quote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het trouwens hip om als volwassenen in kinderbadjes te gaan liggen?
Ik hoorde het pas om 1 uur, had dit topic eerder moeten checken.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:37 schreef Laysa het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)n-bij-busongeval.htm
Darn.... bizar ook dat de bewoners kennelijk nog buiten in de tuin zaten, en niet binnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:37 schreef Laysa het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)n-bij-busongeval.htm
Stress omdat ze op de klok moeten rijden en daarnaast een zittend beroep met veel onregelmatigheid in diensten?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een geneuzel, en zo wel; hoe komt het dan dat buschauffeurs kennelijk vaker een hartinfarct krijgen?
Overigens is de enige buschauffeur die ik ken (de buurman) ook één van de twee mensen die ik ken die een hartinfarct heeft gehad (de ander was vrachtwagenchauffeur).
Ik weet dat buschauffeurs over het algemeen (zeker degenen die geen lijndiensten rijden) gewoon een baggerbaan hebben; slecht betaald, slechte arbeidsvoorwaarden, lange dagen die niet opvallen omdat er op locatie X zoals de Efteling gewoon een hele dag wachten tussen zit (die niet of zeer summier betaald wordt) maar dat weten ze zelf ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stress omdat ze op de klok moeten rijden en daarnaast een zittend beroep met veel onregelmatigheid in diensten?
mij ouwe heer was buschauffeur en overleed op 52 jaar, hij was net afgekeurd, ging proberen in spanje te overwinteren, ging top niet benauwd vakantie van zijn leven gehad, december terug 2 weken later gaat ie dood. buschauffeur is een stressbaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat buschauffeurs over het algemeen (zeker degenen die geen lijndiensten rijden) gewoon een baggerbaan hebben; slecht betaald, slechte arbeidsvoorwaarden, lange dagen die niet opvallen omdat er op locatie X zoals de Efteling gewoon een hele dag wachten tussen zit (die niet of zeer summier betaald wordt) maar dat weten ze zelf ook.
Als je dan die beroerde dagindeling ook nog een keer gaat vullen met weinig beweging en een vette hap dan is dat idd vragen om problemen.
Nou nou!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:52 schreef Toverheks het volgende:
Cristiano Ronaldo vader geworden van onze redactie
18,2 graden buiten Pietje, dat is toch niet heet hè. Vochtigheidspercentage van 65 procent, dat is wat aan de hoge kantquote:Op maandag 5 juli 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh. Fris? Het is heul benauwd en vochtig
.
Krijg je dan ook huiswerk mee?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:57 schreef Copycat het volgende:
Lekker fris buiten.
Vanochtend een info-bijeenkomst gehad bij het UWV. Wat een onzinnige kansloosheid. Gewoon om me om 8 uur uit bed te krijgen.
Nee, alleen een powerpointpresentatie over alles wat je al wist en op de specifieke vragen wist zij weer geen antwoord. Binnen tien dagen neemt de werkcoach nu contact met me op en dat is denk ik wel effectiever.quote:
Dat kan natuurlijk ook niet binnen 3 dagen want die man heeft het zooo drukquote:Op maandag 5 juli 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, alleen een powerpointpresentatie over alles wat je al wist en op de specifieke vragen wist zij weer geen antwoord. Binnen tien dagen neemt de werkcoach nu contact met me op en dat is denk ik wel effectiever.
Oh, en mocht je bij een reïntegratiebureau terecht komen (wat wellicht wat lastiger is nu het reïntegratiebudget van het UWV al op is) dan zullen ze waarschijnlijk als eerste een sollicitatiecursus aanbieden, die cursus neemt een groot deel van je reïntegratiebudget in beslag en kun je ook bij het arbeidsbureau (tegenwoordig UWV) krijgen...... gratis.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:57 schreef Copycat het volgende:
Lekker fris buiten.
Vanochtend een info-bijeenkomst gehad bij het UWV. Wat een onzinnige kansloosheid. Gewoon om me om 8 uur uit bed te krijgen.
De werkloosheid is relatief hoog, dus ja natuurlijk heeft zo'n man het druk.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:02 schreef Marrije het volgende:
Dat kan natuurlijk ook niet binnen 3 dagen want die man heeft het zooo druk
Wat een absurde nonsensquote:Op maandag 5 juli 2010 10:04 schreef Leandra het volgende:
Oh, en mocht je bij een reïntegratiebureau terecht komen (wat wellicht wat lastiger is nu het reïntegratiebudget van het UWV al op is) dan zullen ze waarschijnlijk als eerste een sollicitatiecursus aanbieden, die cursus neemt een groot deel van je reïntegratiebudget in beslag en kun je ook bij het arbeidsbureau (tegenwoordig UWV) krijgen...... gratis.
Het is eigenlijk absurd als je bedenkt dat het UWV nog geld aan reïntegratiebureaus geeft om een cursus te geven die ze zelf ook gratis geven
Of vrouw.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
De werkloosheid is relatief hoog, dus ja natuurlijk heeft zo'n man het druk.
zie ik daar ruimte voor een vacature?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De werkloosheid is relatief hoog, dus ja natuurlijk heeft zo'n man het druk.
Nee, want ze moeten daar bezuinigen, daardoor krijgen de mensen op de werkvloer het nog drukker.quote:
Nee, want de politiek is juist bezig om dit soort instanties efficienter te laten werken.quote:
Zetten ze wat meer stagiaires in.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, want ze moeten daar bezuinigen, daardoor krijgen de mensen op de werkvloer het nog drukker.
En dus gaat bijna alles digitaal. En dat werkt dan weer nietquote:Op maandag 5 juli 2010 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, want de politiek is juist bezig om dit soort instanties efficienter te laten werken.
10 dagen voor het antwoord op een vraag klinkt mij niet zo efficient in de orenquote:Op maandag 5 juli 2010 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, want de politiek is juist bezig om dit soort instanties efficienter te laten werken.
Binnen tien dagen neemt je werkcoach contact met je op om het vervolg van het traject op te starten. En aan die persoon kan ik dus vakantievragen en dergeloze stellen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Marrije het volgende:
10 dagen voor het antwoord op een vraag klinkt mij niet zo efficient in de oren
Ze krijgt een gesprek over 10 dagen, niet alleen een antwoord op een vraag.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
10 dagen voor het antwoord op een vraag klinkt mij niet zo efficient in de oren
Oh dus dan heb je nog geen eens antwoord op je vraagquote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binnen tien dagen neemt je werkcoach contact met je op om het vervolg van het traject op te starten. En aan die persoon kan ik dus vakantievragen en dergeloze stellen.
dat nog niet eens dusquote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze krijgt een gesprek over 10 dagen, niet alleen een antwoord op een vraag.
Ik heb al eens knallende ruzie gehad met een reïntegratiebureau toen ik op m'n derde afspraak alweer, voor de derde keer m'n hele verhaal moest doen, terwijl ze dat keurig op papier hadden.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een absurde nonsens.
Ook zo leuk: staat er dat je een ID-bewijs mee moet nemen. Dus ik denk: mijn rijbewijs heb ik altijd bij me, makkelijk. Kom ik daar aan: "Oh ... een rijbewijs ... ja dat verstaan wij niet onder legitimatie, we bedoelen een paspoort oid." Zeg dat dan!!!! Dat zei ik dus ook en toen was ik ook daar de vervelende betweter.
En toen begon ik over geplande vakanties en had ze geen antwoord en moest ik gniffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |