quote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het trouwens hip om als volwassenen in kinderbadjes te gaan liggen?
Ik hoorde het pas om 1 uur, had dit topic eerder moeten checken.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:37 schreef Laysa het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)n-bij-busongeval.htm
Darn.... bizar ook dat de bewoners kennelijk nog buiten in de tuin zaten, en niet binnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:37 schreef Laysa het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)n-bij-busongeval.htm
Stress omdat ze op de klok moeten rijden en daarnaast een zittend beroep met veel onregelmatigheid in diensten?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een geneuzel, en zo wel; hoe komt het dan dat buschauffeurs kennelijk vaker een hartinfarct krijgen?
Overigens is de enige buschauffeur die ik ken (de buurman) ook één van de twee mensen die ik ken die een hartinfarct heeft gehad (de ander was vrachtwagenchauffeur).
Ik weet dat buschauffeurs over het algemeen (zeker degenen die geen lijndiensten rijden) gewoon een baggerbaan hebben; slecht betaald, slechte arbeidsvoorwaarden, lange dagen die niet opvallen omdat er op locatie X zoals de Efteling gewoon een hele dag wachten tussen zit (die niet of zeer summier betaald wordt) maar dat weten ze zelf ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stress omdat ze op de klok moeten rijden en daarnaast een zittend beroep met veel onregelmatigheid in diensten?
mij ouwe heer was buschauffeur en overleed op 52 jaar, hij was net afgekeurd, ging proberen in spanje te overwinteren, ging top niet benauwd vakantie van zijn leven gehad, december terug 2 weken later gaat ie dood. buschauffeur is een stressbaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat buschauffeurs over het algemeen (zeker degenen die geen lijndiensten rijden) gewoon een baggerbaan hebben; slecht betaald, slechte arbeidsvoorwaarden, lange dagen die niet opvallen omdat er op locatie X zoals de Efteling gewoon een hele dag wachten tussen zit (die niet of zeer summier betaald wordt) maar dat weten ze zelf ook.
Als je dan die beroerde dagindeling ook nog een keer gaat vullen met weinig beweging en een vette hap dan is dat idd vragen om problemen.
Nou nou!quote:Op maandag 5 juli 2010 08:52 schreef Toverheks het volgende:
Cristiano Ronaldo vader geworden van onze redactie
18,2 graden buiten Pietje, dat is toch niet heet hè. Vochtigheidspercentage van 65 procent, dat is wat aan de hoge kantquote:Op maandag 5 juli 2010 09:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh. Fris? Het is heul benauwd en vochtig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |