Oohhh dus als je niet kunt slapen vanavond, even een flinke snuif in je kussen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het scheelt in ieder geval dat ik wel mijn eigen vertrouwde bed en matras heb.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik zie je al zo staan, met je koffertje voor een nachtje.
![]()
MisterOoohhh en MisterAaahhh.
Oh díe fietsenstalling.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou in de stad dat je dan met je fietsje zo'n futuristische StarWars-buis ingaat en dat je dan een bonnetje krijgt en dan je fiets neerzet en dat je dan eruit kunt lopen om vervolgens te kiezen of je ofwel rrrrrechts naar de Bijenkorf gaat, danwel lllllinks, de algemene winkelstraat in. En dan wordt ondertussen alles bewaakt en het kost je niets. En als je even de tijd neemt, kom je ook nog wat over de geschiedenis van e.e.a. te weten.
Verhuis!quote:En het wás zeker een tragedie, want ik heb tot op heden () het gevoel dat ik hier tijdelijk woon.
heb je jezelf daar al een schouderklopje voor gegeven, want dat heb je wel verdientquote:Op maandag 5 juli 2010 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, leuk toch?
Ik zit op mijn nieuwe kamer waar ik net internet werkend gekregen heb.
Ja ik studeer er al drie jaarquote:Op maandag 5 juli 2010 14:50 schreef MisterO het volgende:
Tha_Erik, ik ben het ff kwijt, hoezo verhuis je naar Utrecht? Studie?
I knowquote:
a smal step for mankind a giant leap for Erik, huldequote:
Lijkt me een prima planquote:Op maandag 5 juli 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat... kom ik van 't weekend langs, doen we ff een trio... laat jij na afloop hier weten of het de relatie slecht of goed heeft gedaan
Ik heb ook tijdens mijn studie in Groningen gewoon in Assen gewoond, dus ik ken hetquote:
Als ik later getrouwd ben en 3 kinderen hebquote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer naar Assen verkassen?
Hoiquote:
Heb je het nou al uitgemaakt of wat?quote:
Jij zou het eerst uitmaken hequote:
Zo. ik heb het uitgemaakt, nu jij nogquote:
Ik ook... neuken?quote:
Ik kom eraanquote:
Zie hem nu pas.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kijk ik toch enorm helder uit m'n ogen
Sta ik toch zomaar tussen ons Happy-Fok!-koppeltje in
| Forum Opties | |
|---|---|