Je weet dat dat n Lamborghini was hequote:Op vrijdag 3 september 2010 10:47 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Met die Hummers ben ik wel zo'n beetje klaar
Dat van de Hummers was idd cynisch bedoeldquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je weet dat dat n Lamborghini was he
Laat maarNiet op info klikken, wel scheur opentrekken = niet slim..
Ik vind hem echt geweldigquote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ze zullen vast leuk zijn om mee te rijden, ik vind de gefotografeerde versie er alleen totaal niet uitzien. Nou niet dat die Bentley van even geleden nou zo'n pareltje is, maar die clio, naahj.
Dat wil niet zeggen dat die er standaard mooi uitziet? Een standaard Multipla is toch ook niet ineens 'mooi' omdat die standaard is?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:19 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Zo ziet dat ding er gewoon standaard uit...
Leuke Amerikaan op de achtergrond.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
bij de 9-elfstedentocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van een oud collega van me, aardige kerelquote:Op woensdag 8 september 2010 17:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke Amerikaan op de achtergrond.
Nice.quote:Op donderdag 9 september 2010 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van een oud collega van me, aardige kerel
[ afbeelding ]
Pontiac Tempest Le Mans '70
Waarom heeft die Ferrari zo'n vreemd kenteken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef ChickenSpikey het volgende:
Heb ik ook, maar niet 3 op een rij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke ferrari?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom heeft die Ferrari zo'n vreemd kenteken?
quote:
Nou jullie het zeggen...Welke Ferrari??? Leo?quote:
Inderdaad. Welk land is dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:55 schreef Anne het volgende:
Per ongeluk de verkeerde quote. Moest die van ChickenSpikey zijn, me dunkt: Gespot / Deel 51
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:55 schreef Anne het volgende:
Per ongeluk de verkeerde quote. Moest die van ChickenSpikey zijn, me dunkt: Gespot / Deel 51
Zo te zien een Kroaat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad. Welk land is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |