We hebben al vier jaar geen etappe.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef Gellius het volgende:
We zitten dan wel in de finale, maar we hebben nog geen etappe, mensen. En zo is er altijd wel iets rottigs.
Spreken die zinnen elkaar niet tegen? Dat monument is toch vrij recent?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:04 schreef Z het volgende:
Het Holocaustmonument vindt ik echt een vre-se-lijk ding. Wanstaltig bijna. Ik ben te lang geleden in Berlijn geweest om iets aan te kunnen raden.
Heb ik jou iets gevraagd?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Spreken die zinnen elkaar niet tegen? Dat monument is toch vrij recent?
Döner vindt z'n oorsprong ook min of meer in Berlijn zag ik laats bij de Keuringsdienst van Waarde.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:11 schreef Ringo het volgende:
Er zit een onooglijk dönerzaakje in Berlijn,. Nergens krijg je beter. Zou alleen niet meer weten waar het zit en de naam is me ook ontschoten.
Onze collega meldde vorige week aan het eind van een dergelijk gesprek ook dat hij ander werk ging zoeken. Dat vond ik aanvankelijk erg, zo'n grote gevolgen aan zo'n (in mijn ogen, niet in de zijne) klein akkefietje, maar in de loop van de avond zag ik het eigenlijk wel zitten dat er in zijn plaats dan wellicht een nieuwe collega zou komen die wel actief bijdraagt aan de organisatie van dingen en niet alleen maar loopt te zaniken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef mane het volgende:Einde van het gesprek zegt de ene collega dat hij het niet ziet zitten en dat hij zijn ontslag gaat indienen met de woorden: ' X (= andere collega) heeft mij kapot gemaakt'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |