Dit dus.quote:
als je die al mooi vind raad ik je aan om ook eens dragon hunters te gaan kijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eén van de beste animatiefilms ever..
Bij Resnais heb je films van Antonioni genoemd. Maar L'Année Dernière à Marienbad is in ieder geval erg mooi.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Er zijn echt te veel visueel indrukwekkende films. Om maar wat te noemen:
• Alain Resnais films zoals L'avventura en L'eclisse
• Een boel film noir films zien er prachtig uit
• 8 1/2
Oopsquote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bij Resnais heb je films van Antonioni genoemd. Maar L'Année Dernière à Marienbad is in ieder geval erg mooi.
Aaah, Fallen Angels.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:20 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Fallen Angels visueel gezien juist interessanter.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:32 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Aaah, Fallen Angels.Chung King Express is ook erg leuk en mooi; zelfs beter dan Fallen Angels imho.
Die ziet er inderdaad ook echt supervet uit! Is die alleen in het Portugees (of is het Spaans?) of ook in het Engels?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef bonke het volgende:
[..]
als je die al mooi vind raad ik je aan om ook eens dragon hunters te gaan kijken![]()
Ziet er zeer interessant uitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:38 schreef trebremmit het volgende:
Dark Horse (2005)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, net gezien en mee eens.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:44 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Is al een paar keer genoemd.
Ben er zelf niet zo weg van overigens. Doffe kleuren, saaie camerastandpunten, weinig fantasievol gecreëerde wezentjes, standaard landschappen ... Ziet er ondertussen ook al enigszins verouderd uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |