dus als we de tour kijken zien we DE?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddagzitten een beetje lui HIMYM te kijken en straks de tour kijken. Misschien gewoon vanachter de tv , zonnetje brandt weer flink dus voel er weinig voor om lang in de zon te zitten om de renners in 2 sec door ons dorp te zien sjezen
dus hij is nu weer verse scharrel?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Aure het volgende:
Geen mensen gezien die ik hoopte te zien gister. Wel heeft vriendinnetje eindelijk de barman aan de haak geslagen (met dank aan moi) ! En ben ik een oudscharrel tegen gekomen die hier nu onder de douche staat
Leuk jurkjequote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Aure het volgende:
Oh en vet veel complimentjes gekregen over mn jurkje Sun! Alleen als ik dan zei dat ik me er wel een beetje dik in voelde begon iedereen keihard te lachen. Ik zal het maar positief opvatten
Ik heb net heerlijk op de bank film liggen kijken en in slaap liggen vallenquote:
Ja ben er ook erg blij mee!! En afgaande op het tempo zal ik nu ongeveer 2 weken steady tussen 77,1 en 77,9 schommelen.. en dan ineens weer een kilo'tje minderquote:Op zondag 4 juli 2010 12:38 schreef LieLie het volgende:
Oh, en Sun! Wat goed van de weegschaal!![]()
Hier is ie nu weer steady op 84/84.2. Loop op het moment ook niet hard, dus dat helpt ook niet echt.
Maar het is zo wahaharm![]()
En volgende week op vakantie, dus ik moet me er maar niet te druk om maken komende maand.
Normaal gesproken wordt ik niet zwaarder van vakanties, dus we zullen het wel zien
Ik heb idd ook steeds een paar weken dat het gelijk blijft, en dan ineens gaat er een paar dagen achter elkaar een beetje af en ben ik weer een kilootje kwijtquote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ben er ook erg blij mee!! En afgaande op het tempo zal ik nu ongeveer 2 weken steady tussen 77,1 en 77,9 schommelen.. en dan ineens weer een kilo'tje minderPrima tempo zo en ik heb helemaal niet het gevoel dat ik 'aan het afvallen' ben als in dat het moeite zou kosten of dat ik er steeds mee bezig hoef te zijn
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb idd ook steeds een paar weken dat het gelijk blijft, en dan ineens gaat er een paar dagen achter elkaar een beetje af en ben ik weer een kilootje kwijt![]()
Ach, ik kom er vanzelf, ben al lang blij dat ik weer een beetje normaal (leuke) kleding kan kopen voor de vakantie en zo
Paprikasoep is toch hartstikke low-carb?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Lietje het gaat best lukken, gewoon doorzetten en low carben
Missie jurkje: geslaagd.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Aure het volgende:
Geen mensen gezien die ik hoopte te zien gister. Wel heeft vriendinnetje eindelijk de barman aan de haak geslagen (met dank aan moi) ! En ben ik een oudscharrel tegen gekomen die hier nu onder de douche staat
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Zo naar de stad, ik ben zoooooo zwanger van een Puma
Zo zou je het kunnen zien jaquote:
Je oude scharrel is nog niet eens omgespoeld en nu alweer over Nintendo praten he?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zien ja
Straks naar metropolis! Ook wel een grote kans dat nintendo daar rond loopt, alhoewel daar de kans weer kleiner is dat ik hem daadwerkelijk tegen komHet zal best wel druk worden..
pics??quote:Op zondag 4 juli 2010 13:16 schreef Aure het volgende:
En vandaag had ik geen moeite met het uitzoeken van een outfit
Hijs alweer de deur uit hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je oude scharrel is nog niet eens omgespoeld en nu alweer over Nintendo praten he?Unverzadigdbahr!!
Je mag de mijne ook wel doen als je wilquote:Op zondag 4 juli 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
Damn...ik ben actief bezigIk heb mijn kledingkast uitgezocht
Als in: hij is nu leeg
Kunnen mooi straks de wasjes erin
Dan blijft er weinig over hoorquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig over hoorIk bedoel: jurkjes, broeken, tshirts.... allemaal niet nodig
Gewoon back to basics
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die niet nodig zijn
Dat dusquote:
Veel plezierquote:Op zondag 4 juli 2010 13:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga richting metropolis! Fijne dag iedereen
Eerst kijken, dan oordelenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
De wegen in Nederland zijn te smal voor de Tour
t leek alsof ze hem konden ontwijken maar zeker weten doe ik t niet. ze reden gelukkig niet al te hard..quote:
Waren al meer valpartijen geweest vandaag dankzij een plotselinge versmallingquote:Op zondag 4 juli 2010 13:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eerst kijken, dan oordelen![]()
En welke ontzettend idioot laat zijn hond nu loslopen daar
Ik heb er nog niet een gezien die het gevolg was van een wegversmalling. Enige serieuze valpartij was op een rechte en brede weg. Gevolg van fouten in het peleton zelf.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waren al meer valpartijen geweest vandaag dankzij een plotselinge versmalling
Dat lijkt me een ontzettend opluchting.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben trouwens blijHet moeilijkste gedeelte van de bruiloftshoot lijkt te zijn gelukt
![]()
Het stadhuis
Hell yeahquote:
Verstandig, wij waren op tijd op, maar ik ben alweer moequote:Op zondag 4 juli 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was me een partij uitslapen.![]()
TV staat aan. Sightseeing Zeeland.
Paddotaartquote:Op zondag 4 juli 2010 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Geen Puma's die passen of de verkeerde kleur
Toen maar 2 nieuwe kleedjes gekocht die passen als troost![]()
Wat een drukte in de stad & die hitte, ik vond het mooi geweest. Zometeen maar ff die paddotaart maken
quote:
Parkeer je je auto bij ons en leen je een fiets van ons om naar het strand te fietsen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gaan jullie nog doen? liggen jullie lekker op het strand? ik zou naar strandfeesten gaan in Bloemendaal maar heb niet zoveel zin eigenlijk. ik kan er ook never nooit parkeren denk
omgeving en huis vooralquote:Op zondag 4 juli 2010 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is dichtbij ja. Is het gunstiger om in Belgie te wonen of was het toch meer de omgeving en het huis?
u woont leuk DEquote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef DarkElf het volgende:
wij hebben de etappe weer even aangezet, ze rijden nu vlakbij hoogerheide, leuk om te zien van boven
Wat leukquote:Op zondag 4 juli 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ons huis was op tv,. moest wel goed zoeken hoor ...
Die is voor morgenavond, uurtje of half 7quote:Op zondag 4 juli 2010 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Paddotaart![]()
Hoe laat moet ik op de stoep staan?
gezellig, hapje buiten de deur etenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die is voor morgenavond, uurtje of half 7![]()
Vanavond gaan we in het dorp een hapje scoren als het lukt
lief van jequote:Op zondag 4 juli 2010 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Parkeer je je auto bij ons en leen je een fiets van ons om naar het strand te fietsen.
Nog maar 2 nachtjes slapen dusquote:Op zondag 4 juli 2010 16:08 schreef DarkElf het volgende:
Vind ik zelf ookmaar ja ik kies t ook uit. (hoewel er soms ook wel eens dingen bij zitten die minder zijn hoor)
grasmaai ze, ik ga eens wat was doen. (alles lekker schoon mee... dinsdag gaan we al weg!en morgen brengen we de poesjes weg... aaah zielig!
(klein beetje maar)
Ik was nog aan het kijeken of ik jou zag langs de lijn! Maar wielrennen 'live' zien langs de kant is eigenlijk gewoon niet zo heel spannend hequote:Op zondag 4 juli 2010 15:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en wat een mensen zeg! ben blij dat ik op mijn bankje zat te kijken..
Morgenavond haal ik nietquote:Op zondag 4 juli 2010 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die is voor morgenavond, uurtje of half 7![]()
Vanavond gaan we in het dorp een hapje scoren als het lukt
zijn zo snel langs, tis idd leuker via de tv. Zag " onze" asperge en aardbei boerderij, " onze" De;haize, " ons" kruidvat en een deel van mijn hardloopparcours... leuk hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was nog aan het kijeken of ik jou zag langs de lijn! Maar wielrennen 'live' zien langs de kant is eigenlijk gewoon niet zo heel spannend he
Maat 38quote:Op zondag 4 juli 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
vooral dat shirtje vind ik leuk hoewel ik van petrol even niet weet welke kleur dat is..?
leuk he dat je steeds kleinere kleren aankan!!! fijn gevoel he? en je doet het echt hartstikke goed.
ik kon laatst een maat 38 vest aanJoeppie!!!!!
succes!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens een poging ga wagen om een klein rondje te rennen - ik heb het echt al wéken niet gedaanDat zal lekker gaan dan
toeval hoor, ben meer een 40 bovenmaat neigend naar 38, en kontmaat is een 40, soms 42 maar ik ben daar al heel blij meequote:Op zondag 4 juli 2010 16:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maat 38![]()
Wat goed
Petrol zit tussen grijs en groen in
Leuk shirtje!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik pas trouwens in een legging maat L![]()
Valt zeker groot
Dit zijn mijn nieuwe kleren trouwens :
[ afbeelding ]
(in het zwart)
[ afbeelding ]
(in het 'petrol')
-ik ben gewoon van de donkere kleuren-![]()
Ja zo'n soort kleur, met wat geglitter erboven, zie die rode.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
succes!
toeval hoor, ben meer een 40 bovenmaat neigend naar 38, en kontmaat is een 40, soms 42 maar ik ben daar al heel blij mee
Oh ja zoiets? klik
ik denk dat het Nieuw Vennep gaat worden. groot plein met diverse terrasjesquote:Op zondag 4 juli 2010 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga ook uit eten![]()
wordt net gebeld door een vriendin. het moeilijke is; ik moet een restaurant uitzoeken met terras en ook vegetarische gerechten op de kaart.. moeilijk om iets te kiezen
Ik ben nog nooit bij WW, VM of Didi binnen geweest zelfs. Of boetiekjes, ik paste daar gewoon nooit in en het is niet mijn smaak. Nu ik in een 'normale' confectiemaat pas is het wel makkelijker om kleding te kopen, maar dan nog is mijn smaak niet veranderdquote:Op zondag 4 juli 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
je draagt moderne leuke kleding Bluezz![]()
vind het ook niet leuk dat als mensen eenmaal 40-50 worden ze zich ineens heel oubollig gaan kleden. ja natuurlijk ga je niet meer naar Wonder Woman of Vero Moda maar er is zat leuke kleding te vinden toch?
Niet reageren op rubje anders komt ie achter je aanquote:Op zondag 4 juli 2010 16:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik moet echt op mijn handen zitten om niet te reageren op rubje in het wat eten we vandaag topic![]()
Tapas een idee, FFT?
haha komt omdat dat een standaard positieve reactie is, dat je naar andere winkels kunt. maar als je je altijd zo kleed is het idd een beetje foute opmerkingquote:Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij WW, VM of Didi binnen geweest zelfs. Of boetiekjes, ik paste daar gewoon nooit in en het is niet mijn smaak. Nu ik in een 'normale' confectiemaat pas is het wel makkelijker om kleding te kopen, maar dan nog is mijn smaak niet veranderd
Op mijn werk zei iemand laatst, nou Bluezz straks als je op je streefgewicht bent kan je weer leuke kleren aanZe bedoelde het niet verkeerd maar het kwam er wel wat rottig uit
Ik heb het ook op mijn heupen. Maat L is dan ook vaak nog te klein. En dan hebben we het nog niet eens over het bosch houtquote:Op zondag 4 juli 2010 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij Didi hebben ze juist voor 'vollere' maten leuke dingen vind ik. Maar het moet idd wel net je smaak zijn, en lang niet alles daar is altijd leuk..
WonderWoman e.d. is voor strijkplankendat soort kleren kon ik in mijn pubertijd al niet meer aan, aangezien ik heupen heb
![]()
Herkenbaar idd..quote:Op zondag 4 juli 2010 16:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik koop soms wel eens iets waarvan ik het bij een ander leuk vind staan, als ik het dan eenmaal draag voel ik me er nogal niet mezelf/ongelukkig in, dus dat doe ik niet meer
i know, onder zijn vorige naam was hij zomaar uit het niets naar me aant uithalen, hij bewaart alles geloof ik wat ik postquote:Op zondag 4 juli 2010 16:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet reageren op rubje anders komt ie achter je aan
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
nou strijkplankjegaat douchen en uit eten
Bij ons ook hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 16:46 schreef SeaOfLove het volgende:
i know, onder zijn vorige naam was hij zomaar uit het niets naar me aant uithalen, hij bewaart alles geloof ik wat ik post![]()
Gebruikelijke chaos van de eerste toursprint.quote:
ik zie liever een "strijkplank" dan een grote bos hout.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
nou strijkplankjegaat douchen en uit eten
leuk vooruitzicht!quote:Op zondag 4 juli 2010 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
We gaan zo maar weer eens aan de zondagse hapas..met een wijntje er bij..
Oeh nog 2,5 dag werken![]()
Morgen, woensdag halve dag en donderdag
(en vrijdag ga ik wel om dossierdingen op te ruimen, maar dat hoeft niet zo lang te duren
)
shit zeg!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef DarkElf het volgende:
zusje belde net, neefje K ligt in t ziekenhuis en ze hebben verhoogde ontstekingswaardes in zijn hersenvocht gevondendus geven hem preventief medeicijnen tegen hersenvliesontsteking
Oh bah.. dat is niet zo mooi. Hopen dat ze op tijd zijn danquote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef DarkElf het volgende:
zusje belde net, neefje K ligt in t ziekenhuis en ze hebben verhoogde ontstekingswaardes in zijn hersenvocht gevondendus geven hem preventief medeicijnen tegen hersenvliesontsteking
Oh van alles.. gehaktballetjes, kipdigetjes, groentes met dip, kaas en worst.. olijfjes.. van dat werk.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk vooruitzicht!wat voor hapas hebben jullie vnv?
geen idee! hij heeft hele hoge koorts en verder weet ik nog weinig. de test die uitwijst of t viraal of bacterieel is komt pas dinsdag een uitslag van ....quote:
Hij zal er niet beter of slechter van worden als jullie op vakantie gaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen idee! hij heeft hele hoge koorts en verder weet ik nog weinig. de test die uitwijst of t viraal of bacterieel is komt pas dinsdag een uitslag van ....
moet ik nou wel op vakantie gaan...?
nee das waar maar ja vanuit schotland ben je niet heel snel thuis als er wat gebeurt..quote:Op zondag 4 juli 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij zal er niet beter of slechter van worden als jullie op vakantie gaan.En door van het beste uit te gaan hoef je je ook niet druk te maken dat jij zelf ieder moment daarheen zou moeten gaan.
Helaas....allemaal voor mij en opquote:Op zondag 4 juli 2010 16:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
* SeaOfLove de bus gaat pakken om aardbeien bij P te eten
ook uit Schotland ben je binnen 24 uur weer thuis igv nood.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee das waar maar ja vanuit schotland ben je niet heel snel thuis als er wat gebeurt..
nou ja zo weer even met zusje bellen, iig krijgt hij antibiotica dus als het bacteriele is zijn ze er snel bij met behandelen.
Je hebt nog twee dagen, Elfje. Als het nou ineens beduidend slechter wordt, kun je overwegen te cancellen, maar ik neem aan dat ze morgen wel een zinnige uitslag en behandelingsvoorstel hebben. En dan bel je gewoon lekker vaak.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee das waar maar ja vanuit schotland ben je niet heel snel thuis als er wat gebeurt..
nou ja zo weer even met zusje bellen, iig krijgt hij antibiotica dus als het bacteriele is zijn ze er snel bij met behandelen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef DarkElf het volgende:
ja zei mijn moeder ook al.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt verstandig DE.. Je kunt verder toch niet veel doen helaas en we gaan er gewoon van uit dat hij er boven op komt nu hij in goede handen is.. en die vakantie hebben jullie ook wel heel erg verdient na dit roerige half jaar.
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:25 schreef Aure het volgende:
Net terug van metropolis en ik ben he-le-maal kapot. Niet zo heel gek met die 2 uur slaap die ik heb gehad vannachtMaar het was een geslaagde dag! Heerlijk weertje, gezellige sfeer, toffe muziek (Jack Parow
) en mooie mannen
Jaquote:
ben me mentaal aan het voorbereiden voor over een paar uur, totaal geen zin om jarig te zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 21:33 schreef z80 het volgende:
wat een rust hier.
ik was eigenlijk van plan naar bed te gaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaZat het me net af te vragen
Het begint hier eindelijk een beetje af te koelen in huis dus ik ga zo maar eesn wat huishoudelijk werk verrichten
het is denk zijn karakter. maar toch; dat druk en niet bellen of iets van je laten horen snap ik nooit zo. ook al heb ik het druk, ik vind altijd wel tijd om even terug te bellen. en dit is nu al zoveel gebeurd.. nu eens met een 'normale' jongen dacht ik. en keer op keer toch weer bewijs dat het niet voor mij is weggelegd en ik er maar beter mee kan kappen. want ik maak mezelf gek terwijl de ander niets merkt, en dat is niet leukquote:Op zondag 4 juli 2010 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom doen mannen soms zo moeilijk jamja heb idd t idee dat je wel een goede keus maakt, hij lijk zich niet veel in je te interesseren
voor je zelf de vraag stellen, of je nog wel zin hebt om aan het lijntje gehouden te worden.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
knip
sorry voor dit lange verhaal maar het beste is om te kappen want ik word er zo onzeker van en ik wil dat niet meer door mannen laten leiden. ik hoop dat ik hem niet meer hoef te bellen en ik hem op een gegeven moment kan vergeten. dan moet ik maar alleen naar Amsterdam en weekend Antwerpen in augustus, maar ik hou mezelf alleen maar langer aan het lijntje zo.
ok dan zit het dus echt niet goed, thanks.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
De klik is duidelijk niet wederzijds FF.. echt, als iemand je echt leuk vind dan gaat zo iets heel anders, dat is echt niet een kwestie van 'karakter'. Kappen en weglopen, hou de eer aan je zelf.
It's his loss..![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:48 schreef z80 het volgende:
[..]
voor je zelf de vraag stellen, of je nog wel zin hebt om aan het lijntje gehouden te worden.
maar als ik het zo lees is het antwoord al duidelijk een nee.
dus gewoon kappen, en op zoek naar een ander.
het stomme is.... soms belt ie dus ineens wel als ie in de auto onderweg is ofzo... en dan is er niks aan de hand en is ie vrolijk enzo. ook al zegt ie nog niet heel veel. voorbeeld:quote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef Laydina het volgende:
FF![]()
Maar wat Sunny zegt. De klik is niet wederzijds. Als een man interesse heeft laat hij ook van zich horen of doet ie dat niet dan is hij wat opener/vrolijker als jij van je laat horen.
tis klote maar kap dit af
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Welke jongen is dit nou FF? Die van 1x in de week elkaar zien?
Misschien is het ook wel oke, maar heeft het z'n tijd nodig dat kan ook. moeilijk voor ons om vanuit hier te beoordelen. Maar doe rustig aan, anders schrik je hem ook nog eens af en dat wil je helemaal niet. Zo te horen is hij niet van heel veel contact of langdradig. Dus dat zal je dan moeten accepteren.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
het rotte is is dat ik em leuk vinden em iedere keer toch weer wil bellen en denken dat het allemaal wel ok is.
ik ben ook zó zwak en dat haat ik dat ik zoiets niet snel kan laten gaan
hihi ik dacht al dat jullie uitgebreid zouden dinerenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef golfer het volgende:
*burb*
Dat was toch iets uitgebreider dan een klein hapje in het dorp.
Uiteindelijk bij restaurant Terra terecht gekomen en daar een 4-gangen menu du chef genuttigd.
ja haha wat moet ik nu? dat of geloven dat ie me echt niet leuk vind want zo weet ik het nog nietquote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel oke, maar heeft het z'n tijd nodig dat kan ook. moeilijk voor ons om vanuit hier te beoordelen. Maar doe rustig aan, anders schrik je hem ook nog eens af en dat wil je helemaal niet. Zo te horen is hij niet van heel veel contact of langdradig. Dus dat zal je dan moeten accepteren.
De menukaart op hun site klopt niet meer. Er is intussen een nieuwe, meer zomerse, kaart.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
hihi ik dacht al dat jullie uitgebreid zouden dineren
ik zie op de toetjeskaart cheesecake met bloedsinaasappel. dat lijkt me lekkeeeeer![]()
Het beste is niks verwachten. Af en toe misschien eens bellen hoe het gaat, maar voornamelijk hem het initiatief laten nemen. En misschien dus een week/maand geen contact zoeken en daarna eens een belletje doen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ja haha wat moet ik nu? dat of geloven dat ie me echt niet leuk vind want zo weet ik het nog niet
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het beste is niks verwachten. Af en toe misschien eens bellen hoe het gaat, maar voornamelijk hem het initiatief laten nemen. En misschien dus een week/maand geen contact zoeken en daarna eens een belletje doen.
Kijken hoe dat is, hoe hij reageert daarop. Maar vooral maar eerst eens uitgaan van gewone vrienden/kennissen. En als het contact wat constanter is dat je dan verder ziet.
oh jammer, geen cheesecakequote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
De menukaart op hun site klopt niet meer. Er is intussen een nieuwe, meer zomerse, kaart.
Geen zin in een verslag doe het maar met de foto'squote:Op zondag 4 juli 2010 22:02 schreef golfer het volgende:
*burb*
Dat was toch iets uitgebreider dan een klein hapje in het dorp.
Uiteindelijk bij restaurant Terra terecht gekomen en daar een 4-gangen menu du chef genuttigd.
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen zin in een verslag doe het maar met de foto's
Als dit een voorloop moet zijn naar een gezonde relatie dan zou ik zeggen: laat maar zitten.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het beste is niks verwachten. Af en toe misschien eens bellen hoe het gaat, maar voornamelijk hem het initiatief laten nemen. En misschien dus een week/maand geen contact zoeken en daarna eens een belletje doen.
Kijken hoe dat is, hoe hij reageert daarop.
Groot verschil nu zonder cotta?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen zin in een verslag doe het maar met de foto's
Mijn idee jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als dit een voorloop moet zijn naar een gezonde relatie dan zou ik zeggen: laat maar zitten.
je weet nooit wat eruit kan komen. en zij vindt hem leuk. En wie weet komt er een leuke vriendschap uit of meer.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als dit een voorloop moet zijn naar een gezonde relatie dan zou ik zeggen: laat maar zitten.
Vriendschapquote:Op zondag 4 juli 2010 22:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
je weet nooit wat eruit kan komen. en zij vindt hem leuk. En wie weet komt er een leuke vriendschap uit of meer.
Ja, want hij is nu zó aardig voor FF dat het een geweldig idee is dat ze een half jaar op hem gaat wachten met alle hoop op een goede uitkomst!quote:Wie weet zit het qua timing gewoon verkeerd en ziet hij haar over een half jaar helemaal zitten![]()
In communicatie zit respect. Als hij communiceert dat hij niet geïnteresseerd is in FF en haar niet in zijn leven wil toelaten, maar haar wel aan het lijntje wil houden, dan is dat onrespectvol.quote:maar zij moet niet gaan hopen in die zin en er achteraan blijven gaan. Maar contact verbreken hoeft natuurlijk ook niet gelijk.
Steer, het moet maar eens gezegd: ik hou hartstochtelijk van je.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vriendschap
Ten eerste: er is geen 'vriendschap' als FF hem leuk vindt. Het is een scheve relatie met FF die dan meer wil. Een vriendschap is gebaseerd op gelijkheid, niet op dat de één de ander meer wil of verlangt.
[..]
Ja, want hij is nu zó aardig voor FF dat het een geweldig idee is dat ze een half jaar op hem gaat wachten met alle hoop op een goede uitkomst!![]()
Het leven is wat er gebeurt als je bezig bent andere plannen te maken. FF verdient beter. Ze heeft geen 'one-itis' nodig (de kink in de gedachtengang dat 'deze ene jongen speciaal is en maar een klein beetje tweaking nodig heeft en dat met genoeg geduld hij bij zal draaien en supergeschikt wordt'). Je moet kijken wat je hebt, niet wat iemand over een half jaar heeft moet zouden kunnen zijn wellicht.
[..]
In communicatie zit respect. Als hij communiceert dat hij niet geïnteresseerd is in FF en haar niet in zijn leven wil toelaten, maar haar wel aan het lijntje wil houden, dan is dat onrespectvol.
FF, ik weet niet of je met hem naar bed bent geweest of dat van plan bent (was dit de kerel van het bos) maar ik zou hem geen van dit alles geven voordat hij een beetje respect naar jou toont en je in zijn leven betrekt.
Opt dit moment is er nog niks, dus waarom niet kijken of er leuke dingen uit te halen zijn?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Vriendschap
Ten eerste: er is geen 'vriendschap' als FF hem leuk vindt. Het is een scheve relatie met FF die dan meer wil. Een vriendschap is gebaseerd op gelijkheid, niet op dat de één de ander meer wil.
Ik geef juist aan dat ze NIET moet wachten. alleen dat ze het contact niet perse hoeft te verbreken.quote:Ja, want hij is nu zó aardig voor FF dat het een geweldig idee is dat ze een half jaar op hem gaat wachten met alle hoop op een goede uitkomst!![]()
absoluut mee eens!quote:Het leven is wat er gebeurt als je bezig bent andere plannen te maken. FF verdient beter. Ze heeft geen 'one-itis' nodig (de kink in de gedachtengang dat 'deze ene jongen speciaal is en maar een klein beetje tweaking nodig heeft en dat met genoeg geduld hij bij zal draaien en supergeschikt wordt'). Je moet kijken wat je hebt, niet wat iemand over een half jaar heeft moet zouden kunnen zijn.
Dat is uit wat FF hier zegt lastig te halen. Het klinkt nu vooral dat hij of niet veel te vertellen heeft en/of dingen niet zo interessant vindt. Het klinkt inderdada als ongeintresseerdheid en dan moet zeker wegwezen. Maar dat is heel lastig te concluderen van enkele éenzijdige verhalen van FF. Juist doordat je het opschrijft lijkt het allemaal vaak erger dan het in werkelijkheid hoeft te zijn.quote:In communicatie zit respect. Als hij communiceert dat hij niet geïnteresseerd is in FF en haar niet in zijn leven wil toelaten, maar haar wel aan het lijntje wil houden, dan is dat onrespectvol.
Mee eens.quote:FF, ik weet niet of je met hem naar bed bent geweest of dat van plan bent (was dit de kerel van het bos) maar ik zou hem geen van dit alles geven
hee dat was PMquote:Op zondag 4 juli 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
FF, ik weet niet of je met hem naar bed bent geweest of dat van plan bent (geheim) maar ik zou hem geen van dit alles geven voordat hij een beetje respect naar jou toont en je in zijn leven betrekt. Tenzij je volledig comfortabel bent met fuckbuddies zijn, maar je klinkt alsof je emotioneel meer daarin geïnvesteerd hebt.
Haha zo heb ik het nog nooit bekeken.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Die coquilles op risotto..... waarom ziet dat er altijd uit alsof iemand die erg verkouden is op je voedsel geniesd heeftDie bubbels...
Ongetwijfeld smaakte het wel lekker![]()
![]()
Het klinkt heel erg als een jongen die gewoon nog lekker los en vrij wil zijn en af en toe een leuke avond wil hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
nee niet dat deden we wel uit spanning maar vorige week vroeg ik hem omdat ik t niet wist of hij me leuk vond en hij zei: "ja tuurlijk, we zien wel wat er gebeurt".
ik snap niet waarom hij me aan het lijntje wilt houden. wees dan een vent en zeg:"ik vind je niks, dus stop maar met contactzoeken want heeft geen zin".
Als FF in zulke situaties qua gevoelens ook maar een fractie is van mezelf, dan kan het geen kwaad wat realisme erin te mengen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Steer, het moet maar eens gezegd: ik hou hartstochtelijk van je.
Wutquote:Op zondag 4 juli 2010 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha zo heb ik het nog nooit bekeken.
Tnxx voor het voortaan anders naar het schuim kijken. Wij zeggen dan altijd dat mijn hele familie erboven op zit
als ik zo kijk naar hem dan is het gewoon dat hij niet zo veel dingen zegt. misschien slechte ervaring mee gehad ofzo? maar niet open, en ik vind het wel leuk als ik niet alleen hoef te praten want dan zegt ie dat ie moe wordt omdat ik achter elkaar lul. ja vind je het gek als hij niets zegtquote:Op zondag 4 juli 2010 22:25 schreef Laydina het volgende:
Dat is uit wat FF hier zegt lastig te halen. Het klinkt nu vooral dat hij of niet veel te vertellen heeft en/of dingen niet zo interessant vindt. Het klinkt inderdada als ongeintresseerdheid en dan moet zeker wegwezen. Maar dat is heel lastig te concluderen van enkele éenzijdige verhalen van FF. Juist doordat je het opschrijft lijkt het allemaal vaak erger dan het in werkelijkheid hoeft te zijn.
Jij kan je bericht zelf editten en FF als ze heeft gequote ookquote:Op zondag 4 juli 2010 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Oh fuck, was dat PM![]()
![]()
![]()
Da's waar ook.
Excuus.
Misschien een modje even schoonvegen?
Het lijkt erop dat jullie niet echt elkaars type zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik zo kijk naar hem dan is het gewoon dat hij niet zo veel dingen zegt. misschien slechte ervaring mee gehad ofzo? maar niet open, en ik vind het wel leuk als ik niet alleen hoef te praten want dan zegt ie dat ie moe wordt omdat ik achter elkaar lul. ja vind je het gek als hij niets zegt
ik weet het niet, ik weet alleen dat ik nog geen goede ervaringen heb gehad en eigenlijk wil kappen en een ander stemmetje zegt dat ik toch moet blijven proberen te vertrouwen in wat iemand zegt.
blegh
dankjewel Steerquote:Op zondag 4 juli 2010 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als FF in zulke situaties qua gevoelens ook maar een fractie is van mezelf, dan kan het geen kwaad wat realisme erin te mengen.
FF, ik begrijp hoe je je voelt nu, wees lief voor jezelf.
Heb je wel eens een jongen gehad waarbij je je volledig op je gemak voelde, waarin je relatie eigenlijk alles bijna vanzelf ging?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik zo kijk naar hem dan is het gewoon dat hij niet zo veel dingen zegt. misschien slechte ervaring mee gehad ofzo? maar niet open, en ik vind het wel leuk als ik niet alleen hoef te praten want dan zegt ie dat ie moe wordt omdat ik achter elkaar lul. ja vind je het gek als hij niets zegt
ik weet het niet, ik weet alleen dat ik nog geen goede ervaringen heb gehad en eigenlijk wil kappen en een ander stemmetje zegt dat ik toch moet blijven proberen te vertrouwen in wat iemand zegt.
blegh
klinkt misschien triest maar nee, nog nooit een relatie gehad.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je wel eens een jongen gehad waarbij je je volledig op je gemak voelde, waarin je relatie eigenlijk alles bijna vanzelf ging?
uhm.. die ben ik nu alweer vergetenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik doodga dan wist Lay wel een vereniging waar ik bij kon![]()
aantrekken en in de spiegel kijkenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Even iets anders: ik ben op zoek naar een leuke afritsbroek.Ik hoorde Sunny vanochtend over een afritsbroek praten.
Waar moet je op letten bij zo'n broek? Zijn er ook leuke modellen of alleen suffe modellen?
ik hou mezelf meer in bescherming en krijg een automatische waarschuwing in mn hoofd als ik teveel aandacht eraan besteed. niet dat dat dan weggaatquote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien trekt je karakter/uiterlijk/danshobby combi de verkeerde mannen aan, maar het klinkt alsof je nu er wel redelijk in bent geworden het in een vroeg stadium af te kappen als je merkt dat ze niet serieus zijn.
Tja.. ik vind afritsbroeken over het algemeen leuk, maar ja, ik ben een outdoorsy type..quote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Even iets anders: ik ben op zoek naar een leuke afritsbroek.Ik hoorde Sunny vanochtend over een afritsbroek praten.
Waar moet je op letten bij zo'n broek? Zijn er ook leuke modellen of alleen suffe modellen?
Vind ik lastig.quote:
Misschien een bril kopen? of even de assistent vragen om te helpen je broek aan te trekken?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind ik lastig.
En hm, ik zal eens gaan kijken morgen in de stad.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Entwicklungsromanquote:De Entwicklungsroman (Duits: "ontwikkelingsroman") is een bepaalde type roman waarin het (hoofdzakelijk) geestelijke rijpingsproces van de hoofdfiguur in combinatie met een grondige analyse van zowel de figuur zelf als zijn omgeving centraal staat. De hoofdfiguur verwerkt door middel van contemplatie zijn eigen ervaringen en belevenissen en verwerft zo zijn eigen persoonlijkheid.
Misschien wel al een dag eerder hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:58 schreef borisz het volgende:
Volgende week rond deze tijd zijn we dronken van geluk of om een nederlaag weg te zuipen.
ik mag het hopen.. want ik heb het net uitgehangen en het moet morgenvroeg droog zijn.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
toch wel makkelijk dat warme weer....
je knippert 2x met je ogen en je was is droog
Ik denk eerder dat-ie bedoelt dat-ie meer dan 24 uur dronken wil zijnquote:
Anders doe je dat morgen na je werk ff ?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
Pfff...leuk, zo'n vlaag van opruimwoede maar ik ben pas bij mijn slaapkamer en de woonkamer moet ook nog en daarna moet ik zuigenZullen de buren leuk vinden
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Anders doe je dat morgen na je werk ff ?
Neuhquote:Op zondag 4 juli 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat-ie bedoelt dat-ie meer dan 24 uur dronken wil zijnMaakt niet uit waarom
Doe mij ook zo'n vrouwquote:Op zondag 4 juli 2010 23:11 schreef Bluezz het volgende:
En mijn vingers ruiken nu naar vis
Lunchwrapje voor golfer gemaakt
Krijg je dames bezoek binnenkortquote:Op zondag 4 juli 2010 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
JaIs ook een optie
Maar goed....af is af
En het gaat net zo lekker
De slaapkamer is opgeruimder dan de laatste 12 maanden volgens mij
Zo de woonkamer ff doen
Was het maar zo'n feestquote:
Yeah lekkerquote:Op zondag 4 juli 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hier maar vier dagenIk heb vrijdag mijn eerste part-time-dag
![]()
Wat is dat, steer?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond deze coming-of-age film gezien. Ben dol op coming-of-age verhalenen John Cusack is een van mijn favoriete acteurs, dus ik vond de film wel aardig.
Je merkte wel dat dit de eerste film was van Cameron Crowe... nog een beetje ditzy hier en daar (Jerry Maguire en Vanilla Sky waren veel gepolijster).
ik ookquote:Op zondag 4 juli 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hier maar vier dagenIk heb vrijdag mijn eerste part-time-dag
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe je goed danquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:17 schreef Laydina het volgende:
Ik zou niet anders willen dan fulltime werken
Zou niet weten wat ik op zo'n vrije dag moet doen. Ja opruimen, maar dat doe ik dan toch niet. of shoppen, maar dat geld heb ik niet. Dus dan wordt het lui thuis zitten en dat doe ik in het weekend wel.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik op zo'n vrije dag moet doen. Ja opruimen, maar dat doe ik dan toch niet. of shoppen, maar dat geld heb ik niet. Dus dan wordt het lui thuis zitten en dat doe ik in het weekend wel.
laat mij maar lekker op het werk zitten
Weet je zeker dat de vis goed was dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga mijn handen maar eens met tandpasta wassen
Lijkt wel of ik aan een meisje heb gezeten
Je gaat er vast geen spijt van krijgen!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe je goed danIk ben wel blij dat ik dit nu gedaan heb hoor
Elke twee weken een dag vrij
Jammer dat ik die 32 uur niet kon betalen anders had ik dat gedaan
Echt niet? lekker tijd voor jezelf, wandelen fietsen, relaxen,quote:Op zondag 4 juli 2010 23:19 schreef Laydina het volgende:
Zou niet weten wat ik op zo'n vrije dag moet doen. Ja opruimen, maar dat doe ik dan toch niet. of shoppen, maar dat geld heb ik niet. Dus dan wordt het lui thuis zitten en dat doe ik in het weekend wel.
Afritsbroeken zijn per definitie sufquote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga mijn handen maar eens met tandpasta wassen
Lijkt wel of ik aan een meisje heb gezeten
Pffft, DE spannend hoor. Hopelijk komt het goedquote:Op zondag 4 juli 2010 18:00 schreef DarkElf het volgende:
Aan een lijntje gehouden worden is niet goed. Zet je verwachtingen omlaag. Niets verwachten en veel krijgen is beter dan veel verwachten en niets krijgenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het moeilijk en probeer het al een paar keer maar ik wil die ene jongen vergeten. hij zegt niet meer dan 2 woorden en smst/belt vaak niet terug (heeft ie gewoon simpelweg niet door). ook al vind hij me leuk; dit kan zo niet. en komt helaas altijd voor als ik niet bij em ben. als ik vraag wat hij gaat doen zegt hij alleen: "dan heb ik iets" of "ik ga weg", en als ik doorvraag is het "ik ga naar een kennis" of zegt helemaal niks. als ik dan afwacht om te kijken of er nog iets uit zn mond volgt gebeurt er niks want hij verwacht echt niet dat hij iets moet zeggen. ik heb het idee dat ik alles uit em moet trekken en dan noemt hij me nieuwsgierig.
ja tuurlijk, gewoon om em te leren kennen. maar met zulke vage dingen als ik daarnaar vraag lijk ik net achterdochtig. hij heeft gezegd dat hij niet met andere meiden omgaat en ik heb gezegd dat zowel dat hij me dat gewoon eerlijk kan/moet vertellen, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn (als ik em vertrouw, en we hebben nog niks).
maar feit blijft; ik vind em leuk en hij zou bv terugbellen vanmiddag over bloemendaal en heeft niet meer gebeld. gisterenavond heb ik em gesmst met de vraag of hij opener wil zijn. geen reactie meer op gehad. om half 12 vanochtend hem (geheim, ja triest) gebeld met de vraag of hij boos was maar was hij niet boos zei hij en hij was bij die kennis en belde me die middag terug over bloemendaal. niks meer gehoord dus. iedere keer jeuken mn handen weer om em te bellen en dan komt ie altijd met 'ik had het druk' of 'het stond toch nog niet vast' maar ik kan hier niet tegen.
sorry voor dit lange verhaal maar het beste is om te kappen want ik word er zo onzeker van en ik wil dat niet meer door mannen laten leiden. ik hoop dat ik hem niet meer hoef te bellen en ik hem op een gegeven moment kan vergeten. dan moet ik maar alleen naar Amsterdam en weekend Antwerpen in augustus, maar ik hou mezelf alleen maar langer aan het lijntje zo.
Laydina heeft een goede blik op deze situatiequote:Op zondag 4 juli 2010 22:05 schreef Laydina het volgende:
Kijken hoe dat is, hoe hij reageert daarop.
Dat doe ik wel in de avonden of weekenden. op vrije dagen ben ik vanaf dat ik wakker word al zo duf, want kan uitslapen dan. en dergelijke activiteiten vind ik of niet leuk of saai. hehe.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt niet? lekker tijd voor jezelf, wandelen fietsen, relaxen,lezen
, uitslapen, bij mensen langs, een museumpje/filmpje pakken, iets uitgebreids lekkers koken, iets extra schoonmaken thuis.
Ik verveel me geen moment als ik vrij ben
Lezen. Nadenken. Lezen!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Denk het ook nietquote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je gaat er vast geen spijt van krijgen!
Het is zo enorm waardevol om tijd te besteden aan dingen die je leuk vindt (inclusief gewoon eens een dag NIKSen). Die dingen onthoud je, als je later oud en grijs bent. Niet die dagen op kantoor.
Hoe leuk mijn werk ook is: het is werk. Voor anderen. Niks mis mee, maar ik vind mezelf zulk prettig gezelschap op mijn vrije dagen.
Lezen doe ik wel regelmatig, maar van te veel word ik gek.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lezen. Nadenken. Lezen!Met de poes praten. Over het leven. En daar weer over nadenken. Terwijl je over de markt loopt. En een gekke groente koopt. Die je thuis in een pan stopt. Waarna je nog wat leest.
En de poes aait. Op een kleedje op het gras. En je je voorstelt hoe je tuin was in de oertijd. - En dan in een ooghoek een triceratops voorbij zien stampen.
Heerlijke denk- en schrijfwijze heb jij toch ook hequote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lezen. Nadenken. Lezen!Met de poes praten. Over het leven. En daar weer over nadenken. Terwijl je over de markt loopt. En een gekke groente koopt. Die je thuis in een pan stopt. Waarna je nog wat leest.
En de poes aait. Op een kleedje op het gras. En je je voorstelt hoe je tuin was in de oertijd. - En dan in een ooghoek een triceratops voorbij zien stampen.
Waar ik poes zei, bedoel ik nintendo en ik zet één joker in.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Lezen doe ik wel regelmatig, maar van te veel word ik gek.
nadenken kan ik niet eens echt
een poes aaien, ja uhm nou.. 3x daags is toch echt de max![]()
spelen met eten doe ik niet, tuin heb ik niet en ga ik al heelmaal niet over nadenken.
maar geweldig voor jullie dat jullie het zo heerlijk vinden![]()
![]()
wou dat ik dat kon
Trusten lieve DE.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef DarkElf het volgende:
sorry, ik heb niets teruggelezen en ga zo slapen. De mr en ik hebben wat afleveringen HIMYM gekeken, even wat ontspannends kijken.
Morgen nog veel doen voor de vakantie en natuurlijk naar mijn neefje!!!! (en de poezen naar t pension brengen, heb nu al dat ik mij wat schuldig voel.... dat is op vakantie trouwens over hoor, ik weet dat ze t er goed hebben en dat de vrouw daar heel lief is)
morgen misschien nog even bijlezen. Voor nu: trusten!
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waar ik poes zei, bedoel ik nintendo en ik zet één joker in.
Je mag een bal extra pakkenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
Dit is ongeveer hoe ik me een INFP voorstel.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |