krijgen we ook live stream webcam?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:20 schreef Puckzzz het volgende:
[live verslag]
Ok was het plakband in de aanbieding ofzo??
nee want dan ziet iedereen wat erin zitquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijgen we ook live stream webcam?
rustig aan hè puckz, denk aan je hart!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
OMG wat een nagellak orgasme
verslagje komt eraan hoor, ben nog niet klaar
jij staat offline op MSNquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rustig aan hè puckz, denk aan je hart!
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
OMG wat een nagellak orgasme
verslagje komt eraan hoor, ben nog niet klaar
Flaaaaaaaaaaaauw!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:49 schreef Puckzzz het volgende:
En de volgende is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ja dat vertel ik morgen wel....
Het is bijna morgen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:49 schreef Puckzzz het volgende:
En de volgende is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ja dat vertel ik morgen wel....
ow jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:08 schreef Lindytje het volgende:
Doos ging toch naar SQ?? Of zit ik weer dom te zijn?
Ja Puckzzz, zwart, glitters en CG…dat viel te verwachten he?quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Is beer nu dood? En reageerde Daan nog raar op de geurtjes die aan beer hingen of vond hij het allemaal wel best...![]()
Leuke dingen heb je eruit gehaald! Had wel verwacht dat jij die China Glaze er uit zou pikken.![]()
Veel plezier SQ! Na al dat geregel wordt het hoog tijd dat jij eens lekker zelf kan sneupen.
Ik hou van plakbandquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:20 schreef Puckzzz het volgende:
[live verslag]
Ok was het plakband in de aanbieding ofzo??
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:33 schreef friekin_ het volgende:
Hoi. Ik zou eigenlijk ook wel mee willen doen, kan dat nog?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
Kerst zal vroeg komen dit jaar SQ.
Ik had alleen nog Kerst pakpapier
pakket gaat strakjes naar de post.
zo te zien is dat nagelriem-olie, voor zachte riempjesquote:Op zondag 25 juli 2010 11:50 schreef beautyfreak het volgende:
toffe buit puckzzz! ben ik stom als ik vraag wat dat rechtste is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |