Ik denk niet dat er veel mensen dat serieus menen.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja ok.
Maar ik doelde meer op de kinderachtige reacties erover
Heb ooit één maand RP gehad, daarna er weer afgegooid. Heb toen met 5 vrouwen gedate, wel apart dat van die 5 er 4 op mij gereageerd hadden en dat de ene op wie ik zelf had gereageerd eigenlijk de minst leuke was.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Gebruiken jullie allemaal één site, of kijk je wat rond op RP terwijl je ook op Paiq loopt te chatten of zo
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef Jabberwocky het volgende:
e-Matching en Paiq gedaan. Bij Paiq kun je ook aangeven welk opleidingsniveau je bij je matches wilt, en meestal krijg je dan ook wel hbo'ers en wo'ers als je dat wilt. Hoewel er soms een tussendoor glipt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef Jabberwocky het volgende:
e-Matching en Paiq gedaan. Bij Paiq kun je ook aangeven welk opleidingsniveau je bij je matches wilt, en meestal krijg je dan ook wel hbo'ers en wo'ers als je dat wilt. Hoewel er soms een tussendoor glipt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar bij mij klopten die afstanden altijd wel goed. Ik vond dat AI systeem zo gek nog niet, eigenlijk.
Misschien had je per abuis een minimale afstand ingevuld?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zandvoort... dus veel matches waren toch echt buiten mijn ingestelde afstand.
Hihi, Friek is een nerd, hihi.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Spirit82 het volgende:
Bij ematching zitten dan wel hoog opgeleide mannen, maar het nerd-gehalte is ook bijzonder hoog
Wanneer vindt jij iemand een nerd? (serieuze vraag... ben benieuwd naar je denkwijze (en dat is niet negatief bedoeld)).quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Spirit82 het volgende:
Bij ematching zitten dan wel hoog opgeleide mannen, maar het nerd-gehalte is ook bijzonder hoog
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien had je per abuis een minimale afstand ingevuld?
Puur op uiterlijk gebasseerd. Ik val op stoer en mannelijk. Als ik foto's bekijk op ematching zitten er behoorlijk wat softies bij qua uiterlijk/onaantrekkelijke mannen/types die nog nooit een sportschool van de binnenkant hebben gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wanneer vindt jij iemand een nerd? (serieuze vraag... ben benieuwd naar je denkwijze (en dat is niet negatief bedoeld)).
Dank voor deze uitlegquote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je kon volgens mij maar 1 afstand invullen toen (de vragen waren heel anders destijds), de afstand waarbinnen je zocht.
Hhmmm, die moet ik eens opzoeken dan. Vandaag wel weer een zooi vragen beantwoord. Daar kwam ik er wel een tegen of ik het bezwaarlijk zou vinden als iemand 100 km ver weg woonde.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je kon volgens mij maar 1 afstand invullen toen (de vragen waren heel anders destijds), de afstand waarbinnen je zocht.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Puur op uiterlijk gebasseerd. Ik val op stoer en mannelijk. Als ik foto's bekijk op ematching zitten er behoorlijk wat softies bij qua uiterlijk/onaantrekkelijke mannen/types die nog nooit een sportschool van de binnenkant hebben gezien.
Voor het gemak bestempel ik alles even als nerd
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hhmmm, die moet ik eens opzoeken dan. Vandaag wel weer een zooi vragen beantwoord. Daar kwam ik er wel een tegen of ik het bezwaarlijk zou vinden als iemand 100 km ver weg woonde.
Hier heb je er nog één.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Puur op uiterlijk gebasseerd. Ik val op stoer en mannelijk. Als ik foto's bekijk op ematching zitten er behoorlijk wat softies bij qua uiterlijk/onaantrekkelijke mannen/types die nog nooit een sportschool van de binnenkant hebben gezien.
Voor het gemak bestempel ik alles even als nerd
Op paiq kom ik erg weinig nu sta ik ook op inactief omdat de dames niet echt knap zijn op die site. Heb een paar keer een gesprek gehad en schrok me rot toen ik telkens de foto zag. Eentje was zelfs kraanmachinist maar ook als ik plaatjes bekijk zie ik niet echt knappe dames. Het leuke aan paid is dat je altijd wel kan chatten en de mensen ook gewoon een normaal gesprek willen. Maar nu zorg ik eerst dat ik wat credits heb zodat ik eerst stiekum de foto kan bekijken. Ik heb van een stuk of 6 de foto's gezien en het is allemaal niks. Krijg ook geen nieuwe matches meer voorlopig.quote:Gebruiken jullie allemaal één site, of kijk je wat rond op RP terwijl je ook op Paiq loopt te chatten of zo
Ik ga niet per definitie voor stoere spierbundelsquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hier heb je er nog één.Maar ja, als je voor stoere spierbundels wil gaan moet je ook niet naar een site gaan waar het draait om geestelijke capaciteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |