Ieder ander (stok)brood is ook goedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ciabatta, moet je wel op een italiaanse camping staan wil je die kunnen krijgen afgebakken
Zijn bij de AH afgebakken te koop.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ciabatta, moet je wel op een italiaanse camping staan wil je die kunnen krijgen afgebakken
Dat is lekker! Ik heb ook zo'n receptquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga zelf iets brouwenHet roomboterkorstdeegje uit een ander recept.
Ontbijtspek plakjes uitbakken, die op het deeg in de springvorm.
400 gram allerlei soorten paddo's, die samen met 1doosje spekkies die ik nog had even aanbakken.
200 ml Cremefraiche, italiaanse ger. kaas en 4 eieren door elkaar roeren en dat als vulling op de uitgebakken spekkies in het korstdeeg.
35 min op 220gr.
Ja kan ook, ligt hier ook nog geloof ik zo'n bosuitje. Eigenlijk kan je alles in zo'n taart smijtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef LieLie het volgende:
Dat is lekker! Ik heb ook zo'n receptMaar dan met roomkaas en ei. Zit ook nog bosui door.
Alleen zitten wij op een camping aan de Middellandse zeekust, en daar zijn de AH's niet zo dik gezaaidquote:
I figuredquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ieder ander (stok)brood is ook goed
Weet ook niet of ze ze altijd hebben, maar als ze ze hebben zijn ze erg lekker moet ik zeggen. In kleine vorm hebben ze ze wel praktisch altijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb ze niet gezien bij mijn mimi-ah (vandaar dus)
Moet je wel een Appie voor hebben met een (afbak)bakkerij denk ik. Ze staan hier warm in de mandenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb ze niet gezien bij mijn mimi-ah (vandaar dus)
Met alleen Messi kom je er als land dus niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:31 schreef TAV74 het volgende:
Europa slaat keihard terug in de kwartfinales. Argentinië echt dramatisch achterin.
4 druppels gehad, dat was het wel weer.quote:
Pff, verdorie, het is niet om uit te houden hier.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
4 druppels gehad, dat was het wel weer.
Net als Brazilië: het tactisch concept is alleen maar gebaseerd op de kwaliteit voorin. Dat doet Nederland wel beter, die voetballen in ieder geval met 11.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Met alleen Messi kom je er als land dus niet.
Het is hier wel een stukje afgekoeld moet ik zeggen. Zeg maar een heel stuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pff, verdorie, het is niet om uit te houden hier.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
tjee... had liever geruild. hier al 4 dikke buien en 2 kleinere buitjes en ook onweer.
tijdens tennis die dikke druppels.. en ik was in het wit dus mn lingerie was te zien
Ja, we hebben hier nu wat gedrup, maar stelt weinig voor. Wel alle ramen open en er komt wel wat aangenaam koele lucht doorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De buien zijn al opook wat er achteraan kwam is nu al leeg
* Bluezz wringt wat druppels uit de gieter voor Wierdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
De buien zijn al opook wat er achteraan kwam is nu al leeg
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz wringt wat druppels uit de gieter voor Wierden
Hopelijk zijn er veel foto's gemaakt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
tjee... had liever geruild. hier al 4 dikke buien en 2 kleinere buitjes en ook onweer.
tijdens tennis die dikke druppels.. en ik was in het wit dus mn lingerie was te zien
Ik hoor niks!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef borisz het volgende:
Open ik de site van de bild. Krijg je dont cry me argentina te horen
Heb ik jouw ooit iets misdaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
haal dan die bananen uit je oren
hoezoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:14 schreef LieLie het volgende:
De logeerhond is er trouwens ook nog een nacht
Ik vind het een leuk beest als ie in z'n eigen huis is.quote:
Hondenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:14 schreef LieLie het volgende:
De logeerhond is er trouwens ook nog een nacht
quote:
Gestorven aan oudheid?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
maar ik wil een levende!!
ik wil weten waarom hij het niet doet of het mij niet lukt
mij?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:06 schreef z80 het volgende:
zo weer thuis.
snel een pizza naar binnen gewerkt.
maar wat een weer, hele dag heet.
en nu 26 graden en een hoge lucht vochtigheid, niet te harden.
wel de klus vandaag af kunnen krijgen (wat eerder begonnen, kleine pauze en wat langer door buffelen).
verder nog iets gemist?
een flink glas whisky soldaat maken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:09 schreef DarkElf het volgende:
wat zijn de plannen vanavond trouwens? behalve puffen in een te hoge luchtvochtigheid?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:11 schreef Aure het volgende:
Kijken of er nog iets leuks te vinden is in de stad vanavond
lekker toch? relaxt avondjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:12 schreef z80 het volgende:
[..]
een flink glas whisky soldaat maken.
verder helemaal niets, heb totaal geen energie meer.
Oh die dramatische??? Ik vond het echt heftig!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:12 schreef Aure het volgende:
Oh en nu ben ik nog even de laatste 2 afleveringen van Grey's anatomy aan t kijken. Eens zien of ik het deze keer wél droog kan houden
ja die! Pfoee ik heb echt heel veel gehuildquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh die dramatische??? Ik vond het echt heftig!
Ik vond het ook echt heftig, beste 2 afleveringen die ze tot nu toe gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:15 schreef Aure het volgende:
[..]
ja die! Pfoee ik heb echt heel veel gehuild
Ja zeker! Ben ook heel erg benieuwd naar seizoen 7quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heftig, beste 2 afleveringen die ze tot nu toe gemaakt hebben.
snap ik, moeten nog wachten tot september he?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja zeker! Ben ook heel erg benieuwd naar seizoen 7Vandaar ook dat ik nu deze weer even kijk
![]()
Jep, duurt nog zo langquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
snap ik, moeten nog wachten tot september he?
Geen plannen hierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:09 schreef DarkElf het volgende:
wat zijn de plannen vanavond trouwens? behalve puffen in een te hoge luchtvochtigheid?
ik ga nog lastige keuzes moeten maken vanavond...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:09 schreef DarkElf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voor de rest word het een avondje chillen op de bank
Nee deze twee moet je gewoon achter elkaar zien! Ik kan het tot nu toe nog wel droog houdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
waarom dan niet 1 nu en nog eentje over een week of 2... is er een korter gat
Thanks, ben benieuwd of ie er isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben aan t wachten op mijn collega's om 2 uur naar Markelo te rijdenhopelijk worden er foto's gemaakt daar. Aure; have fun met nintendoboy!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:29 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik ga nog lastige keuzes moeten maken vanavond...hmm moeilijk, kan ik je niet bij helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voor de rest word het een avondje chillen op de bank![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
die weet ik wel: limonade natuurlijk!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:30 schreef DarkElf het volgende:
ach ik ken het, ik ga ' borrelen' bij de buren, neem ik bruiswater of limonade?Moeilijk moeilijk.
?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:41 schreef flying-dutchman het volgende:
waarom heeft Maradonna 2 horloges?
1 horloge geeft aan wanneer zijn volgende snuif begint. De andere de huidige tijd?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:41 schreef flying-dutchman het volgende:
1tje op afrika tijd en 1tje op tijd van z'n land?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:41 schreef flying-dutchman het volgende:
1 op Argentijnse tijd en 1 op ZAF tijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:41 schreef flying-dutchman het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1 horloge geeft aan wanneer zijn volgende snuif begint. De andere de huidige tijd?
ja hard gekookt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij wel een poosje als ik die slaatjes zie, hardgekookte dan
Mja, denk het niet. Ze gooien er toch behoorlijk wat conserveringsmiddelen overheenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij wel een poosje als ik die slaatjes zie, hardgekookte dan
zet je er een schoen tussenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:09 schreef Laydina het volgende:
De deur knalt hier telkens dicht.. maar niet zo zachtjes ook![]()
mijn hart sloeg even over van die laatste.
LOL !quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
viel me op toen die messie omhelsde. Aan elke arm een
Ik red het niet met éénquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
* flying-dutchman geeft Aure een zakdoekje
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
* flying-dutchman geeft Aure:
[ afbeelding ]
ah, maakt dat hetzelfde geluid als bamboe... dat hoort me ma ook altijd groeien bij 3 zonnestralenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:24 schreef z80 het volgende:
hier is het ook niet meer droog![]()
![]()
het regent, en niet zo zachtjes ook niet.
ik hoor het gras nu al groeien
bamboe is ook een gras.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ah, maakt dat hetzelfde geluid als bamboe... dat hoort me ma ook altijd groeien bij 3 zonnestralen
is dat ook zo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef Laydina het volgende:
Stomme windows 7 die zegt illegaal te zijn
BBC kijken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef flying-dutchman het volgende:
Gaan ze nou elke keer zeggen dat het slim is van de FIFA om een spaans sprekende scheids neer te zetten als er 2 spaans sprekende landen spelen.....
zeiden ze vorige keer namelijk precies hetzelfde
Ga er geen geld voor neerleggenquote:
indien het de P*** versie is.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:35 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ga er geen geld voor neerleggenVeels te duur.
Alleen na een jaar werkend te zijn, vind ie nu ineens dat ie illegaal is. Dat vind ik nergens op slaan!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Ben wel helemaal nostalgisch en verdrietig geworden van al die foto's. Meest wijze les dit weekend geleerd: Je ziet er nu echt niet zo lelijk en dik uit als je nu denkt!
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:42 schreef flying-dutchman het volgende:
van de week maar eens kijken of ik
[ afbeelding ]
hhkan vinden
100% voor Spanje. Geweldig ploeg. En ik wil Duitsland - Spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:41 schreef flying-dutchman het volgende:
Voor wie zijn jullie eigenlijk?
ik maar voor paraguay omdat ik die villa erg fout vind
Maakt mij niet uit. Als ze maar gewoon van Duitsland winnen in de halve finale.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:41 schreef flying-dutchman het volgende:
Voor wie zijn jullie eigenlijk?
ik maar voor paraguay omdat ik die villa erg fout vind
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:43 schreef golfer het volgende:
Maakt mij niet uit. Als ze maar gewoon van Duitsland winnen in de halve finale.
Als we hem winnen lijkt het me geweldigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt je een finale Nederland - Duitsland niets?
quote:
ik heb liever dat we al eerder dan bij de finale kunnen zingen:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet mooier, wel de mooiste manier om wereldkampioen te worden. Verder heb ik die rivaliteit met Duitsland niet meer zo heel erg, ze hebben tegenwoordig sowieso een stuk sympathiekere ploegen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat zou nòg mooier zijn dan wereldkampioen worden
Dan zou ik nu maar voor Spanje zijn als ik jou wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik heb liever dat we al eerder dan bij de finale kunnen zingen:
Schade deutschland alles ist vorbei
Nee. Ik heb in 1974 daar een trauma van opgelopen die ik nu nog steeds niet kwijt ben.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Alles wijst erop dat het nu andersom gaat zijn: Duitsland het betere voetbal, wij gaan er professioneel met de winst vandoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb in 1974 daar een trauma van opgelopen die ik nu nog steeds niet kwijt ben.
Ik ontloop ze liever.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Alles wijst erop dat het nu andersom gaat zijn: Duitsland het betere voetbal, wij gaan er professioneel met de winst vandoor
ik stel voor: wat leuksquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:52 schreef Aure het volgende:
Zooo dat is ook weer voorbij [ afbeelding ]
Nu maar eens gaan bedenken wat ik aan wil vanavond
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Bluezz het volgende:
Zo, ik heb zin in een wandelingetje, en dat ga ik maar eens aan het strand maken denk ik![]()
gelukt dus? wat is het geworden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door flying-dutchman op 03-07-2010 21:13:10 (leuker shirt gevonden) ]
Speelden goed. Maar Nederland geeft nog niet een kwart van de ruimte weg die Argentinië weg gaf op het veld. Tegen het huidige Nederland zal Duitsland het veel moeilijker hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel een beetje eng hoe Duitsland zo de vloer aan heeft geveegd met Argentinie none the less
duitsland maakt tot nu toe met grof geweld gehakt van iedereen... denk dat het wel een heel zware wedstrijd zou kunnen worden...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Speelden goed. Maar Nederland geeft nog niet een kwart van de ruimte weg die Argentinië weg gaf op het veld. Tegen het huidige Nederland zal Duitsland het veel moeilijker hebben.
Absoluut zwaar, uiteraard. Maar de speelwijze van Nederland zal voor de Duitsers lastig zijn. Wie op voorsprong komt wint denk ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
duitsland maakt tot nu toe met grof geweld gehakt van iedereen... denk dat het wel een heel zware wedstrijd zou kunnen worden...
De Serviërs denken daar toch anders over hoor. Of was je die nederlaag van Duitsland alweer vergeten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:15 schreef flying-dutchman het volgende:
duitsland maakt tot nu toe met grof geweld gehakt van iedereen... denk dat het wel een heel zware wedstrijd zou kunnen worden...
ach toen moesten ze nog even warm wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
De Serviërs denken daar toch anders over hoor. Of was je die nederlaag van Duitsland alweer vergeten?
Denk meer dat dat het bewijs was dat ze ook hun zwaktes hebben, hoe goed ze ook zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ach toen moesten ze nog even warm worden
Heb jij nog foto's waar ik op sta?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook weer thuis![]()
En ik kon geen kabeltje voor de camera kopen ('universeel' is blijkbaar een vies woord in de combinatie digitale camera & kabeltjes), dus nu heb ik zo'n dingetje waar je dan de kaart in moet stoppen.
Klaar met foto's scannen en uitzoeken, nu album in 1 dag in elkaar zetten(waarom begin ik ook altijd zo laat
) Maar goed, ik werk goed onder druk met een deadline in zicht
Ben wel helemaal nostalgisch en verdrietig geworden van al die foto's. Meest wijze les dit weekend geleerd: Je ziet er nu echt niet zo lelijk en dik uit als je nu denkt!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:56 schreef flying-dutchman het volgende:
en nog een paar schoenen die me wel leuk lijkt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gelukt dus? wat is het geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had net al een hele reactie getypt en toen kon ik weer een half uur niet op fok komen![]()
Maar goed het is het onderste geworden, want voor t bovenste vind ik mezelf toch net iets te dikKLIK
Een pofjurkje.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Aure het volgende:
Maar goed het is het onderste geworden, want voor t bovenste vind ik mezelf toch net iets te dikKLIK
beide kunnen primaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik had net al een hele reactie getypt en toen kon ik weer een half uur niet op fok komen![]()
En weer gemaakt door jouw favoriete speler.quote:
Maar..... in die bovenste lijk je slanker!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Aure het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En weer gemaakt door jouw favoriete speler.
Haha grappig, ik hoor van iedereen weer wat andersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar..... in die bovenste lijk je slanker!![]()
echt!!
Nja op die foto's iigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha grappig, ik hoor van iedereen weer wat anderstis een beetje 50/50 nu
misschien toch maar totaal iets anders dan
aren't they all?quote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit nu aan een vandaag gekochte 12 jaar oude Ben Nevis.
Volgens mij is het deze: http://www.whiskyvanzuylen.nl/index.php?page=whiskys&naam=Ben+Nevis&id=21
Mijn vader kocht een 21 jaar oude Balvenie. Die komt denk ik hiernaquote:
Klinkt goed Lie. Maar ik val toch wel voor die eco-toer waarop die campings tegenwoordig gaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
Oh, en we richten ons in eerste instantie op deze camping volgende week
quote:
21 jaar ouwe Balvenie is lekker.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn vader kocht een 21 jaar oude Balvenie. Die komt denk ik hierna.
Tijd om de hele verzameling eens op de foto te zetten.
Nou, liefst geen jankende kinderen 's ochtends nee. We zien het wel, als het niks is gaan we wat anders zoekenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klinkt goed Lie. Maar ik val toch wel voor die eco-toer waarop die campings tegenwoordig gaan.
Maar is dit niet een erg kindervriendelijke camping? (Ja of je vindt dat niet erg misschien.)
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
Oh, en we richten ons in eerste instantie op deze camping volgende week
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Tjolk
[ afbeelding ]
Tjolk is lekker, overal en altijd![]()
Niet-kindvriendelijke campings zijn geweldig!! Lekker rustig en de kinderen die er wel zijn zijn vaak van het leuke slag dat zich zelf met wat stenen en een watertje kan vermakenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:38 schreef Duderella het volgende:
Maar is dit niet een erg kindervriendelijke camping? (Ja of je vindt dat niet erg misschien.)
Dat is niet zo duidelijk op de site.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ziet er leuk uitVolgens mij wel redelijk groot toch? Maar bio-georiënteerd dus dat trekt iig relaxte mensen aan over het algemeen
Hebben jullie dan gereserveerd sun?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet-kindvriendelijke campings zijn geweldig!! Lekker rustig en de kinderen die er wel zijn zijn vaak van het leuke slag dat zich zelf met wat stenen en een watertje kan vermaken![]()
![]()
Onze 1e camping is niet bepaald kindvriendelijk.. en maar 8 plaatsenDe 2e heeft wel iets voor kinderen maar alles in de zin van kampvuur en broodjes aan een stokkie en geen schreeuwerige animatie oid
Ik snap dat deze camping in het oog sprong hoor! Ziet er prima uitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is niet zo duidelijk op de site.
Het is ook gewoon een beetje lastig zoeken vanaf hier. We willen op een logische plek zitten, zodat we makkelijk naar allerlei steden in de buurt kunnen. Maar niet te groot en met heel veel kinderen en andere poespas. Maar wel met goed en schoon sanitair, want zo back to basic ben ik ook weer niet.
Wij reserveren niet, ook niet aan de middellandse zeekust in Frankrijk in het hoogseizoenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hebben jullie dan gereserveerd sun?
Misschien wel verstandig in hoogseizoen-Frankrijk natuurlijk.
Ik een chardootje na mijn strandwandeling. Er was Flirtation, een dancefeest bij één vd strandtenten, my god wat dossen mensen zich uit, geweldig om te zienquote:
Nou, vooral ook handig ivm hond mee. Ik ben niet zo handig in het Frans dat ik zomaar op de bonnefooi campings langs durf, en dan ook nog met een hond er bij!! Ik heb dus 2 campings gereserveerd van Nederlandse eigenaren zodat ik, in geval van nood, hen als tolk heb zeg maar. En dat we zeker weten dat Sammie welkom is en zo..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hebben jullie dan gereserveerd sun?
Misschien wel verstandig in hoogseizoen-Frankrijk natuurlijk.
Zien, die hippies!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik een chardootje na mijn strandwandeling. Er was Flirtation, een dancefeest bij één vd strandtenten, my god wat dossen mensen zich uit, geweldig om te zienen wat voel ik me dan bejaard
Heb een grappig filmpje gemaakt van dansen rond het kampvuur bij Woodstock. 1000X leuker dan dat hele Flirtation![]()
Jup, Normandie en Bretagnequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:50 schreef LieLie het volgende:
Waar gaan jullie nu naartoe Sun? Ook Frankrijk?
Ja, nu zijn er in Schotland veel campings waar honden gewoon welkom zijn dus dat scheelt wel. En Normandië en Bretagne staan ook wel bekend om hondenliefhebberij. Maar als je zuidelijker gaat wordt het steeds problematischer schijnt.. Maar voor de zekerheid zoek ik het dus van te voren op of ik reserveer gewoon. We hebben toch geen tent om iedere dag zomaar op te breken dus wil ik tevoren graag weten waar ik aan toe ben ongeveer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:51 schreef Duderella het volgende:
Daar stond ik niet eens bij stil sun, bij Sam! Natuurlijk wil je dan zeker weten dat hij welkom is!
Die zijn ook mooi, en mooie regio denk ikquote:
Daarvan de tweede. En ik vond het plofjurkje best leukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef Aure het volgende:
Mooie camping Lie!
En ik weet het nog steeds niet... Nog meer keuzes![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:58 schreef LieLie het volgende:
Daarvan de tweede. En ik vond het plofjurkje best leuk
Ach joh, als je later getrouwd bent met nintendo-dude en je kijkt dit topic weer terug dan lach je er omquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:01 schreef Aure het volgende:
Ik laat mn beste vriendin kiezenpff heb nog nooit zo'n besluitloze avond gehad
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef Aure het volgende:
Mooie camping Lie!
En ik weet het nog steeds niet... Nog meer keuzes![]()
Wij zijn je beste vriendin en het is het zwarte plof ballonjurkje gewordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:01 schreef Aure het volgende:
Ik laat mn beste vriendin kiezenpff heb nog nooit zo'n besluitloze avond gehad
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn je beste vriendin en het is het zwarte plof ballonjurkje geworden
quote:
Tjolk was op een gegeven moment verboden omdat er een of ander kankerverwekkend ingredient in zat? ff opzoeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Tjolk
[ afbeelding ]
Tjolk is lekker, overal en altijd![]()
Kortquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Baz Luhrman zei het al.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook weer thuis![]()
En ik kon geen kabeltje voor de camera kopen ('universeel' is blijkbaar een vies woord in de combinatie digitale camera & kabeltjes), dus nu heb ik zo'n dingetje waar je dan de kaart in moet stoppen.
Klaar met foto's scannen en uitzoeken, nu album in 1 dag in elkaar zetten(waarom begin ik ook altijd zo laat
) Maar goed, ik werk goed onder druk met een deadline in zicht
Dit is niet het echtequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Tjolk komt / is weer terugmaar dan veel moderner:
http://www.tjolkkomtweerterug.nl/tjolk_smaken.html
[ afbeelding ]
Ben bang dat TAV dit helemaal niks vindt.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Tjolk komt / is weer terugmaar dan veel moderner:
http://www.tjolkkomtweerterug.nl/tjolk_smaken.html
[ afbeelding ]
Ben bang dat TAV dit helemaal niks vindt.![]()
Geweldig filmpjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Baz Luhrman zei het al.
Enjoy the power and beauty of your youth; oh nevermind; you will not understand the power and beauty of your youth until they have faded. But trust me, in 20 years you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked...You're not as fat as you imagine.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Baz Luhrman zei het al.
Enjoy the power and beauty of your youth; oh nevermind; you will not understand the power and beauty of your youth until they have faded. But trust me, in 20 years you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked...You're not as fat as you imagine.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Wie is die Baz Luhrmann, Lein?
Ik ben het helemaal met hem eens
Geen idee, maar ik ben dol van dit 'liedje'quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Wie is die Baz Luhrmann, Lein?
Ik ben het helemaal met hem eens
Best intrigerend, die met die paraplu!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ouwe hippie die weer een steerepic maakte
Sunny
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen idee, maar ik ben dol van dit 'liedje'
Is kaas nog uit de goot gekropen?quote:
Over 25 jaar 9 kiloquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Probeer er eens een in een kort jurkje
Slanke den![]()
Rotown.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef Aure het volgende:
Whehe mn beste vriendin stelde me de vraag of ik me vandaag rotownalternatief voelde of dat ik een sexylexy bui wasnaja nav het antwoord is het het jurkje met die gekleurde vlakken geworden
Jaquote:
Kaas heeft vannacht op de veranda geslapen. Geen idee hoe hij zich voelt ofzo, toen ik net thuis kwam (kwart voor 11) was ie al in diepe slaap. En toen ik m om 22-15 een sms stuurde, was ie ook al knock out geloof ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:32 schreef Duderella het volgende:
Is kaas nog uit de goot gekropen?![]()
En hoe voelde hij zich toen?
HA! Zie je nou wel!! Dat was gewoon Aure-nu!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:12 schreef Aure het volgende:
Whehe mn beste vriendin stelde me de vraag of ik me vandaag rotownalternatief voelde of dat ik een sexylexy bui wasnaja nav het antwoord is het het jurkje met die gekleurde vlakken geworden
Oh ja, die arme jongen. We hebben noooooooooit meer wat van hem vernomenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:32 schreef Duderella het volgende:
Is kaas nog uit de goot gekropen?![]()
En hoe voelde hij zich toen?
owww errug he!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:34 schreef LieLie het volgende:
Wat een ongelooflijk sneu spotje van het AD (over dat ie in de zomer ook in het buitenland dagvers te krijgen is)
Ja, maar dan ook nog een spotje met André van Duinquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
owww errug he!!dat WIL ik helemaal niet op vakantie.. zo'n telefaagroddelkloon
![]()
Ja super relaxed gewerkt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, die arme jongen. We hebben noooooooooit meer wat van hem vernomen
Vertel LeinAl gedaan.
Lekker gewerkt ?
He getsiederriebluezzwaarmotdatnaartoemetdielosbandigheidtegenweurig!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaEr stond er nog eentje, nogal stoned te doen, maar die zag er té normaal uit.
Dit was een man in een Wibraspijkerbroek, hoog opgetrokken helemaal uit zijn dak te gaan op een picknicktafel met een regenboogparaplu.
Goeie titel voor een song niet![]()
Het was ook een soort lesbonight, overal tongende meisjes
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook nog een spotje met André van Duin
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kaas heeft vannacht op de veranda geslapen. Geen idee hoe hij zich voelt ofzo, toen ik net thuis kwam (kwart voor 11) was ie al in diepe slaap. En toen ik m om 22-15 een sms stuurde, was ie ook al knock out geloof ik.
Jammer. Mijn wodka op redelijk lege maag (2 croissantjes en 4 boterhammen met kaas over de hele dagquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:39 schreef MissHobje het volgende:
Omg ik taai afdie moijto dinges hakken erin enzo
Ik wil gewoon tongende mannen doedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef Duderella het volgende:
He getsiederriebluezzwaarmotdatnaartoemetdielosbandigheidtegenweurig!!!
Neem een glaasje water mee naar bed Hobbeliciousquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:39 schreef MissHobje het volgende:
Omg ik taai afdie moijto dinges hakken erin enzo
Vieze heaumeau.quote:
Dat denk ik ook altijd met wodka.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jammer. Mijn wodka op redelijk lege maag (2 croissantjes en 4 boterhammen met kaas over de hele dag) doet niks so far
Rotterdam is dan weer wat minder, en wat is die ouwe burgervader van Utreg dunnnnnn gewordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
jaaaaaaahhh het is officieel zomer!!! Smeets met de tour en zowww..
![]()
Franse lome muziek.. 'zomerse' beelden (beetje lullig dat het net vandaag zo moest regenen in Rotjeknor) en heeeeerlijk geleuter met achtergrond info en zo..
Oh. Nou, dat hoeft van mij dan weer niet zo!quote:
De polkaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:46 schreef Duderella het volgende:
Dat denk ik ook altijd met wodka.
Tot ik me op een bepaald moment omdraai om een olijf te prikken, en plots de polka doe.
Ik vind dat hij op Jorritsma gaat lijken!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rotterdam is dan weer wat minder, en wat is die ouwe burgervader van Utreg dunnnnnn geworden
Ik wacht op FiFi
Hmm olijven, lekker. Even kijken of er nog iets lekkers is. Zal wel niet, vanmorgen met een chagrijnig hoofd boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:46 schreef Duderella het volgende:
Dat denk ik ook altijd met wodka.
Tot ik me op een bepaald moment omdraai om een olijf te prikken, en plots de polka doe.
Ja, net zo'n zware stem als Annemarie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:49 schreef Duderella het volgende:
Ik vind dat hij op Jorritsma gaat lijken!
Toen ik dus ooit ergens in een parkeergaragekelder in Utreg stond te swingen, gewoon omdat het kón, vonden ze me een Jorritsmalookalike. Dat houdt dus in dat ik nu ook op Ivo lijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:49 schreef Duderella het volgende:
Ik vind dat hij op Jorritsma gaat lijken!
Ehm....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toen ik dus ooit ergens in een parkeergaragekelder in Utreg stond te swingen, gewoon omdat het kón, vonden ze me een Jorritsmalookalike. Dat houdt dus in dat ik nu ook op Ivo lijk![]()
Fifiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rotterdam is dan weer wat minder, en wat is die ouwe burgervader van Utreg dunnnnnn geworden
Ik wacht op FiFi
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jammer. Mijn wodka op redelijk lege maag (2 croissantjes en 4 boterhammen met kaas over de hele dag) doet niks so far
O die zocht ik ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En je bent een stuk slanker dan Jorritsma
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem een glaasje water mee naar bed Hobbelicious
Er is van Bacardi geloof ik, kant en klare Mojito, daar ben ik zo benieuwd naar of het lekker is?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:05 schreef MissHobje het volgende:
staat standaard een fles naast mijn bed![]()
Ik zat na te denken he.. kon me niet heugen wanneer ik aan de zuuo was ( 2e moijto pas) maar de wedstrijd van maandag met Nl toen had ik er aardig wat bier in zitten en daar weer totaal geen last van
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is van Bacardi geloof ik, kant en klare Mojito, daar ben ik zo benieuwd naar of het lekker is?
Of toch maar zelf maken
Zelf maken!!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is van Bacardi geloof ik, kant en klare Mojito, daar ben ik zo benieuwd naar of het lekker is?
Of toch maar zelf maken
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zelf maken!!![]()
Foei!
Koop een muntplant en stop 'm in een potti. Heb je binnen no time genoeg voor een heel mojito-seizoen en dan kun je 'm maken zoals je wilt, in plaats van die chemische kant-en-klare suikermeuk.
Bij Xenos hebben ze mojito-stampertjes.
En ice-crushers.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |