quote:Op maandag 5 juli 2010 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ze doet het altijd best goed. Maar goed, ik bel haar gewoon op morgen en dan hoop ik dat ze het nog kan fixen![]()
Tot die tijd maar even de OP aanpassen dan.
[ afbeelding ]
Ja, er zit echt geen volume meer inquote:Op maandag 5 juli 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo erg?
Ga je er meteen ook zo schuchter bij kijken?
Heb je ook zo'n roze jurkje? En als je het af laat scheren komt het ooit weer op deze lengte hequote:Op maandag 5 juli 2010 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, er zit echt geen volume meer in![]()
En ja ik ik word er wel een beetje schuchter van haha![]()
Nou ja ik bel morgen maar op en dan scheert ze het er maar af ofzo. Hoe fik me alleen druk te maken om zonnebrandcrème.
En wat is de strekking?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb echt een geniale PM gekregen van iemand van het Algemeen Dagblad
nav. Plaats hier je belofte als Nederland wereld kampioen wordt![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb echt een geniale PM gekregen van iemand van het Algemeen Dagblad
nav. Plaats hier je belofte als Nederland wereld kampioen wordt![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
In mijn blote kont, bij de eiffeltoren het Wilhelmus zingen
quote:
Cooooooooooooooooool!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of mijn belofte in de krant mag en of ze er daarna -als ik dat heb gedaan- verslag van in de krant mogen doen
whehehe, en dan natuurljik wel met een emmer op je hoofdquote:Op maandag 5 juli 2010 16:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of mijn belofte in de krant mag en of ze er daarna -als ik dat heb gedaan- verslag van in de krant mogen doen
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe, en dan natuurljik wel met een emmer op je hoofd
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom trouwens bij de Eiffeltoren? kan je niet beter bij de Brandenburger Tor doen. Of de Sagrada Familia
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom trouwens bij de Eiffeltoren? kan je niet beter bij de Brandenburger Tor doen. Of de Sagrada Familia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |