Dat dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Voordat het wk begonnen was dacht ik al aan Nederland aan de finale.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:06 schreef tong80 het volgende:
Ik denk al aan de finale voor Oranje.
Dus ik onderschat Uruquay.
Ik wil het niet, maar het is sterker dan mezelf.
Meer mensen last van ?
Dan mag je er zo een naam erbij zetten in je onderschriftquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:06 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen last van ?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dan mag je er zo een naam erbij zetten in je onderschrift
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld, en een Bertje van Marwijk
dit keer zal er geen sprake zijn van een slacht door adembenemend tikvoetbal van Nederlandse kant, maar eerder een slacht door adembenemend gevecht op het middenveld.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:22 schreef tong80 het volgende:
De beste wedstrijd die Nederland ooit speelde op een eindtoernooi was tegen Duitsland op het EK-92.
Bergkamp en van Basten speelden één van de weinige keren samen en slachten de Duitsers met adembenemend voetbal. In de halve finale moesten we nog tegen Denemarken. Maar dat was een tussenstation. Vervolgens speelde Nederland een wedstrijd waar er meer pech was dan geluk. Marco met een omhaal op de lat bv. We speelden dat toernooi beter dan in 88.
Maar welk land stond in de finale ?....Juist Duitsland.
Goeie tip.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef Lodero het volgende:
Hadden we Rusland ook niet onderschat? Juist ja.
Ja, jammer is datquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
In ONZ is het zo op slot als blurp wakker is
Hert blijkt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
In ONZ is het zo op slot als blurp wakker is
Jij bent de Yolanthe van Fok! Iedere scheet moet breed uitgemeten worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:49 schreef tong80 het volgende:
Groot nieuws : Ik heb een nieuw onderschrift.
Jij bent de Wilma Nanninga van Fokquote:Op zondag 4 juli 2010 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij bent de Yolanthe van Fok! Iedere scheet moet breed uitgemeten worden.
QFTquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je kunt best aan de finale denken hoor zonder Uruguay te onderschatten. Aan de finale denk je alleen niet als je Uruguay overschat.
ja maar dat was gewoon een fout omdat:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef Lodero het volgende:
Hadden we Rusland ook niet onderschat? Juist ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.its time to misbehave
Ja helpquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:06 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen last van ?
In mijn kwaadste dromen gebeurt dit, maar zo'n Uruguay die een paar keyplayers mist moet toch goed te doen zijn. Ik zeg 3-0quote:Op zondag 4 juli 2010 00:41 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie nog wel gebeuren dat we opeens heerlijk aanvallend voetbal spelen, geweldig combineren, lekker showvoetbal neerzetten, maar de bal er maar niet in wil. Vervolgens een vunzige counter van de tegenstander, een vrije schop op de hoek van de 16, en Forlan die hem er gewoon in jast. En dan nog 60 minuten lang drukken en forceren en dat het maar niet lukt, frustratie, geschreeuw, rode kaart, ellende.
Maar waarschijnlijk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |