quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb vandaag daar alles gekocht, dat ga ik dus anders doen
Een kleine pimp jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, een soort van kleine verbouwing dus
Die lijkt een beetje op de mijne, ook grijs nou ja heel erg donkerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het is geen paarse, een grijze en een iets andere stof.
En aaaah ziet de doelman van Brazilie huilen
Ah, een half pretpark dus, dan willen die entreeprijzen vaak ook wel jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Recreatiebad, met glijbaan en bubbelbad en stroomversnellingen enzo
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja maar een patatje o.i.d. hoort erbij. En om nou je eigen friteuse mee te nemen
quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wel. Het ging natuurlijk om die koffiezakjes.
Nah deed ik altijd wel, maar geen zin vandaagquote:
Toen waren er ook nog niet zoveel soorten uitdeelzakjes, toen ik nog met mn moeder naar het strand gingquote:
Zandtaartjes op frisbees.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen waren er ook nog niet zoveel soorten uitdeelzakjes, toen ik nog met mn moeder naar het strand ging
Ik kreeg dat ook wel eensquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen waren er ook nog niet zoveel soorten uitdeelzakjes, toen ik nog met mn moeder naar het strand ging
Ik vind het wel leuk! Koffiezakjes zijn best stevig (zolang ze niet nat worden) en vond het altijd leuk om ze te beplakken met van alles en nog watquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet gewoon een boterhamzakje?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn moeder bakte altijd patat voor de hele buurt en deed dat dan ook daarinquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk! Koffiezakjes zijn best stevig (zolang ze niet nat worden) en vond het altijd leuk om ze te beplakken met van alles en nog wat
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet gewoon een boterhamzakje?
Niet zo snel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doet het in een ander zakje net zo goed
dat is saaiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee want het zit in de grote zak, totdat je die openmaaktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doet het in een ander zakje net zo goed
Minder goed voor het milieu???quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:29 schreef D. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |