Was ik dat?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is ongeveer hoe ik me een INFP voorstel.
Levensmoe?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan merken dat je wat ouder bent heDe snelheid van topics aanmaken daalt aanzienlijk
The polite, reserved exterior of INFPs can at first make them difficult to get to know. They enjoy conversation, however, taking particular delight in the unusual. When INFPs are in a sociable mood, their humor and charm shine through. Disposed to like people and to avoid conflict, INFPs tend to make pleasant company.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:41 schreef Duderella het volgende:
Godver, ik ben af bij Bluecille.![]()
[..]
Was ik dat?
Ben het briefje kwijt.
Wat ben je associatief vanavond, Bluezz!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Levensweg, wat een kutspel was dat. Met die kutpionnetjes die niet in die autootjes passen
Soms kan traag heel fijn zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan merken dat je wat ouder bent heDe snelheid van topics aanmaken daalt aanzienlijk
quote:
Zag te laat dat het gegoogle translate was.quote:
Ik heb dat heel sterk, maar hou het altijd in, anders kan ik niet anders meer dan zo reagerenquote:
Neuhquote:
Soms wel jaquote:
Ah, dat is beter.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zag te laat dat het gegoogle translate was.
Reeds vervangen.
En naar bed
Liekt mien verstandig PiedeHoog!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh...ik denk dat ik af ga sluiten en nog even ga rausen door mijn huis. Hoewel....denk dat ik morgen vroeg naar kantoor ga en dan 's middags maar even aan de slag ga
De Vereeninig voor Alleenschtaanden?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt misschien triest maar nee, nog nooit een relatie gehad.
wel op mn gemak voelend en verliefd (maar ik ben gauw open en op mn gemak bij mensen met wie het klikt) maar bij mannen nog geen goede eerlijke ervaringen meegemaakt.
als ik doodga dan wist Lay wel een vereniging waar ik bij kon![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef Duderella het volgende:
God, het lijkt wel alsof ik met iedere jongen zoen, maar PdeHoog en Steer zijn echt de enigen hoor.
Is het nu dan officieel uit tussen ons?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef Duderella het volgende:
God, het lijkt wel alsof ik met iedere jongen zoen, maar PdeHoog en Steer zijn echt de enigen hoor.
Borisz!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:00 schreef borisz het volgende:
Overdag doet Dude alsof ze de hele dag aan het filosoferen is, maar eenmaal als het donker is dan pakte ze iedere jongen die ze maar krijgen kan.
[/Jambers]
Ja hallo, ik bedenk het ook niet:quote:Op maandag 5 juli 2010 00:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
oprollen?
bij rullen denk ik aan gehakt....
quote:Op maandag 5 juli 2010 06:58 schreef Isabeau het volgende:
Voor een lachend begin van de dag: http://www.barnorama.com/make-me-a-poster-of-my-missing-cat/ Over een secretaresse wiens kat zoek is en dan vraagt ze op haar werk aan iemand om een poster voor haar te maken. De gevraagde collega is iets creatiever dan zij had gehoopt
Echt, de moeite waard, ik heb hardop zitten lachen op mijn werk
(kan helaaaas geen foto's kopieren van die pagina)
hoelahoepen!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, ik ga een hoepel kopengoed voor mijn taille als ik het nog kan.
En daarna nog maar eens bijlezen hier, zit nu nog op de iPhone dus dat gaat nu niet zo makkelijk.
haha waar koop je zoiets nog?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, ik ga een hoepel kopengoed voor mijn taille als ik het nog kan.
En daarna nog maar eens bijlezen hier, zit nu nog op de iPhone dus dat gaat nu niet zo makkelijk.
Nou hoef ik niet meer hoorquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:57 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen. Wat is de wereld soms toch heerlijk overzichtelijk. Kom binnen en de twee rasoptimisten op mijn afdeling (die ik inmiddels Stadler en Waldorf noem) die het hele jaar door echt alleen maar negatief hebben lopen doen over hun club FC Twente (die vervolgens kampioen werden, dus ze hebben er duidelijk veel kijk op), liepen nu uiteraard heerlijk negatief te doen over Nederland tegen Brazilië.
Mijn vertrouwen in de wereld titel is dus aardig toegenoemen
whaha wat ontzettend sneu van die David, maar wel geniaalquote:Op maandag 5 juli 2010 06:58 schreef Isabeau het volgende:
Voor een lachend begin van de dag: http://www.barnorama.com/make-me-a-poster-of-my-missing-cat/ Over een secretaresse wiens kat zoek is en dan vraagt ze op haar werk aan iemand om een poster voor haar te maken. De gevraagde collega is iets creatiever dan zij had gehoopt
Echt, de moeite waard, ik heb hardop zitten lachen op mijn werk
(kan helaaaas geen foto's kopieren van die pagina)
Tezzy, jaja, de jaartjes gaan tellenquote:Op maandag 5 juli 2010 08:01 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! Ben ook weer klaar voor een nieuwe dag, en dat viel heul niet mee na zo'n weekend.... (we zijn met het voetballen 'op kamp' geweest). Was erg leuk, warm vooral ook, maar we hebben genoten....
Helaas begin ik te merken dat ik ouder aan het worden ben. Ik trek niet zo makkelijk meer terug in de plooi helaas. Ik denk dat ik vandaag maar net ga doen alsof ik scherp en allert achter mijn bureautje zit!
Nou ja, dat gaat me te ver hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee, ik zou ook geen afgelikte boterham willen hoor
Anouquote:Op maandag 5 juli 2010 09:57 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
concert van Anouk gister was erg leuk!
rug nog steeds volledig vast
kan geeneens op mijn zij liggen.
Westerparkquote:Op maandag 5 juli 2010 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
AnouWaar was ze? Westerpark, of zit je nog in DLD :
Klote zeg, how come??![]()
Feliquote:Op maandag 5 juli 2010 10:37 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb een 7,5 voor het tentamen van vrijdag
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ha SoL, gefeliciteerd!! Dat betekent dat het memorabele feestje inmiddels verjaard is, toch?
ben ik ook benieuwd naar! en goed gedaan sarabiquote:Op maandag 5 juli 2010 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Is er trouwens al nieuws van het neefje van DE? En hoe gaat het eigenlijk met dat babytje, Aure?
Was ze weer goedquote:Op maandag 5 juli 2010 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
Westerpark
Denk te veel op slechte stoelen gezeten en in het vliegtuig
Dankjewelquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:01 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd SOL!![]()
Ik ben er weer, het was leuk en nu eerst wat teruglezen.
Ja, kennelijk heb ik meer bewogen dan gedacht. En iets met verhoogde ruststofwisseling ofzo....quote:Op maandag 5 juli 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk Krak! en afvallen op vakantie.. doe je goed
Het meest hemelse eraan vind ik dat het een bijproduct is van iets leuks, namelijk sporten. Maar het is een luxe ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:39 schreef Bluezz het volgende:
Verhoogde ruststofwisseling, wat klinkt dat hemels
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:36 schreef krakkemieke het volgende:
En zometeen ga ik werk ontwijkend gedrag vertonen. Lekker pannekoeken pannenkoeken eten met mijn buuf, cadeautje voor mijn verjaardag!![]()
Dat komt mooi uit, ik was de dag na aankomst alweer gestresst.
Ik vind die nieuwe spelling stom! 1 koek wordt maar in 1 pan gebakken. En ik ben te oud om nieuwe kunstjes te leren!quote:
stukje teruglezenquote:Op maandag 5 juli 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
he krakke! leuke vakantie gehad?
Heel leuk, zie boven. En ik heb een leuke wijnkoeler gekocht, een stevige doorzichtige plastic zak.quote:
Fijn dat hij geen sonde hoeft! Zet hem op neef!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:50 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen trouwens en meteen weer... vanmorgen hardgelopen, zometeen laatste boodschapjes doen en naar de bib.
vanmiddag poesjes wegbrengen, naar mijn neefje.. (die de nacht wel goed is doorgekomen alleen wel hele hoge koorts kreg die nu weer wat gezakt is gelukkig en hij drinkt gelukkig wel weer zelf, anders zou hij een sonde moeten krijgen)... en vroeg slapen want we moeten om kwart voor 3 weg ofzo vannacht
misschien vanmiddag tussendoor nog even fokken en verder de komende tijd dus weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |