Alex heeft het over de SC.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We zien wel of het loopt of niet .. misschien helpt het iig tegen de 57434573 verschillende 'domme' vragen topics die er geopend worden, en zoniet, hebben we het iig geprobeerd toch ???
Die sukkels die er in rijden zitten ook echt in de auto: Kijk mij een gave SUV hebbenquote:
Ah sjit, ik snap het systeem ook nietquote:
daarom lullen we eromheenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:06 schreef BaraCuda het volgende:
We lullen compleet over de OP heen, maar wat een schijtbak is dat eh
Wtf. *Bij de FA's neer gaat leggen. Dat kan echt niet!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah sjit, ik snap het systeem ook niet
Bij mij heb je deze hoor?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk een T5 logo als avatar?
Over avatars gesproken.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?quote:
Webicoontjes boven uploadicoontjes.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Edit: Die Birel is trouwens ook verre van actueel. Dat ding heb ik al 2 jaar niet meer![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf. *Bij de FA's neer gaat leggen. Dat kan echt niet!
Bij mij die T5 ??quote:
Kewl he, we hebben internetkloffie geruiildquote:Op zondag 4 juli 2010 13:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over avatars gesproken.
Ik raak helemaal in de war door die van jou
Omdat T5quote:Op zondag 4 juli 2010 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk een T5 logo als avatar?
Lever je kleurtje maar weer in dan, kan Peu eindleijk mod wordenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken, maar niet lang thoughquote:Op zondag 4 juli 2010 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lever je kleurtje maar weer in dan, kan Peu eindleijk mod worden
Leuk voor je, maar je meldt dit in PTA ??quote:Op zondag 4 juli 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
een neef van me is vorige week een erotische webshop begonnen
ik meld het in de SCquote:Op zondag 4 juli 2010 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken, maar niet lang though
[..]
Leuk voor je, maar je meldt dit in PTA ??
Hugo?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
een neef van me is vorige week een erotische webshop begonnen
Nee dezelfde neef die ik eens in Christien le Duc tegenkwam.. achter de kassaquote:
SX4?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee dezelfde neef die ik eens in Christien le Duc tegenkwam.. achter de kassa
welk type suzuki is dit?
[ afbeelding ]
Merk en type: Suzuki
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 23 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op de terugweg vanaf de Bauma
| Forum Opties | |