Dat zit ik me ook al de hele tijd af te vragen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef marcodej het volgende:
Waar zitten de mannen als Contador en Armstrong?
Vraag ik me ook af, waar is The Bossquote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef marcodej het volgende:
Waar zitten de mannen als Contador en Armstrong?
NOS nu ookquote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zit ik me ook al de hele tijd af te vragen.
Wielerwet.quote:
Onzin natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef golfer het volgende:
Netjes dat er gewacht wordt op de gevallen klassementsrijders.
Aanvallen juist man.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef golfer het volgende:
Netjes dat er gewacht wordt op de gevallen klassementsrijders.
Lekker saaiquote:
Idd. Die gaat meteen altijd vol gas door bij dergelijke valpartijen in het begin van de tour.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Lance was nooit op hun blijven wachten.
Wel bij Mayo in ieder geval.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Die gaat meteen altijd vol gas door bij dergelijke valpartijen in het begin van de tour.
Armstrong ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Gitank2 het volgende:
Contador dus sowieso al op twee valpartijen.
Dat zullen ze dan moeten bekopen in de rest van de Tour, dat wordt ze niet in dank afgenomen zeg maarquote:
Mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Falco het volgende:
Zo, Cervelo met Hunt voorop gaat lekker doortrekken. Zo moet het zijn
Op je fiets blijven is een eseentieel onderdeel van het wielrennen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan moeten bekopen in de rest van de Tour, dat wordt ze niet in dank afgenomen zeg maar
Dat is ook best bijzonder. Iedereen ligt, of zit achter de valpartijen, maar die twee nu net niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Arcee het volgende:
Herbert gaat helemaal uit z'n dak, omdat Gesink en Menchov een keer niet onderuit zijn gegaan.:')
De Tank heeft ze een zetje gegeven.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef Wombcat het volgende:
Toch wel bijzonder, dat het hele peloton tegen de vlakte ligt, behalve de Rabo's.
Ja, daar heb je nu ook wat aan, als ze toch niet gaan rijdenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Arcee het volgende:
Herbert gaat helemaal uit z'n dak, omdat Gesink en Menchov een keer niet onderuit zijn gegaan.:')
Hij wordt gelost.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Grobbel het volgende:
Pfft, zo krijgt Roelandts de etappe praktisch cadeau.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:47 schreef Wombcat het volgende:
Dat is ook best bijzonder. Iedereen ligt, of zit achter de valpartijen, maar die twee nu net niet.
Die foto van de vent ookquote:Op maandag 5 juli 2010 16:47 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/MacBreQ/status/17794998271
inderdaad.. stomme breukink,, wees eens een vent en jaag je mannen die heuvel op!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef UltraR het volgende:
Wat een stelletje mietjes bij Rabo!
Rijden kneuzen!
Dan snap ik niet waarom die knakkers van Caisse wilden dat er niet gereden werd.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef wimderon het volgende:
Naast Menchov en Gesink ook Klöden, Martin en LL Sanchez vooraan erbij volgens mij.
Mja, Guttierrez er ook bij 8)quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef wimderon het volgende:
Naast Menchov en Gesink ook Klöden, Martin en LL Sanchez vooraan erbij volgens mij.
Sanchez is een holmaat van Contador.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom die knakkers van Caisse wilden dat er niet gereden werd.
Preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef DeeBee het volgende:
Die willekeur om nu wel te gaan wachten?!
Vorig jaar stuitert Gesink een greppel in, toen bleven ze gasgeven in het peloton...
Dat bedoel ik. Maar deze chaos is anders. Als Schleck alleen was gevallen zoals Gesink dan wachten ze niet, maar omdat er nu zoveel renners bij betrokken zijn en iemand als Cancellara veel uitstraling en gezag heeft doet men weinig. Elke ploeg heeft bijna slachtoffers.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef DeeBee het volgende:
Die willekeur om nu wel te gaan wachten?!
Vorig jaar stuitert Gesink een greppel in, toen bleven ze gasgeven in het peloton...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |