Ik snap je punt best, maar vandaar dat ik dus zei dat ik het later toe zou lichten. Ik heb geen problemen met diversiteit, helemaal niet, maar tot een bepaalde grens. Ik kan prima tegen Ajacieden, maar heb een hekel aan die staat van beleg die keer op keer afgekondigd kan worden als er een wedstrijd is. Homo's heb ik ook geen enkel probleem mee, maar dat overdreven exhibitionisme komt me mijn keel uit. Hippe mensen heb ik ook geen moeite mee.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten het mocrotuig, dat IS juist Amsterdam, de diversiteit.
Als je niet tegen homo's, of hippe mensen, of Ajacieden kan, heb je idd niets in Amsterdam te zoeken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 02:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik snap je punt best, maar vandaar dat ik dus zei dat ik het later toe zou lichten. Ik heb geen problemen met diversiteit, helemaal niet, maar tot een bepaalde grens. Ik kan prima tegen Ajacieden, maar heb een hekel aan die staat van beleg die keer op keer afgekondigd kan worden als er een wedstrijd is. Homo's heb ik ook geen enkel probleem mee, maar dat overdreven exhibitionisme komt me mijn keel uit. Hippe mensen heb ik ook geen moeite mee.
Ach misschien erger ik me gewoon wel in algemene zin. Irritatie over hoe vreselijk lomp, bot en asociaal Nederlanders/Amsterdammers kunnen zijn.
De meeste voetballers van Ajax komen niet uit Amsterdam en hetzelfde is van toepassing op de hooligans.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik snap je punt best, maar vandaar dat ik dus zei dat ik het later toe zou lichten. Ik heb geen problemen met diversiteit, helemaal niet, maar tot een bepaalde grens. Ik kan prima tegen Ajacieden, maar heb een hekel aan die staat van beleg die keer op keer afgekondigd kan worden als er een wedstrijd is. Homo's heb ik ook geen enkel probleem mee, maar dat overdreven exhibitionisme komt me mijn keel uit. Hippe mensen heb ik ook geen moeite mee.
Ach misschien erger ik me gewoon wel in algemene zin. Irritatie over hoe vreselijk lomp, bot en asociaal Nederlanders/Amsterdammers kunnen zijn.
quote:Op maandag 5 juli 2010 02:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De meeste voetballers van Ajax komen niet uit Amsterdam en hetzelfde is van toepassing op de hooligans.
Heb je wel een punt, maar ja, ik woon alleen in Amsterdam. Ik erger me trouwens ook blauw aan die politieke PvdA-cultuur die hier heerst, en die totaal geen oog heeft voor wat er speelt in de arbeiderswijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ervaar Amsterdammers niet asocialer dan anderen. Hagenezen, rotterdammers etc zijn zeker in taalgebruik veel grover.
En wij hebben geen aso-kampen, geen new kids-types etc etc
Elke stad heeft zijn aso's en Amsterdam is niet echt erger vind ik. Wel groter, meer in the picture.
quote:Op maandag 5 juli 2010 02:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heb je wel een punt, maar ja, ik woon alleen in Amsterdam. Ik erger me trouwens ook blauw aan die politieke PvdA-cultuur die hier heerst, en die totaal geen oog heeft voor wat er speelt in de arbeiderswijken.
Ach, misschien moet ik gewoon gaan slapen
Mensen die niet normaal kunnen praten.quote:
Purmerend is dan ook letterlijk zaaddodend.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik krijg altijd inspiratie van een dagje amsterdam. als ik terug in P'end ben zakt die inspiratie weer
Heul niet waar als je eens wist wat voor mooie meiden hier rondlopen.. Die mooierds worden hier geboren bij de vleet.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Purmerend is dan ook letterlijk zaaddodend.
Jij woont in Noord?quote:Op maandag 5 juli 2010 01:41 schreef Omnifacer het volgende:
Ik snap wel dat mensen Amsterdam beu zijn. Ik woon er zelf nu een jaar of 8, en ik begin het steeds meer beu te raken. Leuk hoor, dat je hier allerlei soorten mensen ziet, maar ik word er moe van. Je kunt de deur niet achter je dicht trekken of je krijgt te maken met asociaal tuig, kut-Marokkaantjes, overdreven nichterige bruinwerkers of hippe kneuzen die denken dat ze op fucking Ibiza rondlopen. Ik zal er binnenkort eens uitgebreider op ingaan, want dit is nogal een kortzichtig lapje slechte tekst, maar ik voel het soms wel een beetje zo
Mooi is natuurlijk ook maar een relatief begrip. Maar dat tokkies zich bovengemiddeld hard voortplanten geloof ik wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Heul niet waar als je eens wist wat voor mooie meiden hier rondlopen.. Die mooierds worden hier geboren bij de vleet.
Waarom ga je daar niet wonen danquote:Op maandag 5 juli 2010 12:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat Amsterdam wel wat voor mij is. Door die drukte ga ik ook meer leven en doe ik meer/krijg ik meer gedaan. Weet ook niet waarom.
Den Haag.quote:
Zo snel mogelijk opbokken naar Almere dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:59 schreef MacBreQ het volgende:
En wat nou als je in Amsterdam geboren bent en je ouders ook oer-Amsterdammer zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |