Ik wil wel delen hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef Z het volgende:
[..]
Ik voel me toch meer aangesproken door de visjes van Gellius, maar toch dank.
Klopt. Those were the days my friend.quote:
Ik was in een goede stemming.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef Gellius het volgende:
Vanwaar deze onverhoedse aanval van goedertierenheid, Liene?
Juiste observatie.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, Lien en ik zijn nooit langer dan 10 minuten boos op elkaar.
EAT THAT, SUCKERS, met jullie poesjes en beestjes en gerechtjes en poepluiertjes!quote:
Die ampersand voor zijn naam doet 't hem.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:49 schreef Lienekien het volgende:
Voor Ringo:
[ afbeelding ]
(I've got the t-shirt.)
http://en.wikipedia.org/wiki/Serial_commaquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Lienekien het volgende:
Hè, kut! Ik zie nu dat er een komma te veel op staat!
Heb dank!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Serial_comma
Ga ik thuis luisteren.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wel heb ik ooit, er is zelfs een liedje over:
Je zou het vast waarderen! Het is Zweeds en van Astrid Lindgren. En het varkentje en Emil aten samen van gistende kersen en kwamen dronken in de kerk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:01 schreef sigme het volgende:
Mijn liefste riep me dat ik een plaatje uit 'Emil" gekregen heb. Dank, Lienekien.
Emil is van voor mijn tijd, of uit de tijd dat ik nog geen tv keek / mocht kijken. Zegt me niks, maar 't is een mooi vark en die mensen zien er ook sympathiek uit.
Een verse, gister geschoten. Maar ikzelf zie de oude en ik bedenk me nu dat ik de nieuwe dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:06 schreef Gellius het volgende:
Heb je een nieuwe kont, sigme?
Omg het was dus nog veel heftiger dan ik altijd heb gedacht!quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:11 schreef Lienekien het volgende:
En het geflirt tussen Lucas en Lena. En Lena met haar tandpijn. En Lucas die een keer bijna dood ging in de sneeuw, maar door Emil en het paard werd gered.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Plus dat die vader z'n hoofd rood aanliep en hij brulde: 'Emiiiiillll!!!!'![]()
Zo rond 1975 schat ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan op tv, want het zegt mij allemaal niks?
Die bestandsnaam...quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Die bestandsnaam...
20318-Clipart-Illustration-Of-A-Man-Driving-A-Red-Compact-Convertible-Truck-With-A-Beer-Keg-In-The-Back-Delivering-Brew-To-An-Oktoberfest-Party.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |