Welk land? Is zij ook verliefd op jou?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Oh niks, ik ben gewoon verliefd geworden op iemand die naar een ander land verhuist
(Nee, niet omdat ik verliefd op haar ben, inb4diedus)
Amerika, en dat is dus het ergste, zij vindt mij ook leuk jaquote:Op zondag 4 juli 2010 23:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Welk land? Is zij ook verliefd op jou?
Ook lekker, maar ik ben liefhebber van chocolade en dus Magnum.quote:
Oh geloven jullie niet in lange afstandsrelaties?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Amerika, en dat is dus het ergste, zij vindt mij ook leuk ja
ach whatever, ik ga gewoon weer ouderwets op slettenjacht in het nachtleven
Neequote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh geloven jullie niet in lange afstandsrelaties?
Nee, want dan moet je zover rijden. Kost weer teveel benzine en het geld groeit me niet op de rugquote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het land is ook wel leuk. Ik kom er sowieso ieder jaar. Maar de taalquote:
Bij Schieganger wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je zover rijden. Kost weer teveel benzine en het geld groeit me niet op de rug
Werkt niet als het niet tijdelijk isquote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh...*stilte*quote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neeze blijft daar toch tot eeuwig wonen.
Plus ik ben een sex addict
Moet je meer werken en prioriteiten stellenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je zover rijden. Kost weer teveel benzine en het geld groeit me niet op de rug
Te vaak gezien, je kan te weinig nieuwe dingen samen delen om het te laten voortduren. Uiteindelijk vertel je alleen wat je hebt gegeten die dagquote:
Hoezo ben je emotioneel dood?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ach, ik ben emotioneel dood van binnen dus hier kom ik ook wel overheen.
Ik heb het grootste deel van mijn emoties uitgeschakeld omdat deze in de weg zitten om optimaal te presteren in de dingen die ik doe. Verliefdheid is er eentje die zo nu en dan terugkruipt.quote:
Beetje zielig allemaal. Dat is toch geen leven?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van mijn emoties uitgeschakeld omdat deze in de weg zitten om optimaal te presteren in de dingen die ik doe. Verliefdheid is er eentje die zo nu en dan terugkruipt.
Ik jank ook niet bij begravenissen en kan lachen om natuurrampen, geknuppelde zeehondjes zijn grappig en ik heb de geweldige gave om enorm oppervlakkig te zijn, al ben ik zelf niet knap.
Emoties uitschakelen = win
Tuurlijk wel, mijn plezier emotie doet het wel. Ik heb alleen niet de kutdingen zoals verdriet, liefde, schuld, geweten etcquote:Op maandag 5 juli 2010 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Beetje zielig allemaal. Dat is toch geen leven?
Ik kan het me wel voorstellen eigenlijk..quote:Op maandag 5 juli 2010 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Beetje zielig allemaal. Dat is toch geen leven?
Its good to be bad.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen eigenlijk..
Ik vind het maar een vreemd verhaal en volgens mij is het helemaal niet mogelijk om emoties uit te schakelen..je kan ze enkel proberen te negeren maar dan voel je je op een gegeven moment nog rotterquote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mijn plezier emotie doet het wel. Ik heb alleen niet de kutdingen zoals verdriet, liefde, schuld, geweten etc
Ik zou van mezelf walgen als ik kan lachen om natuurrampen en geen geweten zou hebben. Wat voor mens ben je dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen eigenlijk..
Zo zit ik ook alquote:
Een mens zonder restricties en grenzen is er één die de top kan bereiken.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zou van mezelf walgen als ik kan lachen om natuurrampen en geen geweten zou hebben. Wat voor mens ben je dan?
Je kan ze weldegelijk uitschakelen. Ik ga niet kapot van binnen, ben niet verdrietig of wat dan ook. Mensen denken dat altijd maar kom op, I love being horriblequote:Op maandag 5 juli 2010 00:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemd verhaal en volgens mij is het helemaal niet mogelijk om emoties uit te schakelen..je kan ze enkel proberen te negeren maar dan voel je je op een gegeven moment nog rotter
Da's een ander verhaal inderdaad. Maar ik bedoel meer verdriet e.d. uitschakelen...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zou van mezelf walgen als ik kan lachen om natuurrampen en geen geweten zou hebben. Wat voor mens ben je dan?
Lekkere prijs betaal je ervoorquote:Op maandag 5 juli 2010 00:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Een mens zonder restricties en grenzen is er één die de top kan bereiken.
[..]
Je kan ze weldegelijk uitschakelen. Ik ga niet kapot van binnen, ben niet verdrietig of wat dan ook. Mensen denken dat altijd maar kom op, I love being horrible
Ik betaal er geen prijs voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lekkere prijs betaal je ervoor![]()
Als jij dat gelooft.
T is gratis en voor niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |