Hier in Eindhoven regent hetquote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef Gitank2 het volgende:
Die regen zouden we hier ook wel eventjes kunnen gebruiken, ipv die vijf druppels met de komende week in het oog.
"Die Dean, dat is een erkende brokkenpiloot"quote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef franklop het volgende:
Goh Dean gevallen? Dat is nooit eerder gebeurd!
Was dat degene die opzijn gezicht was gevallen ?quote:
Yep.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was dat degene die opzijn gezicht was gevallen ?
Die is dood.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:53 schreef No-P het volgende:
Paniek bij de belg zeker. Hoop dat VDB wel terug kan komen.
Ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was dat degene die opzijn gezicht was gevallen ?
Hanson is al naar huisquote:Op maandag 5 juli 2010 15:59 schreef Omega3 het volgende:
Delage, de eerste dan waarschijnlijk of lagen er gisteren ook al een paar uit na die valpartijen?
Cardozo en Frank fietsten gisteren ook niet meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:59 schreef Omega3 het volgende:
Delage, de eerste dan waarschijnlijk of lagen er gisteren ook al een paar uit na die valpartijen?
Ik had daarom ook de twee cols uitdrukkelijk genoemd.quote:
Rogers ontweek in eerste instantie de valpartij, maar hij werd uiteindelijk van achter geraakt door diemand die viel. Volgens mij heb je verder iedereen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef Gitank2 het volgende:
Ik hou eens een valpartijenklassement bij, waarbij de winnaar iemand is die het vaakst valt zonder al te erg en de tour uitrijdt.
Vrij lastig omdat niet alle renners genoemd worden of te zien zijn die vallen.
Tot nu toe gevallen zonder opgave:
Millar
Cavendish
Freire
Hunt
Cancellara
Contador
Roche
Lorenzetto
Dean
Vandenbroeck
Elmiger
Spilak
Lang
Basso
Devenyns
Klöden
Leipheimer
Ivanov
Ballan
Rohregger
Verdugo
Allemaal 1x
En nog wat meer..
geen id wie nog though.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef Gitank2 het volgende:
Ik hou eens een valpartijenklassement bij, waarbij de winnaar iemand is die het vaakst valt zonder al te erg en de tour uitrijdt.
Vrij lastig omdat niet alle renners genoemd worden of te zien zijn die vallen.
Tot nu toe gevallen zonder opgave:
Millar
Cavendish
Freire
Hunt
Cancellara
Contador
Roche
Lorenzetto
Dean
Vandenbroeck
Elmiger
Spilak
Lang
Basso
Devenyns
Klöden
Leipheimer
Ivanov
Ballan
Rohregger
Verdugo
Brajkovic
Allemaal 1x
En nog wat meer..
Lijkt me niet. Dat gaat gewoon een klein busje worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Vijf renners zijn ondertussen gelost uit het peloton, zullen straks weer aansluiten.
Daarvoor dus nog Roelandts.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:22 schreef Chiappucci het volgende:
Burghardt solo, die zien ze niet meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |