Afgelopen zondag (dat is gisteren ja) ging ik 's middags met mijn vriendin naar de bioscoop.
We hadden samen besloten om naar Twilight te gaan

De eerdere 2 films heb ik ook allemaal gezien, maar ik wil gewoon weten hoe het verhaal afloopt.
Kwam ik er vlak voor de film achter dat er naa deel 3 ook nog een deel 4 & 5 uitkomen !
Godverdomme, dit betekent dat ik nog 2x naar de bios moet met mijn vriendin !!!
Misschien vraag je je nu op het moment af "maar So_Surreal_Baby, waarom was het dan zo verschrikkelijk ? "
Nou lieve lezertjes, dat zal ik vertellen.
Ik betaalde godverdomme iets van 14 euro voor een zak chips, een zak m&m's en 2 flesjes Sourcy Vitamin water !!
Voor me zat een of andere alternatieve homo sushi (
! ) te eten in de bioscoop, serieus, wat de neuk ?!
Toen die weerwolf gast (die de hele tijd zonder shirt loopt
) voor het eerst in beeld kwam begonnen de aanwezige vrouwen in de zaal serieus gewoon te juichen
!
Ik hoop toch echt dat ze de stoelen geplastificeerd hadden, anders zaten er nu vlekken op de stoelen, gadverdamme
!
De film is zóóóó langdradig
!
Er lijkt gewoon maar geen eind te komen aan het twijfelen voor het keuze tussen de vampier en de weerwolf 
Elke film van de 3 heeft hetzelfde verhaal, het normale mensenmeisje kan niet kiezen tussen vampier en weerwolf, er komt een vampier achter het meisje aan, de vampieren willen haar beschermen en gaan vechten, eind goed al goed.
Die hoofdrolspeelster is gewoon echt manisch depressief, als ik de bioscoop uitloop wil ik dat doen met een gelukkig gevoel, ik wil niet het gevoel hebben dat ik al 6 maanden overspannen thuis zit
Klacht: wat een ontzetten boutfilm(s) is/'zijn het toch
!
Anti-klacht: die het vermelden waard is, de hoofdrolspeelster is een mooie dame
: