quote:Op zondag 4 juli 2010 14:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje, mensen die een zachte G hebben uitlachen, terwijl ze niet doorhebben dat het Amsterdams accent nog veel lelijker is
Ik sluip altijd in kroegen rond en als ik Amsterdammers met hun accent hoor praten hoek ik ze neer. Dit is mijn dagelijkse bezigheid.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen kunnen jullie gewoon een biertje komen drinken hier en willen JULLIE meteen vechten als jullie mijn accent horen als ik daar ben.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik sluip altijd in kroegen rond en als ik Amsterdammers met hun accent hoor praten hoek ik ze neer. Dit is mijn dagelijkse bezigheid.
Het lijkt wel of Amserdammers' dagelijkse bezigheid "Amsterdammer zijn" is.
En welke kroegen ben jij te vinden want dit wil ik weleens meemaken danquote:Op zondag 4 juli 2010 14:31 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik sluip altijd in kroegen rond en als ik Amsterdammers met hun accent hoor praten hoek ik ze neer. Dit is mijn dagelijkse bezigheid.
Het lijkt wel of Amserdammers' dagelijkse bezigheid "Amsterdammer zijn" is.
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet helemaal eens, er is echt helemaal niets mis met de hele groepen prachtige studentes die elk jaar een leuke studie komen doen hier en dan (oa) bij mij op het callcentre komen werken.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
Ik vind het allemaal mooi. Ik heb voor een groot deel Amsterdamse roots. Woon nu in Friesland, maar kom net zo graag elders in Nederland. Groningen, Limburg, Zeeland, noem het maar op, allemaal prima. Snap sowieso niet wat het één beter zou maken dan het andere. Ik kom overal in Nederland graag.
Wat moet je met 10 shops in 1 straatquote:Op zondag 4 juli 2010 12:39 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik hoef hier in Den Haag niet te zoeken hoor, 10 shops in een straat alleen al
ik vind alles buiten de ring kutquote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Gebied rond Lelylaan is ook niet mijn favoriet maar Osdorp daarintegen vind ik wel weer oke
quote:
Nah, dat weet je ondertussen toch wel. Jij bent 80, wij zijn 15.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uiteraard.
En wat is er vies aan dat ik mooie vrouwen mooi vind precies?.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nah, dat weet je ondertussen toch wel. Jij bent 80, wij zijn 15.
Anyhow, on topic: Amsterdam!! Woohoo!
Komend seizoen NEC-Ajaxquote:Op zondag 4 juli 2010 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En welke kroegen ben jij te vinden want dit wil ik weleens meemaken dan
Ga je nog naar het boven-IJ festival?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een man van 80 zal idd altijd naar 15 (nou ja, 18 dan) blijven kijken, niets mis mee, aard van het beestje.
Idd, Amsterdam roels!.
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:48 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ga je nog naar het boven-IJ festival?
quote:Hardwerkende Nederlanders
Schandalig. HET zomerfestival van Amsterdam. Aldus de site.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was me niet bewust van het bestaan tot nu.
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:19 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Schandalig. HET zomerfestival van Amsterdam. Aldus de site.
Nee, het is buiten enzo, Dat is eng. En ik heb geen vrienden. Fokker in hart en ziel.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, volgens de site.
ga jij wel dan?.
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:22 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nee, het is buiten enzo, Dat is eng. En ik heb geen vrienden. Fokker in hart en ziel.En het kost geld.
Daar gaan alleen een paar Rietveld studenten heen. Niet bepaald bepaald het meest bruisende stukje amsterdam.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, volgens de site.
ga jij wel dan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |