Ja, dat denk ik ook wel. Kan toch niet zomaar uit het niets ophouden.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:32 schreef miss_sly het volgende:
he lily, wat vervelend en vreemd. Maar als Leah goed blijft drinken, komt het toch vast weer goed? Ik heb ook wel eens gehad dat het vrijwel niks was (15 cc ofzo), maar de volgende dag was alles weer prima.
http://www.vitamine-info.(...)-een-rij/vitamine-k/quote:Vitamine K, een vetoplosbare vitamine, is belangrijk voor de bloedstolling, maar ook voor de botstofwisseling. Pasgeboren baby’s (tot drie maanden) krijgen extra vitamine K om (hersen)bloedingen te voorkomen. Zij hebben van de moeder geen vitamine K-voorraad meegekregen en kunnen het zelf nog niet voldoende aanmaken.
K wordt in het ziekenhuis gegeven..quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:12 schreef Orea het volgende:
Thnx! Vitamine D neig ik ook naar om niet te geven. Wat is het nou dat er in het ziekenhuis vaak meteen na geboorte wordt gegeven? Is dat D of K? Ik dacht ook D en las ergens dat vitamine D pas vanaf 2 weken nodig is, dus dat vond ik ook wel onzin.
Vitamine K klinkt wel logisch. Alhoewel de adviezen ook pas weer zijn veranderd, naar een hogere dosis. Toch nog maar eens wat meer in verdiepen... wil niet zomaar van alles in mijn kind stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |