Reminds me, even kijken of mijn telefoon de normale layout goed wil weergevenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:11 schreef Maraca het volgende:
Ik fok vanaf mijn mobiel, dus als iemand bio even een lieve pm wilt sturen
Maraca, ik PM'de toch dat je nog niks mocht zeggen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:08 schreef Maraca het volgende:
Ok, het is officieel. We hebben geen toestemming
Kijk eens naar het tijdstip lieverd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:48 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Maraca, ik PM'de toch dat je nog niks mocht zeggen...
Laptop is aangesloten op de tv middels een VGA kabel en alleen audio verliep nog via de laptop. maar een simpel kabeltje was blijkbaar voldoende om het geluid nu ook via de tv te laten verlopenquote:
Ik ben m'n bed uit en heb net gedoucht!! Nu moet ik de was doen en strijken, enige nadeel van ouders die op vakantie zijnquote:
Als ik dit 10 jaar geleden had gewetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, dan gaat het ook wat lastig
Dat wordt lastig zonder tv-kaartquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef Maraca het volgende:Nu zou het nog perfect zijn om screenshots te kunnen maken van de tv
Dat denk ik ookquote:
Ik hád een TV kaart maar nu niet meer, zou ik mijn digitale mediabox op mijn laptop kunnen aansluiten of kan dat nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat denk ik ookAch ja, je kan niet alles hebben
Niet zulke moeilijke woorden gebruikenquote:
Ik zal mijn archaïsch taalgebruik per direct stakenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken
Wie dan wel?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:03 schreef Maraca het volgende:En ja, home made.. alleen niet door mij
Ha, geniaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:21 schreef Maraca het volgende:
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan.![]()
Ik ga denk Rob Geus doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:51 schreef Maraca het volgende:
Hup.. de rest van het volk moet even Koos, Andre, Peter en Geus aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |