Eh nee, ik vroeg om de naam van het kasteel in 1 van de hints had ik Ede al genoemd.... come onquote:Op zondag 4 juli 2010 23:49 schreef Aalbers het volgende:
Goed gerekend?
RamJam btwquote:Op zondag 4 juli 2010 23:50 schreef BasOne het volgende:
Welke band?
Black betty had a child
The damn thing gone wild
She said "I'm worrin' outta my mind"
The damn thing gone blind
I said oh black betty
whoa, black betty
oh, niet gezienquote:Op zondag 4 juli 2010 23:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Eh nee, ik vroeg om de naam van het kasteel in 1 van de hints had ik Ede al genoemd.... come on
Nieuw zekerquote:Op zondag 4 juli 2010 23:51 schreef Aalbers het volgende:
Mag ik er niet een plaatsen? en aub de stand.
Dat is goedquote:
Dat is wel juistquote:
Of Cobra Commander, die weet het ook welquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Of Cobra Commander, die weet het ook wel
quote:
Ik ben in Inverness geweest dat is niet ver van Culloden, niet naar toe geweest helaas.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
En het bezoeken van het slagveld is nog zeker de moeite waard. De graven van de clans liggen er nog en de posities van de legers zijn goed te overzien van een verhoging.
Jammer. Het museum, National Trust dus toegang erg duur, stelt weinig voor. Maar het slagveld maakt het de moeite waard. Een goede locatie voor lessen in tactiek en strategie te velde.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik ben in Inverness geweest dat is niet ver van Culloden, niet naar toe geweest helaas.
Ah, maar daar heb ik Tsun Tzu voorquote:Op maandag 5 juli 2010 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer. Het museum, National Trust dus toegang erg duur, stelt weinig voor. Maar het slagveld maakt het de moeite waard. Een goede locatie voor lessen in tactiek en strategie te velde.
Biiiijjjnaaaa...quote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
Iron Maiden - The Soldier?
quote:
Yupquote:Op maandag 5 juli 2010 00:47 schreef Aalbers het volgende:
Iron Maiden - the trooper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |