is het al een gekkenhuis bij jou, werd net op tv gezegt, bijna een miljoen mensen bij de brandenburgtorenquote:
Ze rijden hier massaal door de straten met luid getoeter maar om eerlijk te zijn zaten we zelf het hardst te gillen. Oh, god wat fijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is het al een gekkenhuis bij jou, werd net op tv gezegt, bijna een miljoen mensen bij de brandenburgtoren
Hij deed een kort rondje op het veld en is toen meteen naar achteren gegaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef spuitje het volgende:
Krijgen we nu straks joetjoepjes van een jankend Pluisje? Of zal hij in staat zijn het verlies met opgeheven hoofd te dragen?
een man mag best huilen hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef spuitje het volgende:
Krijgen we nu straks joetjoepjes van een jankend Pluisje? Of zal hij in staat zijn het verlies met opgeheven hoofd te dragen?
Hij heeft een prima WK gespeeld, gezeik om doelpunten altijdquote:
Vind jij het ook zo leuk?? Kan er niets aan doen, maar vind die Maradonna zo helemaal niets! Wat een kwal van een vent is dat zeg!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze rijden hier massaal door de straten met luid getoeter maar om eerlijk te zijn zaten we zelf het hardst te gillen. Oh, god wat fijnMaradona met zijn rare bek naar huis gestuurd
En HOE
Daar is ie zeker niet toe in staatquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef spuitje het volgende:
Hij is nietsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft een prima WK gespeeld, gezeik om doelpunten altijd.
Ik ben zo blij dat die eikels eruit zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo leuk?? Kan er niets aan doen, maar vind die Maradonna zo helemaal niets! Wat een kwal van een vent is dat zeg!
Jij ook nietquote:
waarom??? omdat hij emotie`s toond, omdat hij hart voor *zijn jongens* heeft, omdat hij temperement heeft, omdat hij gewoon heel goed kon voetballen ( en nog) waaromquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo leuk?? Kan er niets aan doen, maar vind die Maradonna zo helemaal niets! Wat een kwal van een vent is dat zeg!
Omdat het een arrogante, criminele zak schijt is.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom??? omdat hij emotie`s toond, omdat hij hart voor *zijn jongens* heeft, omdat hij temperement heeft, omdat hij gewoon heel goed kon voetballen ( en nog) waaromals wij de beker niet mee hadden kunnen nemen had ik het hem zo gegund.
hij had gewoon een vuiltje in zijn oog, meer niet.quote:
Nee, omdat hij doet of alles om hem draait! Zich minutenlang laten toejuichen. Het gaat om het voetbal, om het team en niet om een keutel op pootjes die zich Pluisje laat noemen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom??? omdat hij emotie`s toond, omdat hij hart voor *zijn jongens* heeft, omdat hij temperement heeft, omdat hij gewoon heel goed kon voetballen ( en nog) waaromals wij de beker niet mee hadden kunnen nemen had ik het hem zo gegund.
Ja, zijn eigen ranzige vinger.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij had gewoon een vuiltje in zijn oog, meer niet.![]()
Ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat het een arrogante, criminele zak schijt is.
Die eikel noemde Messi "zijn Maradona".quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, omdat hij doet of alles om hem draait! Zich minutenlang laten toejuichen. Het gaat om het voetbal, om het team en niet om een keutel op pootjes die zich Pluisje laat noemen.
Ja, alleen beetje jammer dat Nederland ze nu misschien tegenkomt. En dan zie ik het zwaar in voor Nederland. Maar.........wie dan leeft, wie dan zorgtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben die moffen toch nog wát goed gedaan.
quote:
Mwoah, ik ben toch echt wel alleen maar voor Nederland hoor. Ik moet alleen gewoon toegeven dat Duitsland echt erg goed speelt waar de rest van de teams zwaar falen dit WK.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yo.
Ik zat net te denken dat het voor jou alleen maar win-win is he? Jij hebt gewoon 2x meer kans op een overwinning.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:54 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
ticket van Remlof gepikt.
ja, live is life.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:17 schreef hondjes het volgende:
Heksje kijk uit met Diclofanac, gevaarlijk spul.
Hier is het vierde deel net begonnen, nog een klein uurtje regen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:21 schreef Disana het volgende:
Oh Liesje, jouw voorspelling is uitgekomen. Het heeft hier kort maar krachtig geregend.
Voor jou zit er inderdaad nog veel aan te komen. Wij hebben onze bescheiden portie gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier is het vierde deel net begonnen, nog een klein uurtje regen.
Maar wel ontstekingsremmend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:22 schreef FANN het volgende:
is niet ECHT veel veiliger dan 2 of 3 ibrofennetjes zo te lezen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diclofenac
ja dat dan weer welquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet nu onwillekeurig denken aan de sig van Fann
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel![]()
je kan er een maagzweer of een maagperforatie of een gehoorbeschading van oplopen
maar in ieder geval GEEN ontsteking... dat scheelt
Dan hoop ik maar dat Heksie die er meteen bij heeft gekregenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom wordt er bij diclofenac vaak een maagzuurremmer zoals nexium bij gegeven.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
Het heeft hier nog niet geregend. Maar goed ook, want ik ga nu effe boodschappen doen, voor het WK-journaal
Krijg je tenminste ook eens watquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
slik niet zoveel hoor, heb vandaag pas 1 diflo genomen en gaat wel lekker weer, wat ik vorig topic ook zei, ben niet zo van de medicijnen, het zal wel heus overgaan toch?????
Het menselijk lichaam kan echt overal allergisch op reageren, ga jij Heksje even gek zitten makenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:50 schreef hondjes het volgende:
Weten jullie nog toen ik mijn badkamer aan verbouwen was.
Dat toen die bouwvakker bijna dead ging.en afgevoerd werd.
Dan kwam dus door diclofanac, het lichaam kan er heel erg allergisch op reageren.
En een tante van me kreeg er een maagbloeding van.
Ja van een pinda ook..weet ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het menselijk lichaam kan echt overal allergisch op reageren, ga jij Heksje even gek zitten maken![]()
Als je Diclofenac gebruikt kan je er wel beter een maagbeschermer bij slikken.
Hè K, hoe was 't in het zwembad?quote:
Anders slaan wij je met je eigen bezem naar je huisartsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:
heb van vriendin gehad dat diflo, ja ja ik weet het mag niet zomaar, maar heb wel eens eerder diflo geslikt en ben nog steeds niet dood gegaan daardoor, maar als de pijn zo blijft ga ik echt maandag naar de HA.
ben niet zo een dokter loper ppffttt heb genoeg van HA en ziekenhuizen.
maar echt als het zo bliojft zit ik maandag bij haar.
en slik vandaag niks meer.
Niet via de dokter? Dat is gewoon dom.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:
heb van vriendin gehad dat diflo, ja ja ik weet het mag niet zomaar, maar heb wel eens eerder diflo geslikt en ben nog steeds niet dood gegaan daardoor, maar als de pijn zo blijft ga ik echt maandag naar de HA.
maar echt als het zo blijft zit ik maandag bij haar.
Dat is absoluut waar, ik heb dat met sommige mensen ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het menselijk lichaam kan echt overal allergisch op reageren, ga jij Heksje even gek zitten maken
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja van een pinda ook..weet ik.
Maar ik maak me echt zorgen als mensen die rommel nemen,
Het is gewoon rot spul.
moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, ik heb dat met sommige mensen ook
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:
Waarom neem je niet gewoon paracetamol? Desnoods twee tegelijk. En dan gewoon doorbewegen. Met een rugpijn zou ik ook niet zo snel naar een huisarts gaan hoor, dat gaat meestal met een paar weken vanzelf weer over.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:03 schreef Toverheks het volgende:
ik kan heel goed tegen medicijnen, had in het ziekenhuis smorgens 14 en smiddags stuk of 10 en savonds kreeg ik ook weer veel van die gevallen, maar neem vanavond niet meer in.
maar kan er gewoon goed tegen, echt waar.
Als jij ze naar de juiste persoon stuurtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tenzij je natuurlijk weer smsjes gaat zitten lekken
Ja, gofferquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij ze naar de juiste persoon stuurt
Met een echte hernia heb je ook pijn en uitval elders. Gewoon een paar verrekte spieren denk ik. Je zult de liefde wel bedreven hebben in een niet gangbaar standjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Toverheks het volgende:
maar ik slaap nog steeds prima, en moet wel maandag naar de HA want wil Laysa natuurlijk zien als ze in Amsterdam komt *logeren* ben gewoon door me rug gegaan met een krantje oppakken, en iemand maakte me al blij, die had het over een hernia, nou maak me niet druk zal het maandag wel horen, misschien een foto`tje maken.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met een echte hernia heb je ook pijn en uitval elders. Gewoon een paar verrekte spieren denk ik. Je zult de liefde wel bedreven hebben in een niet gangbaar standje
veel plezierquote:
Alleen als ze lekker is, anders doe ik niet meequote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veel plezieren naar je zus die van de 9e??? zo ja knuffel haar maar ff van heel RLS en de COs
Ok, ik heb een duffe kutdag gehad en hij duurt nog steedsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
Teun zwemmen was leuk, ben tig keer van de glijbaan afgeweest![]()
En oudste had erge last van het chloor maar we hebben vreselijke lol gehad
Je bent ook dufquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, ik heb een duffe kutdag gehad en hij duurt nog steeds
Maar wel liefquote:
quote:
ohhhhhhhhh zeker weten, ( als Laysa dat niet te druk vind) je mag ook hier eten enzo als je wilt dan, je ziet maar zou ik heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
O en Heksje, donderdag ga ik naar Laysa, zie ik jou dan ook?
Hoe gaat het bij jou eigenlijk met het ''niet roken'' ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, ik heb een duffe kutdag gehad en hij duurt nog steeds
Ik rook al weer weken, door dat gelazer met drie deuren verderop. En ja, van die pillen had ik bijwerkingen, ik was zo emo en labiel als een deur van die meuk. Als 's morgens een vogel begon te fluiten begon ik al te huilen. Nadat ik met die pillen was gestopt ging dat weer over en kon ik weer rustig naar vogels luisterenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou eigenlijk met het ''niet roken'' ?
Hou je het nog steeds vol?
en gebruik je nog steeds die pillen en heb je daar veel bijwerkingen van?
Effe serieus...
ow... dus niet gelukt toch...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik rook al weer weken, door dat gelazer met drie deuren verderop. En ja, van die pillen had ik bijwerkingen, ik was zo emo en labiel als een deur van die meuk. Als 's morgens een vogel begon te fluiten begon ik al te huilen. Nadat ik met die pillen was gestopt ging dat weer over en kon ik weer rustig naar vogels luisteren
Maar komende of volgende week ga ik dus weer stoppen, even voordat ik die sportschool in duik. Nu met pleisters en nicotine chewing gum.
Nou daarom ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh zeker weten, ( als Laysa dat niet te druk vind) je mag ook hier eten enzo als je wilt dan, je ziet maar zou ik heel leuk vinden.
Die pillen zijn idd nogal bizar. Ik dacht eerst dat ik zo emo was vanwege dat geneuzel met de buuf. Dat was natuurlijk ook wel zo, maar ik schoot er echt finaal doorheen, zo kende ik mijzelf totaal niet. Advies van de huisarts: Stoppen met Champix. En dat hielp.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dus niet gelukt toch...jammer...
ai en van die pillen klinkt niet best, oke op naar de volgende poging dus.
Ik heb voorlopig even helemaaaaaaaaaaaal geen zin om te stoppen dus ga ik nu ook
niet proberen, misschien als ik ooit weer zo overtuigd ben als de laatste keer maar
dat gevoel heb ik nu dus even niet, en ik vind het ook gewoon echt lekkerik heb
het eigenlijk toch gemist geloof ik achteraf bekeken![]()
en nu met dit mooie weer en overal die terrasjes ...
is toch wel lekker als je dan wat gaat drinken en er een peukie bij op kan steken
is ook...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die pillen zijn idd nogal bizar. Ik dacht eerst dat ik zo emo was vanwege dat geneuzel met de buuf. Dat was natuurlijk ook wel zo, maar ik schoot er echt finaal doorheen, zo kende ik mijzelf totaal niet. Advies van de huisarts: Stoppen met Champix en dat hielp.
En ik wil er echt vanaf, heb redenen plenty om te stoppen.
Dan rook je toch lekker door? 't Is voor jou sowieso lastig, omdat je ventje ook rookt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook...![]()
maar aan motivatie en zin ontbreekt het bij mij nu even, dus dan heeft het weinig zin,
maar als jij die wel op dit moment hebt is het voor hou natuurlijk juist wel het goeie
moment om nu te stoppen.
als ik het nu ga doen, ga ik hopeloos falendat weet ik zeker ''nu effe niet''
Jij slikt medicijnen de je van een vriendin hebt gehad? Ben jij wel helemaal van vandaag? En dan ook nog diclo, als je ergens raar op kunt reageren is het dat wel, heb het meegemaakt met mijn man, dacht waarachtig dat hij dood ging!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:
We waren samen gestoptquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan rook je toch lekker door? 't Is voor jou sowieso lastig, omdat je ventje ook rookt.
God zeg, wat ben jij ook een bitch. Zodra jij weer gaat roken moet hij ook weer meedoen zekerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
We waren samen gestopten ook weer samen begonnen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
God zeg, wat ben jij ook een bitch. Zodra jij weer gaat roken moet hij ook weer meedoen zeker![]()
Roken onder dwang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |