Wachten op de Apple fanboys. Nee, gewoon onder de aandacht brengen.quote:
Nou, komende week shippen dus.quote:This product is in the pre-order stage; projected release date is late June/early July.
Due to the high demand of this product, there may be delays in shipping as we have so many to ship out; for a more precise shipping date please contact us directly.
Je tekst onder je fok naam doet me denken aan dit liedje, Luke Howard - Hi life.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wachten op de Apple fanboys. Nee, gewoon onder de aandacht brengen.
Ben wel benieuwd wat de mensen hier van vinden..
Yep, splinternieuw dus. Ik twijfel nog steeds, wacht even de reacties af hier.quote:
Ik zou eerst maar eens afwachten of hij überhaupt geshipped wordt....quote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yep, splinternieuw dus. Ik twijfel nog steeds, wacht even de reacties af hier.
Zal het liedje zo even checken.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Je tekst onder je fok naam doet me denken aan dit liedje, Luke Howard - Hi life.
OT:
Volgens mij werkt hij ook prima, al snap ik niet waarom mensen dit willen kopen
Tegenwoordig heeft iedereen een netbook ofzo, maar ik moet toegeven, hij ziet er errug strak uit.
Alleen dat 'grieks' dan he, dan denk ik aan een dikke beachparty in Chersonisos of zo,quote:Op zondag 4 juli 2010 22:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zal het liedje zo even checken.
OT:
Het is ook meer impuls denk ik, gewoon even voor d'r bij.
Zoals ik al zei: om mee te kloten, en daar is de iPad veuls te duur voor..
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:43 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Alleen dat 'grieks' dan he, dan denk ik aan een dikke beachparty in Chersonisos of zo, w / e hoe je dat spelt![]()
OT
Je betaalt voor het merk idd, en voor de mensen die de nieuwste gadgets willen hebben, heb nu wel wat betere dingen om mijn geld aan uit te geven.
Maar die bestaat.... en werkt. Goed.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:41 schreef Dionysiou het volgende:
Zoals ik al zei: om mee te kloten, en daar is de iPad veuls te duur voor..
Zoals de iPed.. aPad?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar die bestaat.... en werkt. Goed.
Omdat het verschil tussen de opslag bij een Ipad 100$ is, betekend dat niet dat dat overal is hequote:Op zondag 4 juli 2010 22:51 schreef Dromer het volgende:
Ik vind het nog een hoop geld voor iets om alleen maar mee te klooien. De kans is groot dat het meuk is.
Vreemde prijzen trouwens. Het verschil tussen gigabytes extra is maar erg klein.
Wel vreemd dat het niet gelijk op gaat dan. Van 2GB naar 4GB kost 3 dollar en van 4GB naar 8GB 12 dollar. Twee keer zo duur per GB dus. En dan weer van 8GB naar 16GB voor minder dan 13 dollar.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:48 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Omdat het verschil tussen de opslag bij een Ipad 100$ is, betekend dat niet dat dat overal is heGeheugen kost tegenwoordig ook geen drol meer!
quote:Op maandag 5 juli 2010 07:48 schreef Dionysiou het volgende:
Heb wat vragen aan de leverancier gevraagd zoals waarom er geen uitgbreide video is over de WiiPad etc. en wanneer de 1e de deur uit gaan en waarom ze niet gebruik maken van site's met garantie voor kopers;
- eBay
- Alibaba
Ik wacht eerst een filmpje af waarbij alles word laten zien, anders koop ik hem niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:34 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
het wordt de grootste miskoop uit je leven, echt
Ik wacht even af op jou reacties op het apparaat!quote:
Ik wacht liever rustig op m'n gemak op bijv. de Samsung Galaxy Tab. Ben benieuwd of die ook in een wifi-only uitvoering zal gaan verschijnen. Ik zie mezelf niet zo 1,2,3 een tablet mee de deur uit nemen, waardoor 3G overbodig is.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:16 schreef Cheiron het volgende:
Ik wacht nog wel even tot er een echt goede android pad uit komt. Dit ziet er niet zo heel goed uit eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |