Was ik dat?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is ongeveer hoe ik me een INFP voorstel.
Levensmoe?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan merken dat je wat ouder bent heDe snelheid van topics aanmaken daalt aanzienlijk
The polite, reserved exterior of INFPs can at first make them difficult to get to know. They enjoy conversation, however, taking particular delight in the unusual. When INFPs are in a sociable mood, their humor and charm shine through. Disposed to like people and to avoid conflict, INFPs tend to make pleasant company.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef Duderella het volgende:
Godver, ik ben af bij Bluecille.![]()
[..]
Was ik dat?
Ben het briefje kwijt.
Wat ben je associatief vanavond, Bluezz!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Levensweg, wat een kutspel was dat. Met die kutpionnetjes die niet in die autootjes passen
Soms kan traag heel fijn zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan merken dat je wat ouder bent heDe snelheid van topics aanmaken daalt aanzienlijk
quote:
Zag te laat dat het gegoogle translate was.quote:
Ik heb dat heel sterk, maar hou het altijd in, anders kan ik niet anders meer dan zo reagerenquote:
Neuhquote:
Soms wel jaquote:
Ah, dat is beter.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zag te laat dat het gegoogle translate was.
Reeds vervangen.
En naar bed
Liekt mien verstandig PiedeHoog!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh...ik denk dat ik af ga sluiten en nog even ga rausen door mijn huis. Hoewel....denk dat ik morgen vroeg naar kantoor ga en dan 's middags maar even aan de slag ga
De Vereeninig voor Alleenschtaanden?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt misschien triest maar nee, nog nooit een relatie gehad.
wel op mn gemak voelend en verliefd (maar ik ben gauw open en op mn gemak bij mensen met wie het klikt) maar bij mannen nog geen goede eerlijke ervaringen meegemaakt.
als ik doodga dan wist Lay wel een vereniging waar ik bij kon![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef Duderella het volgende:
God, het lijkt wel alsof ik met iedere jongen zoen, maar PdeHoog en Steer zijn echt de enigen hoor.
Is het nu dan officieel uit tussen ons?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef Duderella het volgende:
God, het lijkt wel alsof ik met iedere jongen zoen, maar PdeHoog en Steer zijn echt de enigen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |