Ja, eigenlijk wel jaquote:Op zondag 4 juli 2010 12:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
dus ze was eerst nat ? maar toen je wou neuken niet meer?
En eigenlijk was het geen voorspel, maar gewoon spelquote:
zoals ik ook al las, een paar uur voorspel? dat word je echt wel beu na een tijdje lijkt me :xquote:
Mooi gezegdquote:Op zondag 4 juli 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Een voorspel van een paar uur? Dan houdt de wildste rivier op met stromen.
Heel poetisch!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Een voorspel van een paar uur? Dan houdt de wildste rivier op met stromen.
Bedankt voor de reacties... het was ook wel een groot gedeelte spel jaquote:Op zondag 4 juli 2010 12:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En eigenlijk was het geen voorspel, maar gewoon spel
Andere tip, glijmiddel en voorzichtig penetreren.
Naja als je allebei beiden maagd ben en niet in contact ben geweest met andere ofzo, dan zou ik mezelf er niet zo druk om maken, maar ja zo ben ikquote:Op zondag 4 juli 2010 12:35 schreef Klowntje123 het volgende:
[..]
Bedankt voor de reacties... het was ook wel een groot gedeelte spel ja
Het zou wel wel vervelend zijn als het weer niet zou lukken, en om nu weer door te blijven pushen (is ook zo vervelend)...
ik haal vanmiddag wel wat glijmiddel,
voor mijn gevoel zou het zonder condoom ook wel wat makkelijker gaan,
maar dat is ook niet echt handig(/verstandig) lijkt mij...
*kuch*zwangerschap*kuch*quote:Op zondag 4 juli 2010 12:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Naja als je allebei beiden maagd ben en niet in contact ben geweest met andere ofzo, dan zou ik mezelf er niet zo druk om maken, maar ja zo ben ik
Ohja dat is ook zo. Daar dacht ik even niet aanquote:Op zondag 4 juli 2010 12:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*kuch*zwangerschap*kuch*
Niet elk meisje is aan de pil.
Dat snappen sommige mensen dan weer nietquote:Op zondag 4 juli 2010 12:39 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*kuch*zwangerschap*kuch*
Niet elk meisje is aan de pil.
Sommige mensen zijn perfect en vergeten nooit wat. En vertellen altijd alles pietjeprecies.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:47 schreef Supperboeren het volgende:
[..]
Dat snappen sommige mensen dan weer niet
Maar zo te lezen was het voorspel te lang:quote:Op zondag 4 juli 2010 12:35 schreef Klowntje123 het volgende:
[..]
Bedankt voor de reacties... het was ook wel een groot gedeelte spel ja
Het zou wel wel vervelend zijn als het weer niet zou lukken, en om nu weer door te blijven pushen (is ook zo vervelend)...
ik haal vanmiddag wel wat glijmiddel,
voor mijn gevoel zou het zonder condoom ook wel wat makkelijker gaan,
maar dat is ook niet echt handig(/verstandig) lijkt mij...
Korter voorspel zou dus aan te raden zijn (niet te kort natuurlijkquote:'mijn piemel hing er maar steeds maar wat slapjes bij'
Onzin. Een vuist past altijd.quote:Ze is ook wel wat ...strak, kreeg er maar met veel moeite 2 vingers in...
Wat is dat 'voor-spel' waar jullie het de hele tijd over heben toch? Is dat als je je sokken uittrekt? ;-)quote:Op zondag 4 juli 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar zo te lezen was het voorspel te lang:
[..]
Korter voorspel zou dus aan te raden zijn (niet te kort natuurlijk)
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:55 schreef Strychnos het volgende:
Op het moment suprême was je vriendin gewoon te zenuwachtig waardoor ze verkrampte.
Strak strak!!! wat een onzin er kan een baby uit dus jou pielie moet ook wel lukken!
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 14:28 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat is dat 'voor-spel' waar jullie het de hele tijd over heben toch? Is dat als je je sokken uittrekt? ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |