Yupquote:
We zitten niet op een nuke subquote:
Die hadden ze nog niet in 1832.quote:
Vandaarquote:Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef BasOne het volgende:
Dire straits brotjers in arms en ja het is het 10de topic is dubbele punten
*gaat Philadelphia experimenterenquote:
quote:
Goede film.quote:
Maar dankzij jouw post heb ik besloten die film snel maar weer eens te gaan kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:56 schreef BasOne het volgende:
Dan weet ik iig dat ik daar geen vraag over moet stellen
Kolere had gehoopt dat ie wat moeilijker zou zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 01:02 schreef Cobra4 het volgende:
Father land?
Ik wil alle 2 de films ook wel weer eens zienquote:Op maandag 5 juli 2010 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dankzij jouw post heb ik besloten die film snel maar weer eens te gaan kijken.
BasOne +2quote:Op maandag 5 juli 2010 01:14 schreef BasOne het volgende:
Duitsland
Italie
Japan
Homgarije
Bulgarije
Vichy-Frankrijk (vocht mee, maar geen asmogendheid)
Roemenie
Finland (vocht mee, maar geen asmogendheid)
Irak, nope
Ik word oud, ik heb em in de bios gezien, 20!!!!! jaar terug alweer......quote:Op maandag 5 juli 2010 01:21 schreef Cobra4 het volgende:
Hunt for the red october
Finland vocht wel mee maar was geen asmogenheid. En mbt Irak ben je in de war met Iran. Die had goede banden met Duitsland en kregen als straf daar voor Britse en Russische troepen op bezoek.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:20 schreef BasOne het volgende:
Close enough.
Dacht Finland en Irak ook.. mmm ohwel
Checkquote:Op maandag 5 juli 2010 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Finland vocht wel mee maar was geen asmogenheid. En mbt Irak ben je in de war met Iran. Die had goede banden met Duitsland en kregen als straf daar voor Britse en Russische troepen op bezoek.
Erg goede film, maar de filmmuziek is beter.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik word oud, ik heb em in de bios gezien, 20!!!!! jaar terug alweer......
quote:Op maandag 5 juli 2010 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg goede film, maar de filmmuziek is beter.
quote:
Neequote:
quote:
quote:
Nog een paar punten en je hebt mijn record te pakken. 26 in een dubbele punten topic.quote:
Ga ik niet halen denk ikquote:Op maandag 5 juli 2010 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een paar punten en je hebt mijn record te pakken. 26 in een dubbele punten topic.
Tssskquote:Op maandag 5 juli 2010 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
Kozakken?
Closequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |