VMBO-erquote:
Dat die Justin Berber dood wasquote:
Een klap voor je hoofd?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:58 schreef mstr het volgende:
Ik had vanmiddag een medewerkster die wel érg graag mij iets wilde verkopen.![]()
Haar lichaam?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:58 schreef mstr het volgende:
Ik had vanmiddag een medewerkster die wel érg graag mij iets wilde verkopen.![]()
Nee, ik liep met m'n pa.quote:
Jij maakt wat mee zeg.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik liep met m'n pa.
Komt ze naar me toe: Zoek je iets?
Ik: Nou, ik ben gewoon even aan het kijken voor een korte broek
Zij: Nou, we hebben nog wel een hele leuke!
Dus ik stond op gegeven moment te passen, met het gordijn half open door de hitte.
Roept ze vanaf de buitenkant: Kan ik iets terug hangen? En kijkt half 't pashokje in
Jij zo: ja, mijn leuter in je kut HAHAHahAHAHAhAhAhAquote:Op zondag 4 juli 2010 16:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik liep met m'n pa.
Komt ze naar me toe: Zoek je iets?
Ik: Nou, ik ben gewoon even aan het kijken voor een korte broek
Zij: Nou, we hebben nog wel een hele leuke!
Dus ik stond op gegeven moment te passen, met het gordijn half open door de hitte.
Roept ze vanaf de buitenkant: Kan ik iets terug hangen? En kijkt half 't pashokje in
Ik zei: 'Mijn eigen broek, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is'quote:Op zondag 4 juli 2010 16:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij zo: ja, mijn leuter in je kut HAHAHahAHAHAhAhAhA
Mijn vader en moeder!quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zei: 'Mijn eigen broek, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is'
Zij: 'Nee, doe maar niet'
Heb je dr nummer niet?quote:
Valt me van je tegenquote:
25 hele olifanten, toe maar!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:15 schreef Renesite het volgende:
Over 25 richting restaurant, thank god, heb hongerrr
25 vrouwen?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:15 schreef Renesite het volgende:
Over 25 richting restaurant, thank god, heb hongerrr
quote:
Halloohoo, 5 jaar geleden deed ik eksamens in het VMBO'iaansquote:
Wat voor abo heb je?quote:
Neem dan een aaipone of een android toestelquote:Op zondag 4 juli 2010 16:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat voor abo heb je?![]()
Ik zit f op t inet te kijken..of je betaal 40 euro of je hebt een goedkoop abo met bizar weinig bel/sms tegoed.
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zit f op t inet te kijken..of je betaal 40 euro of je hebt een goedkoop abo met bizar weinig bel/sms tegoed.
quote:
Waarom wil je überhaupt een BB? Omdat BB?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neem dan een aaipone of een android toestel
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Meh, ik weet niet hoe die nieuwe aaiphone abonnementen zijn, meer/minder tegoed itt. bb?quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik wil een BB omdat BB inderdaad. MAG IK!?
Ik wil geen fucking Iphone..
Niks mis met een iPhone hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik wil een BB omdat BB inderdaad. MAG IK!?
Ik wil geen fucking Iphone..
Waarom vraag je door? Ik wil gewoon een BB..stop er nou overquote:Op zondag 4 juli 2010 16:30 schreef Bravebart het volgende:
Maar waarom dan wel een BB en geen iPhone terwijl de iPhone op alle fronten beter is?
Zo klonk het wel: "fucking iphone"quote:Op zondag 4 juli 2010 16:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar ik hoef er gewoon geen.
quote:
Omdat ik je beweegreden probeer te vinden om zo'n onding te kopenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom vraag je door? Ik wil gewoon een BB..stop er nou over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |