quote:
Nee, hij krabbelt nu gewoon snel terugquote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Rabieluh het volgende:
Hij reageert echt geweldig, echt heel pro dit hoor.
Hij komt gewoon uit Zuilen, en de laatste keer dat ik daar doorheen reed was dat geen woonwagenkamp.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt zo'n jongen wel van het woonwagenkamp halen, maar je haalt het kamp niet uit die jongen.
Van der Vaart, Sneijder, één pot nat joh.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij komt gewoon uit Zuilen, en de laatste keer dat ik daar doorheen reed was dat geen woonwagenkamp.
desalniettemind moet ie zijn bek houdenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het is een Engelse roddelkrant. Hoe kun je dat geloven?
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:16 schreef Weka het volgende:
Hij heeft dit helemaal nooit gezegd, dus waar gaat dit topic over? Stuur mij maar een link, video of mp3'tje met het bewijs.
Hij heeft het zelf anders niet ontkent....quote:Op maandag 5 juli 2010 00:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Maar Johan zei toch dat alles in die krantjes feitelijk precies klopt? Lijkt me niet dat ze zo'n uitspraak verzinnen.
Zijn ze ook, voor de wet. Het feestje is alleen later.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat werd onmiddelijk gelogenstraft want in hetzelfde artikel stond dat Wesley en Yolanthe in maart getrouwd waren.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn ze ook, voor de wet. Het feestje is alleen later.
Jawel.quote:
Eerder heeft 'News of the world' het behoorlijk verzonnen en opgeklopt. Vergeleken bij dat krantje zijn de Telegraaf en de Volkskrant een kwaliteitscourant.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:46 schreef ebke het volgende:
Ja zeg, mietje!![]()
Reageert hij toch wel even anders als in die krant![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:03 schreef Winner_Taco het volgende:
Sneijder mag wel een trap meenemen als hij Derksen gaat slaan . Trouwens sowieso een zielige kutkneus .
Die hoer van hem is toch ook gewoon aandachtgeil ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |