Blegh ..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:42 schreef Cassius het volgende:
[..]
Technische mogelijkheden genoeg [ afbeelding ]
Daar is het te laat voorquote:
Ohquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor![]()
Misschien moet ik ook maar gewoon gaan slapen
Lijkt me een uitstekend ideequote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:51 schreef Maraca het volgende:
Gaan we dan kijken hoe we de afbeelding kunnen sturen naar Alberto?
Vertel eens eerlijk hoeveel bier of andere zooi je ophad alvorens die kamper in z'n microfoon kwam brullen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:10 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik genoot er iedere minuut van. Pure vreugde.
Niks, ik moest nog met de automobiel naar huis rijden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vertel eens eerlijk hoeveel bier of andere zooi je ophad alvorens die kamper in z'n microfoon kwam brullen...
Maar je wil toch in dat programma van die schaamhaarkabouter en die ouwe grefo komen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:15 schreef TheKC het volgende:
[..]
Niks, ik moest nog met de automobiel naar huis rijden.
Daarom reed ik ook als een onbenul naar huis, helaas geen enkele politie gezien.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar je wil toch in dat programma van die schaamhaarkabouter en die ouwe grefo komen?
Nee, die hebben niet veel geleerd, behalve hoe ze zich zo goed mogelijk kunnen verstoppen. Dus wie weet hebben zij jou wel gezien. Dan draag je toch bij aan het eerdergenoemde programma, alleen kom je niet met je hoofd op TV.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Daarom reed ik ook als een onbenul naar huis, helaas geen enkele politie gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |