Mwahquote:Op maandag 5 juli 2010 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Jij bent niet iemand die zich snel in de schulden zal steken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef CherryLips het volgende:
39 graden????
Potverdorie, ik ga naakt onder de tuinsproeier liggen
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb nog altijd een gat in m'n hand he.
En waarom niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
CL zou dit soort dingen niet op fok moeten zeggen:
[..]
Studieschuld is amper de naam 'schuld' waardquote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef Thrust het volgende:
[..]
Hypotheek is ook de enigste vorm van schuld die ik heb en dat blijft als het goed is ook zo.
Al die enge stalkers natuurlijk!quote:
Sowieso, ze kan beter onder de stralen gaan liggen dan onder het apparaat zelf.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
CL zou dit soort dingen niet op fok moeten zeggen:
[..]
Ik heb een aardig deel in de Britse economie gepomptquote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef Q. het volgende:
[..]
De Enschedese bierbrouwers van die van mij..
Ja, naast de lage rente zou het een investering voor de toekomst moeten zijn. Dat kan ook niet iedereen zeggen, genoeg mensen die een compleet andere richting opgaan na de studie.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Studieschuld is amper de naam 'schuld' waard
Psst, het huis hierachter staat te koop, kun je vanuit de slaapkamer gluren!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel dringen in de bosjes.
Zal een stuk comfortabeler zijn dan de bosjes!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Psst, het huis hierachter staat te koop, kun je vanuit de slaapkamer gluren!
Richting maakt dan ook vaak niet uit bij een studie. Het gaat vooral om het behalen van een bepaald niveauquote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ja, naast de lage rente zou het een investering voor de toekomst moeten zijn. Dat kan ook niet iedereen zeggen, genoeg mensen die een compleet andere richting opgaan na de studie.
Ook dat soort dingen moet je niet postenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nog steeds hebben ze een begrotingstekort van 155 miljard pond. Je moet nog even.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een aardig deel in de Britse economie gepompt![]()
Hij is inmiddels verkocht.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook dat soort dingen moet je niet posten
Linkje naar Funda?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar kom ik niet meerMaar goed dat hij hier niet zit dan.
Dat heb ik vaak genoeg mee gemaakt, niet altijd het gewenste resultaat.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Richting maakt dan ook vaak niet uit bij een studie. Het gaat vooral om het behalen van een bepaald niveau
Ik ken genoeg mensen die de ICT ingerold zijn vanuit een compleet andere richting en het prima doenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:33 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak genoeg mee gemaakt, niet altijd het gewenste resultaat.
Mensen met een hoge opleiding die het wel ff gaan vertellen hoe het moet in een branche waar ze geen verstand van hebben.
In de techniek is werkervaring vaak wel belangrijker voor goed functioneren dan papieren.
Gewoon voor de USA stijl gaan meer schulden dan je aan liquide middelen heb en gewoon lekker geld blijven drukken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
En nog steeds hebben ze een begrotingstekort van 155 miljard pond. Je moet nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |