Dat is niet leuk!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. M'n college die ook taarten maakt heeft ook een site gemaakt. Waarvan vooral de teksten heel erg op de mijne lijken..
Ik bedenk me nu pas dat Feeling hot hot hot! een betere TT was geweestquote:
Al iets van gezegd?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. M'n college die ook taarten maakt heeft ook een site gemaakt. Waarvan vooral de teksten heel erg op de mijne lijken..
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank!quote:
De enige deur die ik open kan zetten is mijn voordeur- no thanks. En bij het raam ben ik altijd bang dat de kat naar beneden dondert, het is een raam wat alleen wijd open kan staan en ik heb Sasha al eens betrapt toen ze half aan het raam hing. Zou eigenlijk een hor moeten kopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik slaap ook onder een plat dak, maar ik kan nog een deur en een raam open zetten 's nachts. Jij niet?
O ja, dat is het nadeel als je alles in 1 ruimte hebt. Mijn katten kunnen dus gewoon op de gang 's nachts. Die laat ik ook niet zonder toezicht in mijn kamer als ramen / deuren open staan.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De enige deur die ik open kan zetten is mijn voordeur- no thanks. En bij het raam ben ik altijd bang dat de kat naar beneden dondert, het is een raam wat alleen wijd open kan staan en ik heb Sasha al eens betrapt toen ze half aan het raam hing. Zou eigenlijk een hor moeten kopen.
En ik dacht nog: ja maar dat stáát er toch? (dacht serieus even dat het ging om kleine letters vs. hoofdlettersquote:Op maandag 5 juli 2010 09:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat Feeling hot hot hot! een betere TT was geweest
Nee, maar dat ga ik denk ik wel doen. Ze heeft het truukje wel heel goed afgekeken.quote:
In een laagje suiker fondant. Zeggen dat het je ego streelt dat ze jouw site als voorbeeld heeft genomen, maar dat je denkt dat het leuker is als ze zelf iets origineels bedenkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik denk ik wel doen. Ze heeft het truukje wel heel goed afgekeken.
Maar hoe doe je dat, als mietje?.
Ja, maar ik heb Mini nog nooit hangend aan het raam betrapt. Die is wat voorzichtigerquote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, dat is het nadeel als je alles in 1 ruimte hebt. Mijn katten kunnen dus gewoon op de gang 's nachts. Die laat ik ook niet zonder toezicht in mijn kamer als ramen / deuren open staan.
En je hebt toch twee katten?.
Wat had je gedaan?!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef DeLuna het volgende:
Hier ben ik dan weer, na een ban van een aantal dagen
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?!.
Ik ben al een eeuwigheid niet meer geband.
Wordt weer eens tijd, nietwaar?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |