dus als we de tour kijken zien we DE?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddagzitten een beetje lui HIMYM te kijken en straks de tour kijken. Misschien gewoon vanachter de tv , zonnetje brandt weer flink dus voel er weinig voor om lang in de zon te zitten om de renners in 2 sec door ons dorp te zien sjezen
dus hij is nu weer verse scharrel?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Aure het volgende:
Geen mensen gezien die ik hoopte te zien gister. Wel heeft vriendinnetje eindelijk de barman aan de haak geslagen (met dank aan moi) ! En ben ik een oudscharrel tegen gekomen die hier nu onder de douche staat
Leuk jurkjequote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:17 schreef Aure het volgende:
Oh en vet veel complimentjes gekregen over mn jurkje Sun! Alleen als ik dan zei dat ik me er wel een beetje dik in voelde begon iedereen keihard te lachen. Ik zal het maar positief opvatten
Ik heb net heerlijk op de bank film liggen kijken en in slaap liggen vallenquote:
Ja ben er ook erg blij mee!! En afgaande op het tempo zal ik nu ongeveer 2 weken steady tussen 77,1 en 77,9 schommelen.. en dan ineens weer een kilo'tje minderquote:Op zondag 4 juli 2010 12:38 schreef LieLie het volgende:
Oh, en Sun! Wat goed van de weegschaal!![]()
Hier is ie nu weer steady op 84/84.2. Loop op het moment ook niet hard, dus dat helpt ook niet echt.
Maar het is zo wahaharm![]()
En volgende week op vakantie, dus ik moet me er maar niet te druk om maken komende maand.
Normaal gesproken wordt ik niet zwaarder van vakanties, dus we zullen het wel zien
Ik heb idd ook steeds een paar weken dat het gelijk blijft, en dan ineens gaat er een paar dagen achter elkaar een beetje af en ben ik weer een kilootje kwijtquote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ben er ook erg blij mee!! En afgaande op het tempo zal ik nu ongeveer 2 weken steady tussen 77,1 en 77,9 schommelen.. en dan ineens weer een kilo'tje minderPrima tempo zo en ik heb helemaal niet het gevoel dat ik 'aan het afvallen' ben als in dat het moeite zou kosten of dat ik er steeds mee bezig hoef te zijn
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb idd ook steeds een paar weken dat het gelijk blijft, en dan ineens gaat er een paar dagen achter elkaar een beetje af en ben ik weer een kilootje kwijt![]()
Ach, ik kom er vanzelf, ben al lang blij dat ik weer een beetje normaal (leuke) kleding kan kopen voor de vakantie en zo
Paprikasoep is toch hartstikke low-carb?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Lietje het gaat best lukken, gewoon doorzetten en low carben
Missie jurkje: geslaagd.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:16 schreef Aure het volgende:
Geen mensen gezien die ik hoopte te zien gister. Wel heeft vriendinnetje eindelijk de barman aan de haak geslagen (met dank aan moi) ! En ben ik een oudscharrel tegen gekomen die hier nu onder de douche staat
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Zo naar de stad, ik ben zoooooo zwanger van een Puma
Zo zou je het kunnen zien jaquote:
Je oude scharrel is nog niet eens omgespoeld en nu alweer over Nintendo praten he?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zien ja
Straks naar metropolis! Ook wel een grote kans dat nintendo daar rond loopt, alhoewel daar de kans weer kleiner is dat ik hem daadwerkelijk tegen komHet zal best wel druk worden..
pics??quote:Op zondag 4 juli 2010 13:16 schreef Aure het volgende:
En vandaag had ik geen moeite met het uitzoeken van een outfit
Hijs alweer de deur uit hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je oude scharrel is nog niet eens omgespoeld en nu alweer over Nintendo praten he?Unverzadigdbahr!!
Je mag de mijne ook wel doen als je wilquote:Op zondag 4 juli 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
Damn...ik ben actief bezigIk heb mijn kledingkast uitgezocht
Als in: hij is nu leeg
Kunnen mooi straks de wasjes erin
Dan blijft er weinig over hoorquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig over hoorIk bedoel: jurkjes, broeken, tshirts.... allemaal niet nodig
Gewoon back to basics
quote:Op zondag 4 juli 2010 13:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die niet nodig zijn
Dat dusquote:
Veel plezierquote:Op zondag 4 juli 2010 13:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga richting metropolis! Fijne dag iedereen
Eerst kijken, dan oordelenquote:Op zondag 4 juli 2010 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
De wegen in Nederland zijn te smal voor de Tour
t leek alsof ze hem konden ontwijken maar zeker weten doe ik t niet. ze reden gelukkig niet al te hard..quote:
Waren al meer valpartijen geweest vandaag dankzij een plotselinge versmallingquote:Op zondag 4 juli 2010 13:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eerst kijken, dan oordelen![]()
En welke ontzettend idioot laat zijn hond nu loslopen daar
Ik heb er nog niet een gezien die het gevolg was van een wegversmalling. Enige serieuze valpartij was op een rechte en brede weg. Gevolg van fouten in het peleton zelf.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waren al meer valpartijen geweest vandaag dankzij een plotselinge versmalling
Dat lijkt me een ontzettend opluchting.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben trouwens blijHet moeilijkste gedeelte van de bruiloftshoot lijkt te zijn gelukt
![]()
Het stadhuis
Hell yeahquote:
Verstandig, wij waren op tijd op, maar ik ben alweer moequote:Op zondag 4 juli 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was me een partij uitslapen.![]()
TV staat aan. Sightseeing Zeeland.
Paddotaartquote:Op zondag 4 juli 2010 15:13 schreef Bluezz het volgende:
Geen Puma's die passen of de verkeerde kleur
Toen maar 2 nieuwe kleedjes gekocht die passen als troost![]()
Wat een drukte in de stad & die hitte, ik vond het mooi geweest. Zometeen maar ff die paddotaart maken
quote:
Parkeer je je auto bij ons en leen je een fiets van ons om naar het strand te fietsen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gaan jullie nog doen? liggen jullie lekker op het strand? ik zou naar strandfeesten gaan in Bloemendaal maar heb niet zoveel zin eigenlijk. ik kan er ook never nooit parkeren denk
omgeving en huis vooralquote:Op zondag 4 juli 2010 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is dichtbij ja. Is het gunstiger om in Belgie te wonen of was het toch meer de omgeving en het huis?
u woont leuk DEquote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef DarkElf het volgende:
wij hebben de etappe weer even aangezet, ze rijden nu vlakbij hoogerheide, leuk om te zien van boven
Wat leukquote:Op zondag 4 juli 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ons huis was op tv,. moest wel goed zoeken hoor ...
Die is voor morgenavond, uurtje of half 7quote:Op zondag 4 juli 2010 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Paddotaart![]()
Hoe laat moet ik op de stoep staan?
gezellig, hapje buiten de deur etenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die is voor morgenavond, uurtje of half 7![]()
Vanavond gaan we in het dorp een hapje scoren als het lukt
lief van jequote:Op zondag 4 juli 2010 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Parkeer je je auto bij ons en leen je een fiets van ons om naar het strand te fietsen.
Nog maar 2 nachtjes slapen dusquote:Op zondag 4 juli 2010 16:08 schreef DarkElf het volgende:
Vind ik zelf ookmaar ja ik kies t ook uit. (hoewel er soms ook wel eens dingen bij zitten die minder zijn hoor)
grasmaai ze, ik ga eens wat was doen. (alles lekker schoon mee... dinsdag gaan we al weg!en morgen brengen we de poesjes weg... aaah zielig!
(klein beetje maar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |