Wauw dat is nog best veel! Openslaande deurenquote:Op zondag 4 juli 2010 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De buren hebben overstroming gehad?
-waslijst-
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]als ik het zo lees is het best veel
Met een tuinslang erop ofzo?quote:Op zondag 4 juli 2010 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw dat is nog best veel! Openslaande deurenWel lekker als het straks helemaal af is. Nieuw en frissss
![]()
En mijn buren gingen 'gewoon' behang afweken
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw dat is nog best veel! Openslaande deurenWel lekker als het straks helemaal af is. Nieuw en frissss
![]()
En mijn buren gingen 'gewoon' behang afweken
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:39 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet ook de muren nog doen, nog steeds wat plintjes, de badkamer, wc, kinderkamers en uiteindelijk mijn kamer
quote:
quote:
Het is een oud pand met houten vloeren enzo. Maar je moet toch behoorlijk wat water naar beneden gieten wil het bij mij gele vlekken achterlaten. Ja de verf heb ik gekregen.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]hoe dun zijn die muren dan wel niet?
Ze betalen toch wel jouw verf enzo?
Nee ze hebben nagedachtquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ze hebben nagedacht![]()
(tot de volgende ruzie)
quote:
En nu gaan jullie gezellig naar het strand?quote:Op zondag 4 juli 2010 09:47 schreef Kally het volgende:
[..]
(tot de volgende ruzie)
Hahaha ojaaaaa 'nadenken'.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:47 schreef Kally het volgende:
[..]
(tot de volgende ruzie)
Nou ik denk het wel, morgen is het weer minder las ik net dus dan kan ik mooi tas inpakken voor de Efteling enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu gaan jullie gezellig naar het strand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |