Na vanavond? No chance in hell.quote:
ook dat is een vooroordeelquote:Op zondag 4 juli 2010 01:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem ook aardig , maar hij zei dat hij niet geil werd van man-vrouwsexvandaar mijn conclusie
maar maakt niet uit of iemand homo iswant homo's zijn leuk !!!
mijn hond blaft opeens in der slaap
weltrusten
ah je hebt het hier ook al gevondenquote:Op zondag 4 juli 2010 08:54 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] brak
eerst maar eens naar de [ afbeelding ]
Hoi Symph, genoten van je avondje op de bank?quote:Op zondag 4 juli 2010 09:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah je hebt het hier ook al gevonden
Goedemorgen
Ja ik denk dat ik maar naar het strand ga straksquote:Op zondag 4 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen. Het was afgekoeld een beetje, maar jezus wat is het warm
Lekker, ik mag weer verder klussen.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik maar naar het strand ga straks
quote:
Alhoewel ze nu zo vervelend zijn dat ik ze misschien wel de hele dag in hun kamer zetquote:Op zondag 4 juli 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker, ik mag weer verder klussen.
Wat ga je klussen?quote:Op zondag 4 juli 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker, ik mag weer verder klussen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel ze nu zo vervelend zijn dat ik ze misschien wel de hele dag in hun kamer zet
ja best wel, alleen jammer dat het zo'n slechte wedstrijd was.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi Symph, genoten van je avondje op de bank?
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:22 schreef -Miauw- het volgende:
ik viel gisteren in slaap met laptop in bed..ik zou nog reageren op een post maar....
Mijn god, ruzie schreeuwen en tussendoor ook nog even grote mond tegen mijquote:
Oja, ik moet nog eten!quote:Op zondag 4 juli 2010 09:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja best wel, alleen jammer dat het zo'n slechte wedstrijd was.
Ik had er hoge verwachtingen bij... Als Spanje zo tegen Duitsland speelt wordt het kattenvoer
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god, ruzie schreeuwen en tussendoor ook nog even grote mond tegen mij![]()
Dacht het niet
Nah ze hebben er vaker last van, 2 knullen hequote:
Huiskamer moet helemaal kaal. Gisteren al onze meubels verhuisd naar shurgard.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ze hebben er vaker last van, 2 knullen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |