Je haalt trouwens ondertitel en signature door elkander, tong.quote:
Dat is des Tongs dus hoort erbijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je haalt trouwens ondertitel en signature door elkander, tong..
Hey, tong stopt niet zomaar iemand bij zijn rijtje groten der Nederlandse Voetballerij. Dat Bert die eer krijgt is zeker groot nieuws!quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat maar trouwens, ik las onderschrift als ondertitel.
Ik heb niets gezegd..
Jij zorgt ervoor dat het ook in de New York Times komt?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Fijn
Ik ben zo blij dat ik niet meer kan slapen
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dat ik hem heb verzonnen aangevuld telt natuurlijk niet![]()
Bertje
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:01 schreef EdNoolk het volgende:
Dit is de voicemail van...
"De Bondscoach...'
Spreek na de toon uw bericht in
'Hé Bert, nog een paar dagen. Als groot liefhebber van alle sporten struin ik dagelijks het internet af opzoek naar weetjes, en dan vooral over jou! Wist je dat je in Tong80's sig staat? Dat is nog mooier dan een wereldbeker. Hou de jongens rustig, er moet op dit moment geen stress of jaloezie in het team komen.''
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je haalt trouwens ondertitel en signature door elkander, tong..
Nouhou. Ik heb de blunder al toegegeven.quote:
De laatste daarvoor was 'shmoopy ik hou van je' Dat is acht jaar geleden.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:09 schreef zarGon het volgende:
Hoelang was de vorige signature onveranderd gebleven eigenlijk, tong?
Slordige fout van je, zG.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nouhou. Ik heb de blunder al toegegeven..
Mijn waardering is groot.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
Even op zijn Tong's breed uitmetenIk moet iets bekennen.....
Zo !
Dat klopt niet helemaal, want je hebt 'm vorig jaar of zo (of is het alweer twee jaar geledenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:13 schreef tong80 het volgende:
De laatste daarvoor was 'shmoopy ik hou van je' Dat is acht jaar geleden.
Als Oranje die WK titel pakt vrees ik een legendarisch onderschrift, net als die titel overigens.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mag trouwens hopen dat je na het WK de oude weer in gebruik neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
cerror's slotpost...quote:Op zondag 4 juli 2010 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe onderschrift ?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:20 schreef cerror het volgende:
Ik noem een missend sociaal leven, te hoge postcount, en autisme.
Dat was een geintje.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, want je hebt 'm vorig jaar of zo (of is het alweer twee jaar geleden) ook eens veranderd. Dat duurde niet lang
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |