quote:Op zondag 4 juli 2010 11:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lekker altijd die racistische provinciaaltjes
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
dooooooh. ik had die carrie er dan ook niet bijgehaald als ik niet had onderbouwd dat ze verder suf was..
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Rapaille het volgende:
Amsterdam is wel okAlleen zijn er zo ontzettend veel lompe amsterdammers. Ik weet niet wat dat tuig heeft, maar zodra dat soort types een paar jaar in Amsterdam woont denken ze opeens overal verstand van te hebben. Van die types die praten om het praten.
Er is nog meer buiten Amsterdam, probeer eens die stad uit te komen.
Dat gaat over Amsterdam, niet over Amsterdammers. Er is niks mis met Amsterdam, wel met al die apen die er 2 jaar wonen en zichzelf 'Amsterdammer' noemen en opeens ook zo'n ghetto-accentje hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is meer dan de laatste 2 posts in een topic, lees die ook eens van ons Amsterdammers en kom nog eens terug met je stereotypes.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:20 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Dat gaat over Amsterdam, niet over Amsterdammers. Er is niks mis met Amsterdam, wel met al die apen die er 2 jaar wonen en zichzelf 'Amsterdammer' noemen en opeens ook zo'n ghetto-accentje hebben.
Racistquote:Op zondag 4 juli 2010 11:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lekker altijd die racistische provinciaaltjes
In de regel vind ik het aan de binnekant van de spoorbanen chil, en daarbuiten kut.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En welke delen vind je nou sfeervol
Dat is in de meeste steden zo. Je hebt VOOR het spoor en OVER het spoor. VOOR het spoor is het beter.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:29 schreef Yreal het volgende:
In de regel vind ik het aan de binnekant van de spoorbanen chil, en daarbuiten kut.
Als je echt wat beleeft, heb je ook meer te vertellen, dan ga je vanzelf natuurlijk ook meer praten. Dat komt vanzelf.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Rapaille het volgende:
Amsterdam is wel okAlleen zijn er zo ontzettend veel lompe amsterdammers. Ik weet niet wat dat tuig heeft, maar zodra dat soort types een paar jaar in Amsterdam woont denken ze opeens overal verstand van te hebben. Van die types die praten om het praten.
quote:
quote:
Eens. Maar dat hoeft toch ook niet?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, niets mis mee, maar alles zit zover uit elkaar, echt een paar leuke pleinen vol kroegen heb je nauwelijks.
quote:
Je mag van een stad wel verwachten dat ze dat soort voorzieningen aanbieden. Anders is het net een uit de kluwen gegroeid dorp.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:39 schreef Mistbank het volgende:
85% van Amsterdam denkt als een provinciaal of is provinciaals.
99% vd mensen die statistieken denken te kunnen beoordelen, missen daarvoor het inzicht of zien vooral wat ze willen zien.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
90% van de statistieken zijn verzonnen en onzin.
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:42 schreef Mistbank het volgende:
[..]
99% vd mensen die statistieken denken te kunnen beoordelen, missen daarvoor het inzicht of zien vooral wat ze willen zien.
Natuurlijk, maar je snapt toch wel dat A'dam, A'dam niet meer is.. Of ben je geen Amsterdammer, maar ook zo'n provinciaal die er de grote jongen uithangt zoals waarsch. bijna al jouw buren tegenwoordig.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
leuke terugkomst, maar helaas niet meer dan grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |