Waarom?quote:
Dagcijfers #205quote:Op maandag 5 juli 2010 15:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
C_A waar had jij die reactie van Pirania vandaan geplukt over mij ?
quote:
quote:
quote:
Dat is heel erg vervelend jaquote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ik naar de kapper ging en dacht 'oh leuk een bobline. Dan komen mijn krullen goed uit.' Had me al verheugd op een wilde bos.' Hup, schaar in mijn natte haar...Nu is mijn haar opgedroogd en is het a) te kort en b) zijn mijn krullen weg![]()
Ik heb nu een soort vcan Pluk van de Petteflet op mijn hoofd![]()
Ok, het is geen werlddramamaar ik vind het het wel vervelend
Salade met gerookte kip en avocadoquote:
Lief! Maar doe maar niet. Het plakt meteen aan plekken waar ik het niet wil hebbenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier knap je van op
[ afbeelding ]
OWquote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ik naar de kapper ging en dacht 'oh leuk een bobline. Dan komen mijn krullen goed uit.' Had me al verheugd op een wilde bos.' Hup, schaar in mijn natte haar...Nu is mijn haar opgedroogd en is het a) te kort en b) zijn mijn krullen weg![]()
Ik heb nu een soort vcan Pluk van de Petteflet op mijn hoofd![]()
Ok, het is geen werlddramamaar ik vind het het wel vervelend
Ja, met heet weer groeien haren en nagels sneller (ook met koorts)quote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OWrare kapper dan
Dat had een kapper moeten weten toch
![]()
Gelukkig is het mooie weer, dan zeggen ze dat je haar sneller groeit
Bij mij mag het nooit korter dan mijn schouders
Ja, ze doet het altijd best goed. Maar goed, ik bel haar gewoon op morgen en dan hoop ik dat ze het nog kan fixenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OWrare kapper dan
Dat had een kapper moeten weten toch
![]()
Gelukkig is het mooie weer, dan zeggen ze dat je haar sneller groeit
Bij mij mag het nooit korter dan mijn schouders
quote:
Oh laat het dan maar tot in november 30 graden blijvenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, met heet weer groeien haren en nagels sneller (ook met koorts)De hitte versnelt het groeiproces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |