dat komt mij ook beter uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:47 schreef Asyniur het volgende:
rond het middaguur, we lunchen gezellig samen...
ik kan inmiddels ook alleen nog maar de 17e...
Dat is inderdaad heel dichtbij.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel in de buurt zondag 18 juli, namelijk in Ubach over Worms, maar ik weet niet of we het redden om ook nog een graantje mee te pikken van deze meet.
Ja, moet!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:02 schreef Jeetjejom het volgende:
Count me in dan...... Als ik voor iets te smikkelen moet zorgen hoor ik het wel.....
Volgens Isa is het er heel erg leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:39 schreef Ca.ra het volgende:
Volgens de site zijn er in ieder geval:
schommels, een glijbaan, een kabelbaan, een huttendorp, een speelfort, een carrousel, familieschommels, een klimrots, een ronddraaiend spinnenweb en nog veel meer.
Dus vast wel heul groot
ben er nog nooit geweest
Het is inderdaad een grote speeltuin, vooral ruim opgezet niet zozeer in de zin van veel speeltoestellen hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:39 schreef Ca.ra het volgende:
Dus vast wel heul groot
ben er nog nooit geweest
dat is ook de parkeerplaats die ik bedoel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:21 schreef lily het volgende:
is het veranderd dan?
Bij mijn weten heeft de ingang van de speeltuin een parkeerplaats en aan de (zij)kant van de kinderboerderij ook. Je kon altijd direct naast de ingang speeltuin parkeren?
hoelaat komt jullie dan beter uit?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:29 schreef Ca.ra het volgende:
Ik denk niet dat wij 12 uur gaan halen, als Thomas tenminste in zijn huidige slaappatroon blijft. En dan moet ik Asy nog ophalen en die doet er natuurlijk uuuuuren over om haar rotzooi spullen in te pakken....
Maar misschien is het niet zo erg, dan kunnen de grote kindjes eerst even hun energie kwijt in de speeltuin voordat we lunchen?
Nou ja zeg!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:29 schreef Ca.ra het volgende:
Ik denk niet dat wij 12 uur gaan halen, als Thomas tenminste in zijn huidige slaappatroon blijft. En dan moet ik Asy nog ophalen en die doet er natuurlijk uuuuuren over om haar rotzooi spullen in te pakken....
Maar misschien is het niet zo erg, dan kunnen de grote kindjes eerst even hun energie kwijt in de speeltuin voordat we lunchen?
ooh, ik meende dat je bedoelde bruine bordjes op het terrein zelf...ik dacht al; die ken ik nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:24 schreef Ynske het volgende:
alleen als je de bruine bordjes van de vvv (?) volgt ga je prinshendriklaan, rotonde 3kwart, links, dan rijd je langs de kinderboerderij, rechtdoor, en na de huizen naar rechts, weer rechts (als ik t goed heb) ligt die parkeerplaats die bij de speeltuin ligt
yepz 12.30 u in schutterspark, k kom met de fietsquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:41 schreef Asyniur het volgende:
Even een schopje: a.s. zaterdag dus rond rond 12:30u in Schutterspark
Wie komen er nu allemaal zeker?
En vooral: wat breng iedereen mee?
Heeft er iemand nog plastic of papieren bordjes in huis? Idem voor bekertjes? Ik heb (als het goed is) nog wel ergens vorkjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |