commercieel.
'Kim' is niet geforceerd, maar wel degelijk commercieel doordacht. De intro van het nummer, waarin hij overgaat van 'kijk mij eens schattig zijn voor mijn dochter' naar 'kijk mij eens een gestoorde maniak zijn' en het doorsnijden van de keel is puur gericht op het puberpubliek dat met rode oortjes aan het luisteren is.
Over SSLP had je gelijk, dit album is op één of twee tracks na niet commercieel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:59 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Volstrekt oneens. Voor mij zijn SSLP en MMLP beiden even goed op verschillende niveaus (je kunt zo ook niet direct vergelijken). SSLP blinkt uit in haar visuele, cartoonachtige verhaalvertellende (ofwel de typische 'slim shady' stijl welke wanhopig werd gezocht op Relapse); met nummers als My Fault, As The World Turns en Brain Damage, afgewisseld met serieuzere nummers welke symbool staan voor zijn worsteling naar erkenning en de bijbehorende frustraties (Rock Bottom, If I Had). De beats zijn erg basic en laten veel ruimte voor het (imo belangrijkste) verbale gedeelte. Jammer genoeg is dit principe vanaf The Eminem Show omgedraaid.
MMLP daarentegen gaat dieper in op zaken als artistieke vrijheid (The Way I Am, Criminal), de hypocriete en selectieve verontwaardiging van o.a. de politiek en de media (The Way I Am, Who Knew) en bijkomstigheden van een plotselinge bekendheid (Marshall Mathers). Het is een veel serieuzer album dan SSLP, en ik deel je mening dan ook niet dat het hier over de top uitgevoerd zou zijn (zie Stan bijvoorbeeld VS. dergelijke tracks op SSLP; eerder het omgekeerde is waar).
Dan je standpunt over dat MMLP effectbejag zou zijn. Zo kun je natuurlijk bezig blijven (immers, '97 Bonnie & Clyde op de SSLP is wat dat betreft schokkender door de interactie met zijn dochter). Het zal vast een onderdeel van de strategie van de platenmaatschappij geweest zijn om hem als artiest te positioneren, maar ik denk niet dat het heel veel invloed heeft gehad op zijn stijl. Zie het voorbeeld van '97 Bonnie & Clyde, welke is opgenomen ver voordat hij bij Aftermath tekende. Ik zie het meer als onderdeel van zijn stijl. Of er dergelijke motieven zitten achter specifieke onderdelen van het nummer (het door de keel snijden bijv) betwijfel ik.
Zie deze lyrics van '97 Bonnie & Clyde
And don't worry about that little boo-boo on her throat
It's just a little scratch - it don't hurt, her was eatin
Gewoon een logische continuering dus aangezien deze nummers samen 1 chronologisch verhaal vertellen.
Well..? Is it?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef ebutyouyou het volgende:
space bound video komt deze week uit:
http://slim-shady.nl/
quote:UPDATE: Inmiddels staat er op de Engelstalige Wikipedia vermeld dat de video een releasedatum heeft gekregen: 25 maart.
Nah.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:37 schreef GGMM het volgende:
Nog niet, denk dat het meer verkapte spam was.
Jammer dat hij af en toe de motoriek van Lucille Werner heeft, maar wel een aardig optreden idd.quote:
Als we het toch over optredens hebben, deze video vind ik 1 van zijn betere live optredens tijdens 1 van de vele awards waar hij heeft opgetreden. Toen die hele groep personen er uitzag zoals Em en ze samen de zaal binnenliepenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat hij af en toe de motoriek van Lucille Werner heeft, maar wel een aardig optreden idd.
Beejte jammer dat er geen 1 video te vinden is met goede kwaliteit, audio is niet om aan te horen!quote:
Hoezo? Ik hoop dat Detox toch echt betere kwaliteit zal afleveren dan deze single. En hopelijk ook nog minstens 1 samenwerking tussen alleen em & dre.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef kcidymkcus het volgende:
I Need a Doctor is echt een sterk nummer btw.
Je zou toch denken dat ze hem dat achteraf eens influisteren... kijk het moet geen ingestudeerd over-acting riedeltje zoals van Lil Wayne worden, maar Eminem heeft altijd die wijzende vinger/pistool en die opgestoken duim naar achteren-beweging. Vaak tien keer per verse.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat hij af en toe de motoriek van Lucille Werner heeft, maar wel een aardig optreden idd.
Ik vond het live anders niet heel veel soeps? Op de echte plaat is het duidelijk behoorlijk aangepast.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik hoop verder dat Eminem vaker Skylar Grey gebruikt als hook, want wat een stem heeft zij zeg.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik hoop verder dat Eminem vaker Skylar Grey gebruikt als hook, want wat een stem heeft zij zeg.![]()
![]()
quote:I'm so bananas I'm showin up to your open casket
to fill it full of explosive gasses
and close it back with a lit match in it
while I sit back and just hope it catches
Blow you to fragments
Laugh roll you and smoke the ashes
Serieus.... die opmerking....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat hij af en toe de motoriek van Lucille Werner heeft, maar wel een aardig optreden idd.
De verse van Dre is vrij matig, maar die twee verses van Eminem vind ik echt sterkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo? Ik hoop dat Detox toch echt betere kwaliteit zal afleveren dan deze single. En hopelijk ook nog minstens 1 samenwerking tussen alleen em & dre.
Dat stukje van Dre is erg goed. Komt omdat de kwaadheid door het hele nummer zit, ook in zijn tekst. En het is ook gewoon oprecht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:22 schreef Brawler het volgende:
[..]
De verse van Dre is vrij matig, maar die twee verses van Eminem vind ik echt sterk![]()
En dan de hook van Skylar erbij
De kwaadheid zit inderdaad door het hele nummer, en is ook wel oprecht, maar Eminem weet het mijns inziens net iets overtuigender te brengen, en ik vind de verse van Dre vrij simpel. Maar slecht is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat stukje van Dre is erg goed. Komt omdat de kwaadheid door het hele nummer zit, ook in zijn tekst. En het is ook gewoon oprecht.
kkomt mij even slecht uit, ik hoop eigenlijk dat, als die toch in Europa is, hij even iets in NL doet ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:24 schreef AgeEll het volgende:
Tickets voor Pukkelpop gekocht.
Eindelijk Eminem!!!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:24 schreef AgeEll het volgende:
Tickets voor Pukkelpop gekocht.
Eindelijk Eminem!!!
Check ook de Fred Durst diss als ie binnen is, geeft ie Wes Borland een hand, en laat ie Fred Durst hangenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als we het toch over optredens hebben, deze video vind ik 1 van zijn betere live optredens tijdens 1 van de vele awards waar hij heeft opgetreden. Toen die hele groep personen er uitzag zoals Em en ze samen de zaal binnenliepen![]()
Het is het nieuwste 'bad meets evil' project van Em en Royce. Al heb ik geen idee wat ze daarmee bedoelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 04:03 schreef GGMM het volgende:
Op 14 juni komt er een EP uit van Eminem & Royce Da 5'9" genaamd: Bad Meets Evil
[ afbeelding ]
Naar het gelijknamige nummer:
Het eerste nummer is alvast te beluisteren:
http://www.thisis50.com/p(...)oyce-da-59-fast-lane
+ Eminem komt dit jaar naar pukkelpop: http://www.pukkelpop.be/
Dan zal het de naam van het duo worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef ebutyouyou het volgende:
[..]
Het is het nieuwste 'bad meets evil' project van Em en Royce. Al heb ik geen idee wat ze daarmee bedoelen.
De EP gaat echter niet zo heten, die gaat de naam krijgen: 'Hell: The Sequal'.
3? welke heb ik gemistquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:40 schreef Boomlaars het volgende:
10 jaar te laat dit project. De 3 nummers die ik er tot nu toe van gehoord heb waren teleurstellend. Verwacht er niet al te veel van.
Echo, dom had ik moeten weten.quote:
Gelukkig bracht Eminem 10 jaar geleden zijn twee beste albums uit, Slim Shady LP en daarna Marshall Mathers LP.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:40 schreef Boomlaars het volgende:
10 jaar te laat dit project. De 3 nummers die ik er tot nu toe van gehoord heb waren teleurstellend. Verwacht er niet al te veel van.
Klopt. En veel van zijn nieuwe werk is echt niet zo slecht als wordt gezegd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef AgeEll het volgende:
Em heeft er wel weer zin in, poept van alles uit.
Ken niet wachten op Pukkelpop
Dat gezeur dat ie nu niks meer brengt. Op het concert is minimaal de helft het oudere werk. Ik vermaak me ook met de nieuwe liedjes (niet allemaal). Maar zo'n concert wordt zo vet.
Effe geluisterd, klinkt tof. Alleen Bruno Mars is een oneindige faalhaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |